Gece Ne İş Yapılır

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    hangi ildesin ama pilav arabası alıp gece pilava çıkabilirsin

    ortalama bi arabadan 300 tabak pilav çıkar, 300 tabak pilavın sana maliyeti max 50 lira (pirinç, tavuk, su, doğalgaz tuz vs).

    en başta arabadır, tüptür derken bi 500 lira masrafın olucak onuda söyliyim

    300 tabak pilavı tabağı 2 liradan satsan 600 lira, bu adamların yarısı tavuklu söylese,(tavuklu 2,5 olsun)

    (150*2)+(150*2,5) = 725 lira

    bunların yanında ayranda satarsın, 25-30 kuruştan alır 50 kuruştan satarsın, yada yapabiliyosan kendin yap daha çok tutar ekşi ayranın seveni çok.

    hangi ildesin ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    freudSusHaksizsin bunu yazdı

    hangi ildesin ama pilav arabası alıp gece pilava çıkabilirsin

    ortalama bi arabadan 300 tabak pilav çıkar, 300 tabak pilavın sana maliyeti max 50 lira (pirinç, tavuk, su, doğalgaz tuz vs).

    en başta arabadır, tüptür derken bi 500 lira masrafın olucak onuda söyliyim

    300 tabak pilavı tabağı 2 liradan satsan 600 lira, bu adamların yarısı tavuklu söylese,(tavuklu 2,5 olsun)

    (150*2)+(150*2,5) = 725 lira

    bunların yanında ayranda satarsın, 25-30 kuruştan alır 50 kuruştan satarsın, yada yapabiliyosan kendin yap daha çok tutar ekşi ayranın seveni çok.

    hangi ildesin ?

    Tabi bunu sadece istanbulda yapabilir.

    Diger illerde tavuk pilav a ilgi çok az.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    Gece ne iş yapılır?

    Eger istanbul'da yasiyorsan geceleri taksimde carka cikabilirsin... :)


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    tosun bunu yazdı

    kendini bilime ada .

    biraz sermaye lazım.para kazanmak değil yani biraz harcayacaksın.

    iyilik yap denize at misali projelerin illaki müşteri bulur birgün.

    hayallerimden biridir ama hiç başaramicam galiba :( çok yoğunum amk

    http://www.youtube.com/watch?v=Ip_p9JdBvTM


    Cigu bigule :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    aklıma cashback geldi. Bulursun gece vardiyasında çalış markette.


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

    gece kendinden kayıp vermeden yapabileceğin en güzel iş ekmek fırınında çalışmak :)

    gününe göre 2-3 de gidiyorsun 6-7 ye kadar ekmek çıkarıyosun , temizinden paranı ve sıcacık ekmeğini alıp geliyosun.

    denendi onaylandı :D 

    bende fırın işi diyecektim fırın işi  gece 5 saat sürüyor sabah bitiyor geriye dağıtımı yapacak diğer elemanlara kalıyor

    yapılabilir


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    Sayım firmalarında çalışabilirsin..


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maserati
    maserati's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2006
    Homo

    kokorec yapip satabilirsin

    pacaci ya da tekellerde durabilirsin

    barmen ya da gece kuluplerinde garson olabilirsin

    kisaca gece alkollu isler var.

    ya da 24 saat acik mc donalda calisabilirsin gece vardiyasinda...


    Türkiyede kim sevdiği işi yapıyor ki?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    pilavcı mafyası yokmu beyler her kafasına esen pilav satsa ne olur halimiz :)


    memento mori.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    tosun bunu yazdı
    BarisYigit bunu yazdı

    gece kendinden kayıp vermeden yapabileceğin en güzel iş ekmek fırınında çalışmak :)


    gününe göre 2-3 de gidiyorsun 6-7 ye kadar ekmek çıkarıyosun , temizinden paranı ve sıcacık ekmeğini alıp geliyosun.


    denendi onaylandı :D 




    Yerlerdeki ekmek kırıntılarının üzerinde saatlerce durdukları için mi hiç mutlu olamıyor bu fırın işçileri la . hep aklıma takılmış bir konudur :(




    Kurek sallamak kolay is degil.. Yakin arkadasim yapti uzun bi sure.. Parasi iyi iyi olmasina da cektigin eziyetten sonra lanet ediyosun..

    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
Toplam Hit: 6822 Toplam Mesaj: 35