folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Geiger Sayacı Temin?



Geiger Sayacı Temin?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    geigerle yanlış hatırlamıyorsam yüklü parçacaıkları sayabiliyordun yani her radyasyonu detekte edemiyordun evde ne tür bir radyasyondan şüpheleniyorsun ve bu kanıya nasıl vardın 

    büdüt:iyonize radyasyonu dedekte edebiliyordun yana gama yıda ekleyebiliiz 

    birde sana zararını düşünüyorsunsan radyasyonun enerjisininde önemi geigerler enerji ölçemiyorsun sadece kaçtane radyasyon geldiğine bakıyrsun


    -----------------------------

     

    Hocam bizim odaların birinde tüplü pc monitörünü götürünce ekranın yarısı kararıyor, pozisyon değiştirdikçe düzeliyor. Bu yüzden bir yerlerden radyasyon geldiğinden şüpheliyim.


    -----------------------------

    o muhtemelen manyetik alandan kaynaklanıyor onu onuda g-m dedektörü ile tespit edemezsin

    yararsa şunun gibi bişey yarayabilir ( gerçi onunda ne olduğuna bakmadım sadece başlığı görüp yazdım :D)

    http://www.spyshops.ca/electromagneticradiationdetector.htm

    birde bende bir ara televizyondan tepegöz yapayım demiştim televizyonu (37 ekran) dik çevirdiğimde ekranın karadığını gözlemlemiştim seninde anlattığın öyle bişey olmasın başka bir şekilde deneme fırsatım olmadı


    @overbite bu konuda bilgili olduğun belli fizikmi okuyon hacı



    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overbite
    overbite's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2011
    Erkek

    aynısının lacivertini okuyorum :D  (www.nuke.hun.edu.tr)


    ulan bir susar mısın?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    harbidende öyleymiş :D şu çekirdek dersinde ne çektim biliyormusun sen :D

    gerçi bizim hoca dandikti orası ayrı :|


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rido59
    rido59's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam bahsettiğin konu doğu batı olayından kaynaklanıyor örneğin tv tamiri yapan varsa bilir büyük 70 ekran tvlerin bazılarında konulduğu konuma gore renklerde problem yaşanır. Tv yi biraz döndürdüğünde ise kaybolduğunu göreceksin tabiki bu misal :) Bu olay manyetik alanın fazlalığından yada azlığından kaynaklanır.


    zzzzzz...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek

    hocam o alana bi pusula götür bakalım sapıcak mı? saparsa manyetik alan. sapmazsa geiger al :D


    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    hocalar 1 yıl oldu o ekranla birlikte masaüstünü satalı, yine de durum sağlık açısından aklıma takılı kaldığı için sormak istedim. eğer manyetik alansa  manyetik alan nereden gelir ve neden tek bir odanın tek bir köşesinde yoğunlukta olur acaba?


    enjoy i'm vaccinated
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek

    mesafe arttıkça manyetik alanın etkisi azalır hocam çünkü. sen yine de bi pusulayla denesen iyi olucak gibi.


    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    LasTMohicaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    mesafe arttıkça manyetik alanın etkisi azalır hocam çünkü. sen yine de bi pusulayla denesen iyi olucak gibi.


    -----------------------------

     

    tamam hocam temin edip deneyceğim.


    enjoy i'm vaccinated
Toplam Hit: 3938 Toplam Mesaj: 19