Gelir-Gider Tablösü (Excel)
-
Birkaç kez burada da konusu geçtiği için böyle saçma birşey yaptım. Dosyayı indiriyorsunuz. GELİRLER başlığında ki ÖRNEK1 diye devam eden yerlere maaş, ek ücretler, kira gelirleri kambiyo kârları gibi gelirlerinizi giriyorsunuz. Daha sonra GİDERLER başlığında ki tablöyü açıp ÖRNEK1 diye devam eden yerlere kira gideri, akaryakıp masrafı, sigara veya alkol masraflarınızı gibi girdileri veriyorsunuz. Bu hazır şablon da sizin yerinize o ay için;
- Aylık gelirinizi,
- Aylık giderinizi,
- Brüt gelirinizi hesaplıyor.
Bu hesaplamaların birde haftalık ve günlük hesapları var.
Burada ki hesaplamalarda 1 ay 30 gün baz alınmıştır. Bu sayede günlük harcama bütçenizi önceden belirleyebilir ve taklaya gelmeme şansınızı arttırabilirsiniz.
Dosya için: https://docs.google.com/open?id=0B3EseEA7y6TcODVLZHZpSHZhTGc
Saygılar efemmmm
-
Sırf inceleyim diye tıkladım, erişimizni istiyor erişim ver paşam,
-
bende erisim istirem
-
oh lan sonunda senin konuna balta vurabilicem :D
müritlerden birinin muhasebe programı var senin dediklerini otomatik yapıyo felan tabloyla uğraşmayın :P
1 mb falandı sanırım program da :))
-
hangi programmis o ucretsizmi belesse hemen indirelim
-
ayhun bunu yazdı
hangi programmis o ucretsizmi belesse hemen indirelim
1,5 saattir arıyorum bulamadım. müridin biri yazmıştı. yfacık güzel bi proydu.
pcye de baktım da 50 kere format atınca durur mu :(
-
http://yadi.sk/d/fAimnWHa17v1v
buldum müritler. yetkili kullanıcı adı ve şifresi 1 di sanırım. tam bilmiyorum..
-
joe_black bunu yazdı
http://yadi.sk/d/fAimnWHa17v1v
buldum müritler. yetkili kullanıcı adı ve şifresi 1 di sanırım. tam bilmiyorum..
La bunu hangi dosya formatında açıyoruz?
Bu arada erişimi verdim gitti
-
HannibALgan bunu yazdıjoe_black bunu yazdı
http://yadi.sk/d/fAimnWHa17v1v
buldum müritler. yetkili kullanıcı adı ve şifresi 1 di sanırım. tam bilmiyorum..
La bunu hangi dosya formatında açıyoruz?
Bu arada erişimi verdim gitti
direkt indir yardır la
-
joe_black bunu yazdıHannibALgan bunu yazdıjoe_black bunu yazdı
http://yadi.sk/d/fAimnWHa17v1v
buldum müritler. yetkili kullanıcı adı ve şifresi 1 di sanırım. tam bilmiyorum..
La bunu hangi dosya formatında açıyoruz?
Bu arada erişimi verdim gitti
direkt indir yardır la
dbcan.mdb eksik diyor
-
geniuss bunu yazdı
dbcan.mdb eksik diyor
hacım ben win7 de kullandım hiç sorun çıkmadı. rardan çıkart, sağ tık özellikler yönetici olarak çalıştır de.
bu şekilde kullandım hiç hata vermemişti.
