Gelir-Gider Tablösü (Excel)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Birkaç kez burada da konusu geçtiği için böyle saçma birşey yaptım. Dosyayı indiriyorsunuz. GELİRLER başlığında ki ÖRNEK1 diye devam eden yerlere maaş, ek ücretler, kira gelirleri kambiyo kârları gibi gelirlerinizi giriyorsunuz. Daha sonra GİDERLER başlığında ki tablöyü açıp ÖRNEK1 diye devam eden yerlere kira gideri, akaryakıp masrafı, sigara veya alkol masraflarınızı gibi girdileri veriyorsunuz. Bu hazır şablon da sizin yerinize o ay için;

    - Aylık gelirinizi,

    - Aylık giderinizi,

    - Brüt gelirinizi hesaplıyor.

    Bu hesaplamaların birde haftalık ve günlük hesapları var.

    Burada ki hesaplamalarda 1 ay 30 gün baz alınmıştır. Bu sayede günlük harcama bütçenizi önceden belirleyebilir ve taklaya gelmeme şansınızı arttırabilirsiniz.

    Dosya için: https://docs.google.com/open?id=0B3EseEA7y6TcODVLZHZpSHZhTGc

    Saygılar efemmmm


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Sırf inceleyim diye tıkladım, erişimizni istiyor erişim ver paşam,


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    bende erisim istirem


    delimiyim ben?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    oh lan sonunda senin konuna balta vurabilicem :D

    müritlerden birinin muhasebe programı var senin dediklerini otomatik yapıyo felan tabloyla uğraşmayın :P

    1 mb falandı sanırım program da :))

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    hangi programmis o ucretsizmi belesse hemen indirelim


    delimiyim ben?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    ayhun bunu yazdı

    hangi programmis o ucretsizmi belesse hemen indirelim

    1,5 saattir arıyorum bulamadım. müridin biri yazmıştı. yfacık güzel bi proydu.

    pcye de baktım da 50 kere format atınca durur mu :(

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    http://yadi.sk/d/fAimnWHa17v1v

    buldum müritler. yetkili kullanıcı adı ve şifresi 1 di sanırım. tam bilmiyorum..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    http://yadi.sk/d/fAimnWHa17v1v

    buldum müritler. yetkili kullanıcı adı ve şifresi 1 di sanırım. tam bilmiyorum..

    La bunu hangi dosya formatında açıyoruz?

    Bu arada erişimi verdim gitti


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    HannibALgan bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı

    http://yadi.sk/d/fAimnWHa17v1v

    buldum müritler. yetkili kullanıcı adı ve şifresi 1 di sanırım. tam bilmiyorum..

    La bunu hangi dosya formatında açıyoruz?

    Bu arada erişimi verdim gitti

    direkt indir yardır la

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    HannibALgan bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı

    http://yadi.sk/d/fAimnWHa17v1v

    buldum müritler. yetkili kullanıcı adı ve şifresi 1 di sanırım. tam bilmiyorum..

    La bunu hangi dosya formatında açıyoruz?

    Bu arada erişimi verdim gitti

    direkt indir yardır la

    dbcan.mdb eksik diyor

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    geniuss bunu yazdı
     

    dbcan.mdb eksik diyor

    hacım ben win7 de kullandım hiç sorun çıkmadı. rardan çıkart, sağ tık özellikler yönetici olarak çalıştır de.

    bu şekilde kullandım hiç hata vermemişti.

Toplam Hit: 3647 Toplam Mesaj: 16