Gemide Çalışan Var Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anil
    anil's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı

    1.ci olarak cruise da çalışmak ıcın lise mezunu bi çocugu hemen almazlar işe 

    2.si aşçı olarak giremezsin aşçı olarak girmek için dünya mutfaklarına hakim olman ve  gastronomi yada mutfak sanatları alanında geçerli bir kurumdan eğitim alman lazım. 

    3. yıne ascı olarak degıl ascı cıragı olarak gırebılmen ıcın bıle ben boyleyım demen gecerlı olmuyor . bugun kafa acmak ıcın bıle meb onaylı sertıfıkalara sahıp olman gerekıyor bu belgelere sahıp ol once ascı cıragı ascı yamagı ascılık kursu sertıfıkalarına otellerde basla ıse sonra karıyerın ıyı ıse gırersın . cat dıye dırekt almazlar . 

    cruise gemilerinın amacı hızmet oldugu ıcın kalıtelı eleman alırlar bos adam almazlar.

     

    izmir antalya seferı yapmadıgı ıcın gemıler . tr e gelenler en azından akdenız adriyatık yapıyorlar anadilin gibi ingilizce bilmen lazım ek olarak dil de şart . dilin çok iyi ise komi olarak girebilirsin.

     

    aşçılık işi yük gemilerinde de zor. denizcinin gemideki tek lüksü yemektir. yardımcı olarak fılan gırersın belkı sogan dograyıp patates soydururlar. onda da iyi şirket ve gemiler de bulamazsın .önce çık bir gemiye dolaş bakalım yapabilirmisin .

    işçi olarak ise yük gemisinde kesin iş bulursun gemici cüzdanı alıcaksın.makina yada güverte elemanı olarak çalışabilrsin. cruise gemisinde yine zor ama tanıdık bulursan gırersın .

     

     

    msc ik sayfası detay vereyım

     

     

    GEMİ PERSONELİ

    MSC Cruises gemilerinde çalışmak üzere personel aranmaktadır.

    İstenen belgeler:
    1.İngilizce Word Formatında CV ,
    2.Geçerliliği olan Stcw ( Gemi Adamı belgesi),
    3.Geçerli pasaport ,
    4. Ingilizce Saglık Raporu

    Aranan Özellikler:
    1.İyi derecede ingilizce, Almanca veya Italyanca
    2.Daha önce Otel veya Gemide ilgili departmanlarda çalışmış olmak,

    Eleman alımı yapılacak departmanlar :
    Resepsiyon, Restorant, Guest Relations ve Animasyon

    Yukarıda sizden istenen belgeleri info@msccruises.com.tr adresine göndererek başvuruda bulunabilirsiniz.

    arkadaşa cruise gemileri konusunda katılıyorum. yük gemilerinde'de tabiki direk aşçı olarak başlaman zor önce kamarot olarak çalışırsın, kamarotun görevi kahvaltıyı hazırlar, çay saatlerinde çay servisi yapar, yemek saatlerinde zabitan'a servis yapar bulaşık'ları halleder, arada kaptan-çarkçıbaşı kamarasına paspas atar ve zabitan salonunu temizler.ağır bir sorumluluğu yok ama güzel'de bir iş değildir,yinede aşçı olarak çalışman için gerekli tecrübeyi bu şekilde kazanabilirsin soruların varsa buradan sorabilirsin başka arkadaşlarada lazım olur belki ileride

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayrildikyala
    ayrildikyala's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2014
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı

    1.ci olarak cruise da çalışmak ıcın lise mezunu bi çocugu hemen almazlar işe 

    2.si aşçı olarak giremezsin aşçı olarak girmek için dünya mutfaklarına hakim olman ve  gastronomi yada mutfak sanatları alanında geçerli bir kurumdan eğitim alman lazım. 

    3. yıne ascı olarak degıl ascı cıragı olarak gırebılmen ıcın bıle ben boyleyım demen gecerlı olmuyor . bugun kafa acmak ıcın bıle meb onaylı sertıfıkalara sahıp olman gerekıyor bu belgelere sahıp ol once ascı cıragı ascı yamagı ascılık kursu sertıfıkalarına otellerde basla ıse sonra karıyerın ıyı ıse gırersın . cat dıye dırekt almazlar . 

    cruise gemilerinın amacı hızmet oldugu ıcın kalıtelı eleman alırlar bos adam almazlar.

     

    izmir antalya seferı yapmadıgı ıcın gemıler . tr e gelenler en azından akdenız adriyatık yapıyorlar anadilin gibi ingilizce bilmen lazım ek olarak dil de şart . dilin çok iyi ise komi olarak girebilirsin.

     

    aşçılık işi yük gemilerinde de zor. denizcinin gemideki tek lüksü yemektir. yardımcı olarak fılan gırersın belkı sogan dograyıp patates soydururlar. onda da iyi şirket ve gemiler de bulamazsın .önce çık bir gemiye dolaş bakalım yapabilirmisin .

    işçi olarak ise yük gemisinde kesin iş bulursun gemici cüzdanı alıcaksın.makina yada güverte elemanı olarak çalışabilrsin. cruise gemisinde yine zor ama tanıdık bulursan gırersın .

     

     

    msc ik sayfası detay vereyım

     

     

    GEMİ PERSONELİ

    MSC Cruises gemilerinde çalışmak üzere personel aranmaktadır.

    İstenen belgeler:
    1.İngilizce Word Formatında CV ,
    2.Geçerliliği olan Stcw ( Gemi Adamı belgesi),
    3.Geçerli pasaport ,
    4. Ingilizce Saglık Raporu

    Aranan Özellikler:
    1.İyi derecede ingilizce, Almanca veya Italyanca
    2.Daha önce Otel veya Gemide ilgili departmanlarda çalışmış olmak,

    Eleman alımı yapılacak departmanlar :
    Resepsiyon, Restorant, Guest Relations ve Animasyon

    Yukarıda sizden istenen belgeleri info@msccruises.com.tr adresine göndererek başvuruda bulunabilirsiniz.

    hocam internetteki ilanda ilkokul mezunu bile alabilirz diyorlardı

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayrildikyala
    ayrildikyala's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2014
    Erkek
    AnilCarkci bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı

    1.ci olarak cruise da çalışmak ıcın lise mezunu bi çocugu hemen almazlar işe 

    2.si aşçı olarak giremezsin aşçı olarak girmek için dünya mutfaklarına hakim olman ve  gastronomi yada mutfak sanatları alanında geçerli bir kurumdan eğitim alman lazım. 

    3. yıne ascı olarak degıl ascı cıragı olarak gırebılmen ıcın bıle ben boyleyım demen gecerlı olmuyor . bugun kafa acmak ıcın bıle meb onaylı sertıfıkalara sahıp olman gerekıyor bu belgelere sahıp ol once ascı cıragı ascı yamagı ascılık kursu sertıfıkalarına otellerde basla ıse sonra karıyerın ıyı ıse gırersın . cat dıye dırekt almazlar . 

    cruise gemilerinın amacı hızmet oldugu ıcın kalıtelı eleman alırlar bos adam almazlar.

     

    izmir antalya seferı yapmadıgı ıcın gemıler . tr e gelenler en azından akdenız adriyatık yapıyorlar anadilin gibi ingilizce bilmen lazım ek olarak dil de şart . dilin çok iyi ise komi olarak girebilirsin.

     

    aşçılık işi yük gemilerinde de zor. denizcinin gemideki tek lüksü yemektir. yardımcı olarak fılan gırersın belkı sogan dograyıp patates soydururlar. onda da iyi şirket ve gemiler de bulamazsın .önce çık bir gemiye dolaş bakalım yapabilirmisin .

    işçi olarak ise yük gemisinde kesin iş bulursun gemici cüzdanı alıcaksın.makina yada güverte elemanı olarak çalışabilrsin. cruise gemisinde yine zor ama tanıdık bulursan gırersın .

     

     

    msc ik sayfası detay vereyım

     

     

    GEMİ PERSONELİ

    MSC Cruises gemilerinde çalışmak üzere personel aranmaktadır.

    İstenen belgeler:
    1.İngilizce Word Formatında CV ,
    2.Geçerliliği olan Stcw ( Gemi Adamı belgesi),
    3.Geçerli pasaport ,
    4. Ingilizce Saglık Raporu

    Aranan Özellikler:
    1.İyi derecede ingilizce, Almanca veya Italyanca
    2.Daha önce Otel veya Gemide ilgili departmanlarda çalışmış olmak,

    Eleman alımı yapılacak departmanlar :
    Resepsiyon, Restorant, Guest Relations ve Animasyon

    Yukarıda sizden istenen belgeleri info@msccruises.com.tr adresine göndererek başvuruda bulunabilirsiniz.

    arkadaşa cruise gemileri konusunda katılıyorum. yük gemilerinde'de tabiki direk aşçı olarak başlaman zor önce kamarot olarak çalışırsın, kamarotun görevi kahvaltıyı hazırlar, çay saatlerinde çay servisi yapar, yemek saatlerinde zabitan'a servis yapar bulaşık'ları halleder, arada kaptan-çarkçıbaşı kamarasına paspas atar ve zabitan salonunu temizler.ağır bir sorumluluğu yok ama güzel'de bir iş değildir,yinede aşçı olarak çalışman için gerekli tecrübeyi bu şekilde kazanabilirsin soruların varsa buradan sorabilirsin başka arkadaşlarada lazım olur belki ileride

    http://www.kariyer.net/matafora-denizcilik/gemi-elemani-is-ilani-i1184367/?&tmpsno=1

    H
    ocam Bak ilan bu, matafora denizcilikmiş şirketin adı... valla internette anlattığına göre direkt aşçıda olunabilirmiş

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    o gemilere taytını kap gel temiyorlar . 

    baya bi marifetli yada tanıdıklı olmak lazım .

    iş ilanlarında ne aradıklarını görebilirsin


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    11 gün denizde kaldım hocam bir iş dolayısıyla. o büyük gemilerde ( bilirsin luise cruiseleri ). bildiğin otelde çalışmak gibi. çalışan gözüyle bakarsan. ama hep ailenden uzaksın. bir sürü farklı ırktan kişi vardı ayrıca. yabancı dilin iyi olmak zorunda. tabi uluslar arası seferdi benimkisi. yurtiçi olan var mı bilmyirum.

    birde gemi hep sallanıyor. fırtınalı havada biz salona çıkamamıştık yatakta da durulmuyor. dışarda kusan kusana.. yani sen o durumda gelenlere hizmet etmek durumundasın. üstlerine çay bilmem ne dökmemen lazım vs. yani zor iş. ama parası çok iyi diye biliyorum. çünkü çekilcek gibi değil sanırım herkesçe bilinene göre.

    özet: çalşmadım ama 11 günlük büyük gemi çalışanlarını gözleme fırsatım oldu.  ↑

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anil
    anil's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek
    ayrildikyala bunu yazdı
    AnilCarkci bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı

    1.ci olarak cruise da çalışmak ıcın lise mezunu bi çocugu hemen almazlar işe 

    2.si aşçı olarak giremezsin aşçı olarak girmek için dünya mutfaklarına hakim olman ve  gastronomi yada mutfak sanatları alanında geçerli bir kurumdan eğitim alman lazım. 

    3. yıne ascı olarak degıl ascı cıragı olarak gırebılmen ıcın bıle ben boyleyım demen gecerlı olmuyor . bugun kafa acmak ıcın bıle meb onaylı sertıfıkalara sahıp olman gerekıyor bu belgelere sahıp ol once ascı cıragı ascı yamagı ascılık kursu sertıfıkalarına otellerde basla ıse sonra karıyerın ıyı ıse gırersın . cat dıye dırekt almazlar . 

    cruise gemilerinın amacı hızmet oldugu ıcın kalıtelı eleman alırlar bos adam almazlar.

     

    izmir antalya seferı yapmadıgı ıcın gemıler . tr e gelenler en azından akdenız adriyatık yapıyorlar anadilin gibi ingilizce bilmen lazım ek olarak dil de şart . dilin çok iyi ise komi olarak girebilirsin.

     

    aşçılık işi yük gemilerinde de zor. denizcinin gemideki tek lüksü yemektir. yardımcı olarak fılan gırersın belkı sogan dograyıp patates soydururlar. onda da iyi şirket ve gemiler de bulamazsın .önce çık bir gemiye dolaş bakalım yapabilirmisin .

    işçi olarak ise yük gemisinde kesin iş bulursun gemici cüzdanı alıcaksın.makina yada güverte elemanı olarak çalışabilrsin. cruise gemisinde yine zor ama tanıdık bulursan gırersın .

     

     

    msc ik sayfası detay vereyım

     

     

    GEMİ PERSONELİ

    MSC Cruises gemilerinde çalışmak üzere personel aranmaktadır.

    İstenen belgeler:
    1.İngilizce Word Formatında CV ,
    2.Geçerliliği olan Stcw ( Gemi Adamı belgesi),
    3.Geçerli pasaport ,
    4. Ingilizce Saglık Raporu

    Aranan Özellikler:
    1.İyi derecede ingilizce, Almanca veya Italyanca
    2.Daha önce Otel veya Gemide ilgili departmanlarda çalışmış olmak,

    Eleman alımı yapılacak departmanlar :
    Resepsiyon, Restorant, Guest Relations ve Animasyon

    Yukarıda sizden istenen belgeleri info@msccruises.com.tr adresine göndererek başvuruda bulunabilirsiniz.

    arkadaşa cruise gemileri konusunda katılıyorum. yük gemilerinde'de tabiki direk aşçı olarak başlaman zor önce kamarot olarak çalışırsın, kamarotun görevi kahvaltıyı hazırlar, çay saatlerinde çay servisi yapar, yemek saatlerinde zabitan'a servis yapar bulaşık'ları halleder, arada kaptan-çarkçıbaşı kamarasına paspas atar ve zabitan salonunu temizler.ağır bir sorumluluğu yok ama güzel'de bir iş değildir,yinede aşçı olarak çalışman için gerekli tecrübeyi bu şekilde kazanabilirsin soruların varsa buradan sorabilirsin başka arkadaşlarada lazım olur belki ileride

    http://www.kariyer.net/matafora-denizcilik/gemi-elemani-is-ilani-i1184367/?&tmpsno=1

    H
    ocam Bak ilan bu, matafora denizcilikmiş şirketin adı... valla internette anlattığına göre direkt aşçıda olunabilirmiş

    ekstra bilgi bu tarz ilan veren firmalar sana gerekli evrakları çıkartmanda yardımcı olurlar normalden yükset fiyatlara sonra yürü git derler iş imkanı felan sunmazlar. genç bir kardeşimizsin bence balıklama atlamadan önce söylediklerimizi bir dinle karar senin tabiki.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    çok yakın arkadaşım yeni geldi gemiden elektrik zabitliği yapıyor gemide söylediği şuydu aşçılarla ilgili kara çıkmaya yakın karidesi dayıyormuşsun hacım afrodizyak etkisi varmış onun haricinde hergün etli yemekleri çıkıyormuş haftada 1-2 de balık falan yani ve şöyle söylüyordu ''aşçıyla iyi geçinicen gemide yoksa aç kalırsın'' bi ağırlık koyarsan gemiciler etrafında pervane olur ama tabi zabitanlara çarkçıbaşına süvariye falan yapamazsın bunu :D


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
Toplam Hit: 4466 Toplam Mesaj: 18