folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Genişleyen Dünya Teorisi



Genişleyen Dünya Teorisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snooper
    snooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek

    http://www.videomino.com/video/20/yer-%C3%A7ekimi

    bilimin ulaştığı inanılmaz boyutlar :))


    sana çirkin dediler düşmanı oldum güzelin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek
    snooper bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.videomino.com/video/20/yer-%C3%A7ekimi

    bilimin ulaştığı inanılmaz boyutlar :))


    -----------------------------

    Link açılmıyor:S

    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snooper
    snooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek
    The-ExTaCy bunu yazdı:
    -----------------------------
    snooper bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.videomino.com/video/20/yer-%C3%A7ekimi

    bilimin ulaştığı inanılmaz boyutlar :))


    -----------------------------

    Link açılmıyor:S

    --------------------------

    köprüyü tıklıyorsun açılıyo en azından bende öyle olmuyorsa köprüyü kopyalayabilirsin :))


    sana çirkin dediler düşmanı oldum güzelin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TxT
    TxT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Özelliklede depremle çok araştırmıştıma yapmıştım,yalnış yazarsam uyarın lütfen =)

    Öncelikle Dünya İç çekirdek,Dış çekirdek,alt manto,üst manto, yer kabuğu,atmosfer katmanlarından oluyoşuyor. Mantonun altında oluşan ısı akımları nedeniyle üst

    katmanlarda hareketlilik meydana geliyor ( lavhalar ) dünya da 7 ana ve bi çok küçük levhalar var bunları incelediğimizde hiç birleşen (bütünleşip öyle kalan ) levhalar

    görmüyoruz :) ya çarpışan levhalar var yada ayrılan levhalar.. Zaten bu levhaların birbirinden uzaklaşması,çarpışması yada sürtüşmesiyle - :) - volkanik patlamalar ve

    depremler oluşuyor. ve neticede yılda 1 ila 15cm  arası hareket ediyolar ( kaynak ) Tüm bu depremlerin sonucuyla sürekli kırılan faylar nedeniyle ve levhaların

    hareketliliğinden kıtalar ayrılıyor. Eğer dünya genişlemeseydi kıtaların birbirinden ayrımı mümkün olabilirmiydi ? 

    Ben özelliklede deprem konusuna dikkat çekmek istiyorum bir deprem olduğunda depremi oluşturan fay kırığı giderek artmakda örn kuzey anadolu fay hattı 13

    büyük deprem ile ortalama 1200 km ye ulaştı ve şimdi marmarada.. peki bu kırıkların sonu nereye varacak ? çünkü kırıklar ile genişleme teorisinde paralellik

    olduğunu düşünüyorum ..

     

     

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/89/Slip-dist.png

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlife
    warlife's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Evrendeki G sabitinin düştüğü bu yüzden yercekiminin azalıp hacminin arttığını idda edenler de var

     

    ----

    holy hocAm sen kuantum dan anlıyo musun ya  :SSS bn bi ara uğraştım sıyırcaktım :(

    anlıyosan bn kaldım öle :D 

     


    diyalektik için kesin, mutlak hiç bir şey yoktur..Her şeyin bir geçmişi vardir ve bir geleceği olacaktır. Her şey bir kez bulunduğu yerde her zaman icin kesin olarak bulunmaz, ve o bugünki o,kesin ve son değildir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaslar normal olarak gorunmeyen ve kizil otesiyle bakildiginda gorulebilen gezegenler de vardir. Bkz. "nibiru".

    bunun bir etkisi olabilir.


    Shaban Interactive Pro.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    captain
    captain's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2008
    Erkek
    abicim bencede büyüyo çünkü bilim adamları dünyanın ilk halinde kıtaların birleşik olduğunu  kabul ediyolar peki büyümeden kıtaların bölünmesi mümkünmü bence haır en basit mantıkla kozmaz devamlı olarak büyüyo bunu bütün bilim adamları kabul ediyo e kozmaz büyüyosa dünya niye büğümesin. şöyle anlatayım havasız bi camın içine yarım bardak su koyduk diyelim ve ve daha kuvvetli bi vokumla içerdeki havayı iice emdiğimizde suyun seviyesi yükselecektir tabi bu teoriyi 2 dakka içinde salladım eğer saçma diyen varsa açıklamasınıda yaparsa sevinirim :D

    her şeyin bir bedeli vardır ödenmiş yada ödenecek
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    Evrenin sürekli olrak genişlediğini de göz önünde bulundurursak, dünyanın büyüdüğünü iddia etmek makul olabilir..

    yıkılma sakın !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Felony
    Felony's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ocak/2009
    Erkek

    evrendeki gezegen ve diğer maddelerin yuvarlak olmaları, evrendeki çekim baskısından geliyor.

    mesela sıkıştırılmış kutudaki köpüğü mkroskopla incelediğinzde taneciklerin yuvarlak halde olduğu görülecektir.

    yani bu duruma göre baskı haldeki herşey daire şeklindedir. dunya guneşten koptuğu zaman çekim gücü sayesinde daire şeklini almıştır.

    bu kanaate göre dunya çekim baskısı etkisiyle genişlemek yerine sıkışarak küçülmesi gerektiği daha olası bir durumdur.

    şöyle aksi bir durum da oluşabilir.
    dunyanın iç kuvvetleri milyon yıllardır büyük hareketler halinde yer değiştirmekte ve patlamalar gerçekleşmetedir(örn. santorini patlaması) bu duruma göre dunyanın iç ve dış çöküntüye uğramasından dolayı kıtaların ayrlması ve fay hatlarının alt kısmındaki mağmanın tabakayı büzmesi sonucu dunyanın kütlesinin genişlemesi mümkün olabilir.

    ama şahsımca bıg bang teorisine göre dunyanın kütle büyümesini değerlendirmek yanlış olur.


    Güçsüz halklar güçlü liderler çıkarır, güçlü halklarınsa lidere ihtiyacı yoktur. "Viva ZAPATA"
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yNsr
    yNsr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    dünya durduk yere büyümemiştirki, bu güne kadar milyarlarca insan yaşamiş, bu insanlarin yedikleri, içtikleri, ürettikleri, hep toprak olmuş eski uygarliklara bakarsak hep toprak altinda (doğal afetler büyük rol oynasada), dediğim gibi milyarlarca insan ağaç dikiyor afedersin sıcıyor toprağa karışıyor. toprak yükseliyor, denizler genişlioyr. bu üretim çılgınlığı bu hızla devam ederse, önümüzdeki 10 yılda dünya %1 daha genişler gibi geliyor.

    buda benim teorim belki kabul görür.:)


    In every job there is a no
Toplam Hit: 10629 Toplam Mesaj: 61