folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Gerçek Diş Satın Alınamıyor Mu?



Gerçek Diş Satın Alınamıyor Mu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Dişciler ne kadar para verirsen ver yine sana orjinal insan dişi takamıyorlar yada üretemiyorlar galiba.Bunu düşünmeme sebep olan bir kaç olay geçti başımdan.

    Geçen yaz oturuyorum bizim burdaki bir işadamı esnafla muhabbet ediyor konu dişe geldi adam yakınmaya başladı.Dişciye 15 bin tl ödedim 3 ay gittim geldim hala dişlerimi düzeltemedi diye.Adamın damağı geri çekilmiş falan.

    Bide arkadaş bişey anlattı.Pimapenin sahibi bigün yemekdeyken ağzından diş düşmüş.Ondan sonrada adam gülerek demiş ki bir ton para veriyuz hala şunları halledemediler.Bu kadar paraya kalp nakli yaparlar demiş.

    En basitinden süper bir dolgu istesen bile bu dolgu mutlaka kararıyor.3 milyar ver yine gerçek diş gibi olmuyor.Acaba neden tıp her alanda ilerledi de bu kadar geri kaldı.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    canlı doku transfer edemiyorlardır sanırım yada pulpayı falan. kanaldaki sinirlerde sıkıntılı :D

    bilemedim şimdi. 

    yalnız şunu biliyorum. eğer dişin yerinden koparsa sütün içerisinde 1 saat içinde iyi bir dişçiye gidersen periodontal ligamentler tekrar bağlanabiliyomuş.

     

    Kaynak bizim başhekim :W


    http://www.youtube.com/watch?v=n-O0mSUNVlU
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam olay sadece diş değil. Vücudumuzdaki organlara bir zarar geldiğinde veya bir kemiğinizi kaybettiğinizde (tuzla buz olduğunu farz ederek konuşuyorum) yeniden üretip yerine koyabiliyor muyuz? Aynı şey diş için de geçerli diye düşünüyorum. Tıp şimdi kök hücre kullanımı konusunda ilerleme sağlamaya çalışıyor ancak çok bir ilerleme kaydedildiği de söylenemez bence.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Memento_mori
    Memento_mori's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    yakın zaman zannediyordum geçen seneymiş..

     

    http://www.haberturk.com/saglik/haber/650222-fare-bobreginde-dis-urettiler

    Memento_mori tarafından 16/Kas/12 14:30 tarihinde düzenlenmiştir

    boş
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    öyle atıp tutması kolay amk. yemek yerken diş düştü yok dolgu düştü filan. o zaman dilimi içinde geçici yapıldıysa dişine düşmesi kadar normal bişey yok. öyle 15 bin tl veren adamın agzını dıııııt. o parayı verip hala düzelmiyorsa o dişçinin sorunu değil. o adamın problemi. kendine biraz bakaydı da ağzı o hale gelmeseydi

    bildiğim kadarıyla diş minesinin sertliğinde bi madde daha yok dünyada. o yüzden gerçeği gibi olmuyor. dişin öyle bi yapısı varki dışarıdan müdahele geldikçe içine doğru çekiliyor. yani çekiçle filan vuruşduğunda parçalayamazsınız. heykel traşlar gibi traşlaya traşlaya küçültürsünüz.

    ajan1111 tarafından 16/Kas/12 15:15 tarihinde düzenlenmiştir

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Organik diş üretimi imkansız gibi duruyor. Çünkü sinir yapısı, mine katmanı gibi birçok faktör var ve hepsini hesaplayıp ona göre hareket etmen zor. Kaldı ki tüm bunların organik yani bünye içerisinde üretilmesi gerekli. Yani labaratuar ortamında %100 insan ürünü diş bana mantıklı gelmiyor. Zaten dişçilerde bunun farkında olduğundan sikiyor gibi geliyor bana...


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    ajan1111 bunu yazdı

    öyle atıp tutması kolay amk. yemek yerken diş düştü yok dolgu düştü filan. o zaman dilimi içinde geçici yapıldıysa dişine düşmesi kadar normal bişey yok. öyle 15 bin tl veren adamın agzını dıııııt. o parayı verip hala düzelmiyorsa o dişçinin sorunu değil. o adamın problemi. kendine biraz bakaydı da ağzı o hale gelmeseydi

    bildiğim kadarıyla diş minesinin sertliğinde bi madde daha yok dünyada. o yüzden gerçeği gibi olmuyor. dişin öyle bi yapısı varki dışarıdan müdahele geldikçe içine doğru çekiliyor. yani çekiçle filan vuruşduğunda parçalayamazsınız. heykel traşlar gibi traşlaya traşlaya küçültürsünüz.

    Hacı o nasıl bir laf yav adamın problemi diye.O zaman doktor desin ki soğukda gezmeseymişin grip olmasaymışın o senin problemin yada bilgisayar tamircisi desin ki bilgisayarı nie bozdun o senin problemin.İyi ki doktor falan değilsin hacı :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    :D tamam da hacı diş bu. herkes bas bas bağırıyo günde 2 kez fırçalayın diye. adam ömrü billah fırçalamasın sşigara içsin süt filan içmesin sonra ne çenede kemik kalır nede sağlam diş. o kadar para versede toparlayamaz. insanın kendi dişi gibisi varmı yaa


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek
    ajan1111 bunu yazdı

    öyle atıp tutması kolay amk. yemek yerken diş düştü yok dolgu düştü filan. o zaman dilimi içinde geçici yapıldıysa dişine düşmesi kadar normal bişey yok. öyle 15 bin tl veren adamın agzını dıııııt. o parayı verip hala düzelmiyorsa o dişçinin sorunu değil. o adamın problemi. kendine biraz bakaydı da ağzı o hale gelmeseydi

    bildiğim kadarıyla diş minesinin sertliğinde bi madde daha yok dünyada. o yüzden gerçeği gibi olmuyor. dişin öyle bi yapısı varki dışarıdan müdahele geldikçe içine doğru çekiliyor. yani çekiçle filan vuruşduğunda parçalayamazsınız. heykel traşlar gibi traşlaya traşlaya küçültürsünüz.

    Hacı bende şu kelimeyi anlamıyorum, senlik bir durum değilde.
    Sözde kafatasıda kırılmayan tek kemikti, sözde leğen kemiği betondan sağlamdı.
    Ulan Hepimiz Iron Man'izde bilmiyormuyuz amk.


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Melik bunu yazdı
    ajan1111 bunu yazdı

    öyle atıp tutması kolay amk. yemek yerken diş düştü yok dolgu düştü filan. o zaman dilimi içinde geçici yapıldıysa dişine düşmesi kadar normal bişey yok. öyle 15 bin tl veren adamın agzını dıııııt. o parayı verip hala düzelmiyorsa o dişçinin sorunu değil. o adamın problemi. kendine biraz bakaydı da ağzı o hale gelmeseydi

    bildiğim kadarıyla diş minesinin sertliğinde bi madde daha yok dünyada. o yüzden gerçeği gibi olmuyor. dişin öyle bi yapısı varki dışarıdan müdahele geldikçe içine doğru çekiliyor. yani çekiçle filan vuruşduğunda parçalayamazsınız. heykel traşlar gibi traşlaya traşlaya küçültürsünüz.

    Hacı bende şu kelimeyi anlamıyorum, senlik bir durum değilde.
    Sözde kafatasıda kırılmayan tek kemikti, sözde leğen kemiği betondan sağlamdı.
    Ulan Hepimiz Iron Man'izde bilmiyormuyuz amk.

    hacı yok derken;

    o sağlamlıkta sağlıklı ve kullanışlı bi madde yok. en yakını amalgam denen şey. civa ve toz karışımı evladiyelik ama oda rengi kara olduğundan tercih edilmiyo


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Deukalion
    Deukalion's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2012
    Erkek

    başkasının dişini takarmısın?

Toplam Hit: 3235 Toplam Mesaj: 27