folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Geri Kafalımıyım Neyim?



Geri Kafalımıyım Neyim?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    basite indirgersek, hani age of empire'da bi olay vardır, 

    adamın ekonomi biterse olay biter, işçileri pert edersin kazanırsın :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diCk
    diCk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2004
    Erkek

    Bu insanlar ne zaman ki futbol,internet,komşu dedikodularını konuşmayı bırakırsa işte o zaman herşey yoluna girecektir..

    İnsanların ağazı her zaman bir sakız veriyorlar gündemi değiştirip bu tür milli menfaatimizi gerektiren konuları geri plana atıyorlar

    konuşmamızı tartışmamızı engelliyorlar sürekli.

    Kimse bu ülkede yeni bir anayasa istemiyor..

    Kimse başkanlık sistemini harıl harıl istemiyor.

    Kimse 3. boğaz köprüsünü istemiyor..

    Kimseyi Suriye ilgilendirmiyor..

    Ama bakarsanız bizim gündemimiz bunlar bunlar evet ama gündemimiz olan konuları bile kimse tartışmıyor doğrusunu bulma gayretinde değil oldu bittiye geliyor.

    Bizim gündemimiz kendi topraklarımız olan kıbrısa pasaportla sokulmamız..

    İşsizlik,Üretim sorunumuz,hayat pahalılığı,emeklilik,asgari ücret,marka sorunumuz,teknolejimiz,yerli bir malımızın olmaması,terör,din süistimali.

    Bunların hiç birisi tartışılmıyor aman efendim aziz başkan böyle demiş sikerim azizini pederini..

    Aman efendim esad böyle demiş.

     

     

    Dünyanın tam ortasında olan bir ülkeyiz ticaretin göbeğindeyiz ipek yolunun geçiş güzargahındayız.

    Nato petrol boru hattından petrol bizim toprağımızdan geçiyor.

    Doğalgaz bizim toprağımızdan geçiyor.

    Uyuşturucu bizim toprağımızdan geçiyor.

    Silah bizim toprağımızdan geçiyor..

    Savaş gemileri bizim kara sularımızdan geçiyor.

    Dünyanın hemen hemen her ülkesine aynı uçuş mesafesindeyiz..

    Ticaret yaparsak bunu dez avantaja dönüştürüp yol masraflarından kurtulabiliriz daha ucuza mal edebiliriz..

    Üç yanımız denizle kaplı dandik dundik bakanlıklar açılırken bir denizcilik bakanlığı kurulmuyor..

    Kıbrısda doğalgaz arıyoruz dedi rumlar gönderdiğimiz piri reis gemisi karadenizdeki takalardan daha düşük model utancımdan yerlere yattım..

    Norveç bütün dünyaya somon satarken hollandalılar ineklerini sütlerini peynirlerini dünyaya pazarlarken fransızlar hiç bir artısı olmayan  bir ülkele olmalarına 

    rağmen bir demir yığını (Eyfel) aşıklar şehri ilan edip reklam yaparken ülkelerinde üzümden başka bişi yetiştiremeyenler onu şaraba döküp dünyanın en pahalı 

    içkilerini satarak ülkelerini ayakta tutuyorlar..

    Ki biz bütün dünyanın göbeğinde turuzmin en babası olmasına rağmen onu bile geliştiremiyoruz her yer aynı bir sahil şeridinden çıkın izmirden mersine kadar

    hep aynı dekorasyon hep aynı görüntü hep aynı eğlence tarzları..

    Bunu değiştirip farklı aktiviteler getirebilirler turuzm bakanlığı olarak eğlencenin doruğuna ulaştırıcak unutturmayacak bir eğlence tarzı yapabilirler buda reklama 

    bire bir reklama kendi ülkelerinde anlatacakları için çevrelerine en iyi reklam bu olucaktır..

    Turuzm bile bizim elimizde değil bodrumda bütün zengin ailelerin villaları köşkleri var sen ben gidemiyoruz..

    Antalya deseniz otellerle dolu hepside yabancıların ufakcık pansiyonlar kalmış bizim yerli halkımıza..

    Fethiye derseniz bütün ingilizler işgal etmişler kendi topraklarımız diyoruz sözde bizim yabancıya mülk satın almada çıktı artık 5 yıla kadar hiç bir sahil şeridi 

    yada merkezi yerler bizim olmayacak..

    İstanbullu olanlar bilirler bkz. Şişlide ermeniler yahudiler çoğunluktadırlar şişli Türkiyenin en zengin pahalı semtidir..

    Hiç bir tanesinin evlerini sattığını gören duyan olmuşmudur?

    Satmıyorlar yarın bir gün oralarıda aldıklarında satmayacaklar nesilden nesile devredecekler..

    Bkz. İstanbulun göbeğinde en güzel yerde kurtuluşta binlerce dönüm arazi var ermeni mezarlığı cevhairin karşısında ayrıyetten binlerce dönüm yine ermeni mezarlığı var. Ulusa etilere gidin oradada yahudi mezarlıkları var kocaman buralar istanbulun göbeği en pahalı semtleri metre karenin milyarlar ettiği yerler..

    Bide bizim kendi mezarlıklarımıza bakın istanbul dışında hepsi yolları yok çamur deryası her taraf. 

    kısa kesiyorum sinirlendim sigara içiceğim...


    FuCk yOu System..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu anlattıklarında haksız bir durum varsa sıkıyorsa köylu bir iphone yapsın aq

    Yani adam köylü doğdu diye buğday üretmesi gerekiyor gibi bir zorunluluk olsa haklısın.

    Fakat serbest piyasada herkez istediği malı istediği fiyata alır, satar.

    Birgun savas vs çıkarsa da 5 iphone verir 1 kg buğday alırsın köylüden =)


    -----------------------------

    adam bosuna seyh degil ya :)


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu anlattıklarında haksız bir durum varsa sıkıyorsa köylu bir iphone yapsın aq

    Yani adam köylü doğdu diye buğday üretmesi gerekiyor gibi bir zorunluluk olsa haklısın.

    Fakat serbest piyasada herkez istediği malı istediği fiyata alır, satar.

    Birgun savas vs çıkarsa da 5 iphone verir 1 kg buğday alırsın köylüden =)


    -----------------------------

    Adam köylü doğduysa köylü ölür. Hayatının yönü için seçim hakkı var mı ? "evet var"

    Amma velakin bu konuda senin benim kadar şanslı değil hocam.

    Bu sebepten babası çiftçi ise büyük bir olasıklı çocuğuda çiftçi olacaktır. (ama dikkat ederim genelleme yapmıyorum)

     

    Serbest piyasa da haklısın herkes fiyatını geçirmekte serbest kimse tersini iddaa edemez.

    Ama devlet çiftçiye köstek değilde destek vermiş olsaydı, hiç olmazsa 5-10 teneke buğday bir cep telefonu ederdi.

    Bugün buğday ve mısır ithal ettiğimizi biliyormuydunuz ? Hemde yahudilerden =)


    -----------------------------

    buna katilmiyorum... bende koylu dogdum ve sulalemin bir cogu suanda koyde ciftcilik vs. devam ediyor..
    cogunlugu da baska islerle hayatini surduruyor ama kendilerini boyle bir siniflandirmada hissetmiyorlar.. neden ? cunku hala yasamayi biliyorlar..

    ben suanda koye gitsem ve orada yasamaya kalksam beni belki dislarlar bile cunku bende zamaninda koyluydum (ailem gibi) ve oyle kalip devam edebilirdim..
    ama suanda tum milletten ulkemize gelen insanlarla iletisimdeyim ve onlarin eglencesini sagliyorum...

    koyden geldim ben buralara ama ciftci degilim ? 


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morf1n
    morf1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2011
    Erkek

    menü 1ms geç açılınca tribe giriyorum aga

Toplam Hit: 3216 Toplam Mesaj: 26