Gitar İle İlgili Bir İki Soru
-
caner1365 bunu yazdı
scorpions calcam ben diyosan pena kullanmaya başla. en başta zor gelir ama alışırsın.
ztn pena kullaniyorum :) guzeeel ilk golu attim gibi :)
-
amele_2 bunu yazdı
sadece ritim yada solo çalıcam diye bişey yok.
çalmak istiyorsan mutlaka arpej, solo(melodi) ve akor bilmek zorundasın.
hatta bunları bilince de bitmiyor.
nota, armoni, akor kurulumları. karar ses. vs vs vs bi sürü konu var müzikte. bunların hepsini bilmelisin
mesela ben si karar bi şarkı çalarken sen hangi akorlarla eşlik edeceksin bana?
yada ben akor çalarken sen hangi notaları kullanarak solo atabilirsin?
gitar çalmak (müzik yapmak) gerçekten emek isteyen sabır gösterilmesi gerken bir iş.
ben selim ışık hoca nın videoları sayesinde biraz tıngırdıyorum. ama yine de birebir kurs şart. eğitim önemli.
şimdi sen yeni başlıyorsun, parmakların acıyacak, uçları nasır tutacak, başparmağını yöneten kas şişecek, kramplar girecek, canın yanacak.
klavyeye basan kolun ağrıyacak, bileğin ağrıyacak.
ama bu acılara katlanırsan, sabredersen çalabilirsin.
kolay gelsin. sankın vazgeçme müzikten ;)
VAzgecmem haci asla :) haftada 3-4 saat kafa sisirecem evde :) 1 sene sonrada youtube videomu atarim :)
Isi ilerletip ses sistemleri goruyom :) onlardan da alirim artik ileride ama once dogru durust bir calmayi ogreneyim
her sey kademe kademe :)
-
HannibALgan bunu yazdı
Konuyla alakalı mı bilmiyorum
http://www.youtube.com/watch?v=jY8wyKuLY2k&feature=relmfu
Lan steve sen nasıl bir mother fuckersın amk
haci ilk yazdigim mesaji oku :)
ozellikle dassak mode off olsun dedim :)
Dalga mi geciyon benle ben daha bir telle calamiyom amma guldum la adam 3 gitarla birden caliyo :)
Dur ogreneyim bende 5 taneyle calmazsam :) 2 tane ayakla 3 tane elle :)
-
ben hıc kursa gıtmedım 15 yıldır gıtar calıyorum once parmak egzersıslerıyle basla tek tek daha sonra gamlar ve akorlara gec bı cok vıdeo bulabılırsın takıldıgın yer olursa msj at elımden geldıgınce yardımcı olurum kardesım
edit: classıc gıtar kullanıyosan pena kullanmanı tavsıye etmem ılerdı sıkıntı yaratabılır sana ben penayla basladım ve suan cok ama cok pısmanım :S
ILKER06 tarafından 03/Eyl/12 15:09 tarihinde düzenlenmiştir -
dhmm bunu yazdıamele_2 bunu yazdı
sadece ritim yada solo çalıcam diye bişey yok.
çalmak istiyorsan mutlaka arpej, solo(melodi) ve akor bilmek zorundasın.
hatta bunları bilince de bitmiyor.
nota, armoni, akor kurulumları. karar ses. vs vs vs bi sürü konu var müzikte. bunların hepsini bilmelisin
mesela ben si karar bi şarkı çalarken sen hangi akorlarla eşlik edeceksin bana?
yada ben akor çalarken sen hangi notaları kullanarak solo atabilirsin?
gitar çalmak (müzik yapmak) gerçekten emek isteyen sabır gösterilmesi gerken bir iş.
ben selim ışık hoca nın videoları sayesinde biraz tıngırdıyorum. ama yine de birebir kurs şart. eğitim önemli.
şimdi sen yeni başlıyorsun, parmakların acıyacak, uçları nasır tutacak, başparmağını yöneten kas şişecek, kramplar girecek, canın yanacak.
klavyeye basan kolun ağrıyacak, bileğin ağrıyacak.
ama bu acılara katlanırsan, sabredersen çalabilirsin.
kolay gelsin. sankın vazgeçme müzikten ;)
VAzgecmem haci asla :) haftada 3-4 saat kafa sisirecem evde :) 1 sene sonrada youtube videomu atarim :)
Isi ilerletip ses sistemleri goruyom :) onlardan da alirim artik ileride ama once dogru durust bir calmayi ogreneyim
her sey kademe kademe :)
Haftada 3-4 az bence hocam. Bu rakamı arttırmanı tavsiye ederim. Ya da zamanla arttir, bir süre sonra zaten kendin günde 3-4 saat çalmaya başlarsın
-
deja-vu bunu yazdıdhmm bunu yazdıamele_2 bunu yazdı
sadece ritim yada solo çalıcam diye bişey yok.
çalmak istiyorsan mutlaka arpej, solo(melodi) ve akor bilmek zorundasın.
hatta bunları bilince de bitmiyor.
nota, armoni, akor kurulumları. karar ses. vs vs vs bi sürü konu var müzikte. bunların hepsini bilmelisin
mesela ben si karar bi şarkı çalarken sen hangi akorlarla eşlik edeceksin bana?
yada ben akor çalarken sen hangi notaları kullanarak solo atabilirsin?
gitar çalmak (müzik yapmak) gerçekten emek isteyen sabır gösterilmesi gerken bir iş.
ben selim ışık hoca nın videoları sayesinde biraz tıngırdıyorum. ama yine de birebir kurs şart. eğitim önemli.
şimdi sen yeni başlıyorsun, parmakların acıyacak, uçları nasır tutacak, başparmağını yöneten kas şişecek, kramplar girecek, canın yanacak.
klavyeye basan kolun ağrıyacak, bileğin ağrıyacak.
ama bu acılara katlanırsan, sabredersen çalabilirsin.
kolay gelsin. sankın vazgeçme müzikten ;)
VAzgecmem haci asla :) haftada 3-4 saat kafa sisirecem evde :) 1 sene sonrada youtube videomu atarim :)
Isi ilerletip ses sistemleri goruyom :) onlardan da alirim artik ileride ama once dogru durust bir calmayi ogreneyim
her sey kademe kademe :)
Haftada 3-4 az bence hocam. Bu rakamı arttırmanı tavsiye ederim. Ya da zamanla arttir, bir süre sonra zaten kendin günde 3-4 saat çalmaya başlarsın
Haci bazen buna bile zmn olmuyor ki :) isten gucten amk :) ma aayiracaz arkadas :)
-
Haci bende 25 inden sonra başladım. Azimle oluyor 40 ına gelince catır catir calacam insala =)
-
Konser verecek halim yokya :) kendime calayim zevk alayim yeter :)
HolyOne 40'a varmak garanti degil ben en iyisi sunu kisa zamanda ogreneyim :):):) Bende simdi balsiyom iste
Bazen ugrasip olmayinca bir bu eksikti diyorum sonra aciyorum bir iki calan eleman haydaaaa... tekrara basla :)
-
hacı yorumları çok detaylı incelemedim ama çok fazla alt yapıya girmeden scorpions şarkısı çalayım diyorsan guitar pro'yu araştır derdine derman olacaktır
-
cemnet bunu yazdı
hacı yorumları çok detaylı incelemedim ama çok fazla alt yapıya girmeden scorpions şarkısı çalayım diyorsan guitar pro'yu araştır derdine derman olacaktır
DUr bir bakem haci :)
La amk sonunda studyo kuracam bie korkuyorm fena sardi ha :)
