folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Gitar İle İlgili Bir İki Soru



Gitar İle İlgili Bir İki Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    caner1365 bunu yazdı

    scorpions calcam ben diyosan pena kullanmaya başla. en başta zor gelir ama alışırsın.

    ztn pena kullaniyorum :) guzeeel ilk golu attim gibi :)

     


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    amele_2 bunu yazdı

    sadece ritim yada solo çalıcam diye bişey yok.

    çalmak istiyorsan mutlaka arpej, solo(melodi) ve akor bilmek zorundasın.

    hatta bunları bilince de bitmiyor.

    nota, armoni, akor kurulumları. karar ses. vs vs vs bi sürü konu var müzikte. bunların hepsini bilmelisin

    mesela ben si karar bi şarkı çalarken sen hangi akorlarla eşlik edeceksin bana?

    yada ben akor çalarken sen hangi notaları kullanarak solo atabilirsin?

    gitar çalmak (müzik yapmak) gerçekten emek isteyen sabır gösterilmesi gerken bir iş.

    ben selim ışık hoca nın videoları sayesinde biraz tıngırdıyorum. ama yine de birebir kurs şart. eğitim önemli.

    şimdi sen yeni başlıyorsun, parmakların acıyacak, uçları nasır tutacak, başparmağını yöneten kas şişecek, kramplar girecek, canın yanacak.

    klavyeye basan kolun ağrıyacak, bileğin ağrıyacak.

    ama bu acılara katlanırsan, sabredersen çalabilirsin.

    kolay gelsin. sankın vazgeçme müzikten ;)

    VAzgecmem haci asla :) haftada 3-4 saat kafa sisirecem evde :) 1 sene sonrada youtube videomu atarim :)

    Isi ilerletip ses sistemleri goruyom :) onlardan da alirim artik ileride ama once dogru durust bir calmayi ogreneyim

    her sey kademe kademe :)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    HannibALgan bunu yazdı

    Konuyla alakalı mı bilmiyorum

    http://www.youtube.com/watch?v=jY8wyKuLY2k&feature=relmfu

    Lan steve sen nasıl bir mother fuckersın amk

    haci ilk yazdigim mesaji oku :)

    ozellikle dassak mode off olsun dedim :)

    Dalga mi geciyon benle ben daha bir telle calamiyom amma guldum la adam 3 gitarla birden caliyo :)

    Dur ogreneyim bende 5 taneyle calmazsam :) 2 tane ayakla 3 tane elle :)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    ben hıc kursa gıtmedım 15 yıldır gıtar calıyorum  once parmak egzersıslerıyle basla tek tek daha sonra gamlar ve akorlara gec bı cok vıdeo bulabılırsın takıldıgın yer olursa msj at elımden geldıgınce yardımcı olurum kardesım

    edit: classıc gıtar kullanıyosan pena kullanmanı tavsıye etmem ılerdı sıkıntı yaratabılır sana ben penayla basladım ve suan cok ama cok pısmanım :S

    ILKER06 tarafından 03/Eyl/12 15:09 tarihinde düzenlenmiştir

    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    dhmm bunu yazdı
    amele_2 bunu yazdı

    sadece ritim yada solo çalıcam diye bişey yok.

    çalmak istiyorsan mutlaka arpej, solo(melodi) ve akor bilmek zorundasın.

    hatta bunları bilince de bitmiyor.

    nota, armoni, akor kurulumları. karar ses. vs vs vs bi sürü konu var müzikte. bunların hepsini bilmelisin

    mesela ben si karar bi şarkı çalarken sen hangi akorlarla eşlik edeceksin bana?

    yada ben akor çalarken sen hangi notaları kullanarak solo atabilirsin?

    gitar çalmak (müzik yapmak) gerçekten emek isteyen sabır gösterilmesi gerken bir iş.

    ben selim ışık hoca nın videoları sayesinde biraz tıngırdıyorum. ama yine de birebir kurs şart. eğitim önemli.

    şimdi sen yeni başlıyorsun, parmakların acıyacak, uçları nasır tutacak, başparmağını yöneten kas şişecek, kramplar girecek, canın yanacak.

    klavyeye basan kolun ağrıyacak, bileğin ağrıyacak.

    ama bu acılara katlanırsan, sabredersen çalabilirsin.

    kolay gelsin. sankın vazgeçme müzikten ;)

    VAzgecmem haci asla :) haftada 3-4 saat kafa sisirecem evde :) 1 sene sonrada youtube videomu atarim :)

    Isi ilerletip ses sistemleri goruyom :) onlardan da alirim artik ileride ama once dogru durust bir calmayi ogreneyim

    her sey kademe kademe :)

    Haftada 3-4 az bence hocam. Bu rakamı arttırmanı tavsiye ederim. Ya da zamanla arttir, bir süre sonra zaten kendin günde 3-4 saat çalmaya başlarsın 


    Almanya Fatihi
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı
    dhmm bunu yazdı
    amele_2 bunu yazdı

    sadece ritim yada solo çalıcam diye bişey yok.

    çalmak istiyorsan mutlaka arpej, solo(melodi) ve akor bilmek zorundasın.

    hatta bunları bilince de bitmiyor.

    nota, armoni, akor kurulumları. karar ses. vs vs vs bi sürü konu var müzikte. bunların hepsini bilmelisin

    mesela ben si karar bi şarkı çalarken sen hangi akorlarla eşlik edeceksin bana?

    yada ben akor çalarken sen hangi notaları kullanarak solo atabilirsin?

    gitar çalmak (müzik yapmak) gerçekten emek isteyen sabır gösterilmesi gerken bir iş.

    ben selim ışık hoca nın videoları sayesinde biraz tıngırdıyorum. ama yine de birebir kurs şart. eğitim önemli.

    şimdi sen yeni başlıyorsun, parmakların acıyacak, uçları nasır tutacak, başparmağını yöneten kas şişecek, kramplar girecek, canın yanacak.

    klavyeye basan kolun ağrıyacak, bileğin ağrıyacak.

    ama bu acılara katlanırsan, sabredersen çalabilirsin.

    kolay gelsin. sankın vazgeçme müzikten ;)

    VAzgecmem haci asla :) haftada 3-4 saat kafa sisirecem evde :) 1 sene sonrada youtube videomu atarim :)

    Isi ilerletip ses sistemleri goruyom :) onlardan da alirim artik ileride ama once dogru durust bir calmayi ogreneyim

    her sey kademe kademe :)

    Haftada 3-4 az bence hocam. Bu rakamı arttırmanı tavsiye ederim. Ya da zamanla arttir, bir süre sonra zaten kendin günde 3-4 saat çalmaya başlarsın 

    Haci bazen buna bile zmn olmuyor ki :) isten gucten amk :) ma aayiracaz arkadas :)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Haci bende 25 inden sonra başladım. Azimle oluyor 40 ına gelince catır catir calacam insala =)

     


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Konser verecek halim yokya :) kendime calayim zevk alayim yeter :)

     

    HolyOne 40'a varmak garanti degil ben en iyisi sunu kisa zamanda ogreneyim :):):) Bende simdi balsiyom iste

    Bazen ugrasip olmayinca bir bu eksikti diyorum sonra aciyorum bir iki calan eleman haydaaaa... tekrara basla :)

     


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    hacı yorumları çok detaylı incelemedim ama çok fazla alt yapıya girmeden scorpions şarkısı çalayım diyorsan guitar pro'yu araştır derdine derman olacaktır 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    cemnet bunu yazdı

    hacı yorumları çok detaylı incelemedim ama çok fazla alt yapıya girmeden scorpions şarkısı çalayım diyorsan guitar pro'yu araştır derdine derman olacaktır 

    DUr bir bakem haci :)

    La amk sonunda studyo kuracam bie korkuyorm fena sardi ha :)

     


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
Toplam Hit: 4250 Toplam Mesaj: 35