G.Kdmun Telekomu !
-
Evde Kotalı Adsl var Ofiste Kotasız . İkiside 1024 ve ikisinede tek bilgisayar baglı ag yok ! Evdeki 90 la indiriyor Ofisteki kan aglıyor amk ! 10 / 5 i bile görüyor,
Amk Dial-up zamanlarını hatırlayıp nostaji yapsamda çileden cıkıyorum bazen Bu TT.net e Nerem girsin bilmiyorum !
-
hoca telekomun müşteri hizmetlerine mesaj at ilgilenirler senin hattı falan kontrol ederler. hemen öyle telekoma arkadan sövüp olmuyor :) gıybet etmekle olmuyor bu iş anladın sen onu.
-
Hee ara hajım telefonu bilmiyorsanda sana sölim 0212 444 0 375 ben cok aradım ! 30 dk'nın sonunda sana bir DNS veriyorlar da telefon faturam o yüzden adsl faturamın iki katı geliyor hem bide orda güzel bir müzik çalıyor. Müşteri hizmetleri yetkilelerimiz diger müşterilerimize hizmet veriyor lütfen bekleyin diyor ! bir kadın arada. Her canım sıkıldıgında arayıp Dinliyorum o müzigi, Ve onları saygıyla anıyorum , SENDE ANLADIN ONU
-
euheuhe (: aynen bende öyle 5 dk dan sonra anmaya başlıyorum...
-
öyle demeyin lan :D 29.09.07 saat 09:00 dan beri süper fest indiriyom lan 10 yıldır görmediğim hızı görüyorum :D
-
hocam söv sonuna kadar haklısın bende aqw bunların.Millet bedava girio yutdışında biz ebesinin a.ı kadar para verioz genede hizmet = 0
-
Gençler Efendi Olalım niye küfür edip duruyonuz a.k saygılı olun biraz saygılı ne yapsak yaranamıyoz
türk telekoma küfredenlere kafam girsin
-
bu bot olayı mütiş :D
-
abi bu nedir yav çok yavaş, Masus kotayı doldurmuyom son 2 gün abanıyom aq telekomda son 2 gün erişim hızını yavaşlatıyo galiba 6.7'nin üzerine çıkmadı 1 gündür 100mb idiremedim. telekoma kafam girsin.
-
TurkTelekom bunu yazdı:
-----------------------------Gençler Efendi Olalım niye küfür edip duruyonuz a.k saygılı olun biraz saygılı ne yapsak yaranamıyoz
türk telekoma küfredenlere kafam girsin
-----------------------------
Türk telekom yandaşlarınada Shrek'in kafası girsin ! -
:)) Sadece gülüyorum adamlar daha ne yapsın bu altyapıyla bu kadar..4k olursa hızlarda düşüş olur diyolardı, herkes 4k olsunda gerisini salla diyodu.Al şimdi internet yerlerde. Hem Fiberoptik alıp Telekoma verdinizde bağlamadılar mı ?
