G.Kdmun Telekomu !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scream_vasiyet
    scream_vasiyet's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    kotayı 2 gb aştım :D4 gb limit kime yetcek ya.anti-telekom:Dama hız iyi doğruya doru:Den pahalı internet türkiyede sanırım.yada en pahalı 2. internet.

    açım diye ağlama marketleri yağmala xP
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    st_anger_turk
    st_anger_turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    aq. tlekomun gelmişini geçmişini skym yurt dısındaki hatunlarımla rahat rahat konusamıyom kamerayı bi açıyoz töve töve skcm azını yuzunu 6 euro oduyolarmıs aylık hay a.q hay a.q ya

    Diriliş... /// Inadina Ofke Inadina INTIKAM
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antitartar
    antitartar's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2007
    Erkek
    ttnet nene hızında internet:D

    yok imza mimza dagılın hade
Toplam Hit: 2081 Toplam Mesaj: 14