G.Kdmun Telekomu !
-
kotayı 2 gb aştım :D4 gb limit kime yetcek ya.anti-telekom:Dama hız iyi doğruya doru:Den pahalı internet türkiyede sanırım.yada en pahalı 2. internet.
-
aq. tlekomun gelmişini geçmişini skym yurt dısındaki hatunlarımla rahat rahat konusamıyom kamerayı bi açıyoz töve töve skcm azını yuzunu 6 euro oduyolarmıs aylık hay a.q hay a.q ya
-
ttnet nene hızında internet:D
Toplam Hit: 2081 Toplam Mesaj: 14
