folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder GM Discovery Elite Geliyor



GM Discovery Elite Geliyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    OnLyGoDCaNStoPMe bunu yazdı

    Yazılım desteği iyi olsa çok satabilir bu telefon. En büyük sıkıntı yazılım bence.

    General Mobile müdürü Donanımhaber röportajında kendi ağzıyla söyledi.Kesinlikle güncelleme desteği vereceğiz diye.

     

    Ayrıca Beyaz renk seçeneğide varmış :

    http://3.bp.blogspot.com/-6IN3sRYTqHM/Uuq1SwWuwWI/AAAAAAAAB5E/_KOPsMNsYVI/s1600/discoveryelite1.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-VpnvCsqIYjc/Uuq1TLu6vKI/AAAAAAAAB5I/6dNIJNiDhNg/s1600/discoveryelite3.jpg

     


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    bizim ilk discoverylere hala güncelleme bekliyoruz hala bekliyoruz unuttular gitti :(


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    bizim ilk discoverylere hala güncelleme bekliyoruz hala bekliyoruz unuttular gitti :(

    Daha güncelleme gelmeyecek.Adamlar açıklama yaptı.Direk Kitkat güncellemesinide vericez sonra artık kesicez dediler.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    Citizen bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    bizim ilk discoverylere hala güncelleme bekliyoruz hala bekliyoruz unuttular gitti :(

    Daha güncelleme gelmeyecek.Adamlar açıklama yaptı.Direk Kitkat güncellemesinide vericez sonra artık kesicez dediler.

    peki kitkattan sonra geleceği olacakmı bu aletin hocam ?  bir şekilde yeni nesil cihazlara ayak uydurabalecekmi ?

    mesela samsung galaksy S artık bi hırta yaramıyor whatsapp yi çalıştırmıyor artık ağ hatası vermeye başladı


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    İşlemcisi, ram vs hesaba katarsak 1-2 sene daha rahat götürür.Fakat 1 sene sonrası çıkacak oyunlarda kasma, donma vs gibi olaylar başlayabilir.Fakat günlük kullanımda hiç bir etkisi olmaz eğer çok oyuncu değilsen.Mesala 512 mb ramli telefonlar ilk çıktığında millet o kadar ramle ne yapıcaz Windows mu kuracaz diyorlardı şimdi ise bırak 512 mb'yi 1 gb bile zor yetiyor bazılarına.

    mkyb tarafından 31/Oca/14 00:11 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    palakan229
    palakan229's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
    Citizen bunu yazdı

    İşlemcisi, ram vs hesaba katarsak 1-2 sene daha rahat götürür.Fakat 1 sene sonrası çıkacak oyunlarda kasma, donma vs gibi olaylar başlayabilir.Fakat günlük kullanımda hiç bir etkisi olmaz eğer çok oyuncu değilsen.Mesala 512 mb ramli telefonlar ilk çıktığında millet o kadar ramle ne yapıcaz Windows mu kuracaz diyorlardı şimdi ise bırak 512 mb'yi 1 gb bile zor yetiyor bazılarına.

    Hocam oda insanımızın aceleciliğinden işte. Hani araştırmadan apar topar telefon alıyorlar. 

    Şahsi görüşüm tamamen @citizen'den yana. Oyun oynamak gibi bir derdiniz yoksa geriye bir tek şarj olayı kalıyor geriye. En azından benim kanaatim. Çok canım sıkılmadıkça kalkıpda S4'de oyun oynamıyorum. 2 günde şarjım gidiyor fazla hayırsız olduğumdan. Millet 5 saatte bir şarj ediyor. Ee elinde çocuk oyuncağı gibi düşürmeyip, ota boka yaramayan facebook ve twitter da dolanmazsan gidior da şarjı hani..

     


    Sevgi, insanın şeyleri en olmadıkları gibi gördüğü durumdur. / -Nietzsche
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OnLyGoDCaNStoPMe
    OnLyGoDCaNStoPMe's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2010
    Erkek
    Citizen bunu yazdı

    İşlemcisi, ram vs hesaba katarsak 1-2 sene daha rahat götürür.Fakat 1 sene sonrası çıkacak oyunlarda kasma, donma vs gibi olaylar başlayabilir.Fakat günlük kullanımda hiç bir etkisi olmaz eğer çok oyuncu değilsen.Mesala 512 mb ramli telefonlar ilk çıktığında millet o kadar ramle ne yapıcaz Windows mu kuracaz diyorlardı şimdi ise bırak 512 mb'yi 1 gb bile zor yetiyor bazılarına.

    Hocam kitkatla baya iyileştirdiler RAM kullanımını Cyanogenmon 11 kullanıyorum

    bütün gün kullanımdan sonra baktığımda Ram kullanımı sadece 435 MB. Kitkatla 512 mb ramli

    relefonlar bile rahat bir nefes alıyor. 512mb ram olup CM 10.1 den 11e geçen telefonu

    kurcaladığımda telefon hızlanmış hissini veriyordu :) (tabiki cm 10.1 e göre :))

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    114.jpg%20%28795×475%29

    Gionee-Elife-E7-image-2.jpg%20%28640×367%29

    Gionee-Elife-E7-64.jpg%20%282000×1336%29

    1476447_586112508111219_136039607_n.jpg%20%28703×477%29

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    adamlar mis gibi telefonu göremeyeceğiniz fiyata getiriyor, yazılım desteğini sonuna kadar veriyor. cebinde ayfonu olan samsungu olan adam "yerli mi haha" diye taşak geçmeye çalışıyor. ayıptır yav.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Yurtdışında Türk Tarafından Üretilen Hiç Bir Mal Gözümde Yerli Değeri Taşımaz.


    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
Toplam Hit: 8476 Toplam Mesaj: 48