GM Discovery Elite Geliyor
-
OnLyGoDCaNStoPMe bunu yazdı
Yazılım desteği iyi olsa çok satabilir bu telefon. En büyük sıkıntı yazılım bence.
General Mobile müdürü Donanımhaber röportajında kendi ağzıyla söyledi.Kesinlikle güncelleme desteği vereceğiz diye.
Ayrıca Beyaz renk seçeneğide varmış :
http://3.bp.blogspot.com/-6IN3sRYTqHM/Uuq1SwWuwWI/AAAAAAAAB5E/_KOPsMNsYVI/s1600/discoveryelite1.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-VpnvCsqIYjc/Uuq1TLu6vKI/AAAAAAAAB5I/6dNIJNiDhNg/s1600/discoveryelite3.jpg
-
bizim ilk discoverylere hala güncelleme bekliyoruz hala bekliyoruz unuttular gitti :(
-
zalimadam bunu yazdı
bizim ilk discoverylere hala güncelleme bekliyoruz hala bekliyoruz unuttular gitti :(
Daha güncelleme gelmeyecek.Adamlar açıklama yaptı.Direk Kitkat güncellemesinide vericez sonra artık kesicez dediler.
-
Citizen bunu yazdızalimadam bunu yazdı
bizim ilk discoverylere hala güncelleme bekliyoruz hala bekliyoruz unuttular gitti :(
Daha güncelleme gelmeyecek.Adamlar açıklama yaptı.Direk Kitkat güncellemesinide vericez sonra artık kesicez dediler.
peki kitkattan sonra geleceği olacakmı bu aletin hocam ? bir şekilde yeni nesil cihazlara ayak uydurabalecekmi ?
mesela samsung galaksy S artık bi hırta yaramıyor whatsapp yi çalıştırmıyor artık ağ hatası vermeye başladı
-
İşlemcisi, ram vs hesaba katarsak 1-2 sene daha rahat götürür.Fakat 1 sene sonrası çıkacak oyunlarda kasma, donma vs gibi olaylar başlayabilir.Fakat günlük kullanımda hiç bir etkisi olmaz eğer çok oyuncu değilsen.Mesala 512 mb ramli telefonlar ilk çıktığında millet o kadar ramle ne yapıcaz Windows mu kuracaz diyorlardı şimdi ise bırak 512 mb'yi 1 gb bile zor yetiyor bazılarına.
mkyb tarafından 31/Oca/14 00:11 tarihinde düzenlenmiştir -
Citizen bunu yazdı
İşlemcisi, ram vs hesaba katarsak 1-2 sene daha rahat götürür.Fakat 1 sene sonrası çıkacak oyunlarda kasma, donma vs gibi olaylar başlayabilir.Fakat günlük kullanımda hiç bir etkisi olmaz eğer çok oyuncu değilsen.Mesala 512 mb ramli telefonlar ilk çıktığında millet o kadar ramle ne yapıcaz Windows mu kuracaz diyorlardı şimdi ise bırak 512 mb'yi 1 gb bile zor yetiyor bazılarına.
Hocam oda insanımızın aceleciliğinden işte. Hani araştırmadan apar topar telefon alıyorlar.
Şahsi görüşüm tamamen @citizen'den yana. Oyun oynamak gibi bir derdiniz yoksa geriye bir tek şarj olayı kalıyor geriye. En azından benim kanaatim. Çok canım sıkılmadıkça kalkıpda S4'de oyun oynamıyorum. 2 günde şarjım gidiyor fazla hayırsız olduğumdan. Millet 5 saatte bir şarj ediyor. Ee elinde çocuk oyuncağı gibi düşürmeyip, ota boka yaramayan facebook ve twitter da dolanmazsan gidior da şarjı hani..
-
Citizen bunu yazdı
İşlemcisi, ram vs hesaba katarsak 1-2 sene daha rahat götürür.Fakat 1 sene sonrası çıkacak oyunlarda kasma, donma vs gibi olaylar başlayabilir.Fakat günlük kullanımda hiç bir etkisi olmaz eğer çok oyuncu değilsen.Mesala 512 mb ramli telefonlar ilk çıktığında millet o kadar ramle ne yapıcaz Windows mu kuracaz diyorlardı şimdi ise bırak 512 mb'yi 1 gb bile zor yetiyor bazılarına.
Hocam kitkatla baya iyileştirdiler RAM kullanımını Cyanogenmon 11 kullanıyorum
bütün gün kullanımdan sonra baktığımda Ram kullanımı sadece 435 MB. Kitkatla 512 mb ramli
relefonlar bile rahat bir nefes alıyor. 512mb ram olup CM 10.1 den 11e geçen telefonu
kurcaladığımda telefon hızlanmış hissini veriyordu :) (tabiki cm 10.1 e göre :))
-





-
adamlar mis gibi telefonu göremeyeceğiniz fiyata getiriyor, yazılım desteğini sonuna kadar veriyor. cebinde ayfonu olan samsungu olan adam "yerli mi haha" diye taşak geçmeye çalışıyor. ayıptır yav.
-
Yurtdışında Türk Tarafından Üretilen Hiç Bir Mal Gözümde Yerli Değeri Taşımaz.
