folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Gmail Artık Daha Güvenli



Gmail Artık Daha Güvenli

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    Gmail yeni bir güvenlik yöntemi ile kullanıcılarının verilerini emin ellerde saklamak istiyor. Aslında bu yöntem bilişim dünyasında yeni bir yöntem değildir. Çeşitli sitelerde bu yöntem kullanılıyordu. Ama Gmail için yeni gelen bir özellik. 

    Nasıl Çalışıyor ?

    Eskiden Gmail sayfasından mail hesabına giriş yaparken kullanıcı adı ve şifrenizi girmeniz yeterliydi. Bu durumda şifrenizi öğrenen bir kişi kolayca gmail hesabınıza girebiliyordu. Artık Gmail kullanıcı adınız ve şifrenizi girdikten sonra (eğer daha önceden 2 aşamalı güvenlik yöntemini aktif hale getirmiş iseniz) telefonunuza sms olarak onay kodu gönderiliyor. kullanıcı adı ve şifrenizi girdikten sonra yeni açılan sayfadaki kutucuğa telefonunuza gelen onay kodunu girmeniz gerekiyor. Bu kodu girdikten sonra gmail hesabınıza ulaşabiliyorsunuz. Eğer birisi sizin kullanıcı adınızı ve şifrenizi bir şekilde ele geçirmiş ise 2 aşamalı giriş yönteminde gmail hesabınıza ulaşma çabası işe yaramayacaktır. Kullanıcı adınız, şifreniz ve telefonunuza gelen onay kodunun tümünü bilmesi lazım.

    Gmail'e her girişte onay kodu istemesin derseniz "Beni bu bilgisayarda 30 gün hatırla" kutucuğunu işaretleyip giriş yaparsanız 30 gün boyunca o bilgisayardan Gmail'e giriş yaparken onay kodu istemiyor. Farklı bir cihazdan giriş yapmak istediğinizde sms ile gönderilen onay kodunu istiyor.

    Bunlardan başka Gmail hesabı isteyen çeşitli uygulamalar, Android telefonlar vs. için gelişmiş ayarlamalar da bulunuyor. 


    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    google ev adresimi biliyordu şimdi telefonumu ve hatta an an nerede olduğumu biliyor bu sayede işin şakası kalmadı adamlar king oldu çıktı başımıza


    tahribat.com a can feda
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    böyle iyi oldu :)


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Kişisel parmak izi okuyucular yaygınlaşmaya başladı usb den tak çıkar hesabı kibrit kutusu kadar bişi zaten

    burda yazıyorum en fazla 2 seneye artık güvenlik için bu istenilicek

    asıl ondan sonra sen gör king nasıl olunuyomuş

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Bunu ben yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Google+ için aktifti. Geçen ay google ın tüm servisleri için aktif oldu. Çok ta ii oldu.

    Bence çok güvenli. Şifremi bilselerde giremezler. :D

    Facebook içinde aynı olay var. Ancak facebook mesajları çok geç geliyoo ben onu kullanmıyorum. 2 dakka face e bakmak için 10 dk mesaj mı bekleyelim :d


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kişisel parmak izi okuyucular yaygınlaşmaya başladı usb den tak çıkar hesabı kibrit kutusu kadar bişi zaten

    burda yazıyorum en fazla 2 seneye artık güvenlik için bu istenilicek

    asıl ondan sonra sen gör king nasıl olunuyomuş


    -----------------------------
    5 seneyede webcam den retina okuma cıkarsa alın görün king kim :D 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kişisel parmak izi okuyucular yaygınlaşmaya başladı usb den tak çıkar hesabı kibrit kutusu kadar bişi zaten

    burda yazıyorum en fazla 2 seneye artık güvenlik için bu istenilicek

    asıl ondan sonra sen gör king nasıl olunuyomuş


    -----------------------------

    ondan sonra bi bakıyosun amerikada bi soygunda parmak izin çıkmış :F

     

    o yüzden yandex i destekliyelim :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mungabunga
    mungabunga's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2011
    Erkek

    gmailden tek beklentim, kapattığımız bir hesabı tekrar alabilmemiz için bir harekette bulunması ... :((


    ve bu konuda başka bir şey söylemeyeceğim...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Konuyla alakalı değil fakat bu parmak izi okuyucular örneğin nasıl entegre edilir web uygulamalarına? ya da entegre edilebilirliği var mıdır bu tür projeye hiç rastlamadım/duymadım..

    sms sistemi her ne kadar güvenilir olsa da sonuçta düşmanı uzakta aramamak gerekir yanımızda birisinin katakulliye düşürmeyeceği ne malum değil mi ama :)


    :|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konuyla alakalı değil fakat bu parmak izi okuyucular örneğin nasıl entegre edilir web uygulamalarına? ya da entegre edilebilirliği var mıdır bu tür projeye hiç rastlamadım/duymadım..

    sms sistemi her ne kadar güvenilir olsa da sonuçta düşmanı uzakta aramamak gerekir yanımızda birisinin katakulliye düşürmeyeceği ne malum değil mi ama :)


    -----------------------------

    bununla ilgili projeler vardı okumuştum ama linki hatırlamıyorum ne yazıkki..

    kısacası ilk önce parmak izini tanıtıyorsun daha sonra server bazlı bir api bunu karşılaştırma yönetemi ile doğruluyor

    ama buna hangi salaklar ( kişi sel kullanımcılar için diyorum ) katılır bilemem

    ulan polise bile vermiyom güvenmiyom bide onumu yapacam :|

    bu arada fcn artık retina taramasıda bitti avuç içi kan damarlarının daha benzersiz olduğu saptanmış ona geçilecekmiş :D

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konuyla alakalı değil fakat bu parmak izi okuyucular örneğin nasıl entegre edilir web uygulamalarına? ya da entegre edilebilirliği var mıdır bu tür projeye hiç rastlamadım/duymadım..

    sms sistemi her ne kadar güvenilir olsa da sonuçta düşmanı uzakta aramamak gerekir yanımızda birisinin katakulliye düşürmeyeceği ne malum değil mi ama :)


    -----------------------------

    bununla ilgili projeler vardı okumuştum ama linki hatırlamıyorum ne yazıkki..

    kısacası ilk önce parmak izini tanıtıyorsun daha sonra server bazlı bir api bunu karşılaştırma yönetemi ile doğruluyor

    ama buna hangi salaklar ( kişi sel kullanımcılar için diyorum ) katılır bilemem

    ulan polise bile vermiyom güvenmiyom bide onumu yapacam :|

    bu arada fcn artık retina taramasıda bitti avuç içi kan damarlarının daha benzersiz olduğu saptanmış ona geçilecekmiş :D


    -----------------------------

    Söz konusu güvenlikse amuda bile kalkarım :) projeme entegre edebilirim bir şekilde diye düşündüm örneği vs olsaydı harika olacaktı, seneler sonra bakarız artık. Şu devirde kullanıcı adı ve şifre güvenliği gittikçe zayıflamaya başladı. sms sistemlerine de güvenmiyorum etkili de olsa iyi bir koruma değil. Tamamen kişiye özel bir koruma olmalı ve standartlaşmalı.


    :|
Toplam Hit: 2169 Toplam Mesaj: 14