Godaddy Domainimi Yedi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    Seminerist bunu yazdı

    0 850 766 14 90 bu numarayımı aradın

    evet


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    Ihs zimba gibi


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bordomavi
    bordomavi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    name.com kullanıyorum çok başarılı, tavsiye ederim ..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Atlas
    Atlas's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek

    Natroya devam aleme selam sıfır sıkıntı ha sıkıntımı var ara gece 3 te


    -
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    scarletbeard bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    yıllara godady den birşey almayın diye anlatmaya çalıştık illa eşofman mı giyelim :)  

    Tavsiyen nedir hocam tr disi amerikali sirket olacak sekilde

    neden tr dışı?


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    enom da iyidir


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    enom da iyidir

    zaten namecheap büyük ihtimal enom bayisiydi.Öyle hatırlıyorum. Ama sağlam çalışıyolar.Ve güvenilirler.


    lrny.app
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    Zamanımda benimde 3 adet domainimi yedi. Abimin kartından geçmiştim kimlik kredi kartı fotoğrafı falan göndermeme rağmen inanmayıp domainimi yediler.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    ulen bende gittim isimsoyisim.com a bakiyorum

    dedim daha dusmemis ustelik godaddy degil diyecektim.

     sonra uyandim.

    pm atsana bi bakayim neymis ne olmus


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    isimtescilden alıyordum birim fiyat gösterip son anda +KDV ekleyip itelemelerinden yıllar önce isimtescilden vazgeçtim ayrıca birde kadriye mevzuusu vardı ofislerine çay içmeye bile gitmiştim.

    Ardından İHS' den aldım yüzlerce domain çok memnundum ta ki ara ara NSler kaymaya başladı ondan da yavaşça uzaklaştım ama Türk fimaları arasında kaliteli hizmet verir alternatif olarak kenarda dursun.

    Godaddy' den de yüzlerce domain regledim ve hala regliyorum hiç bir problem yaşamıyorum. Regten hemen sonra alastyr hesabıma transfer ediyorum yenilemede kol gibi fatura çıkmıyor ki godaddy kurulduğu günden beri ilk yıl çok ucuza ikinci yıl kol gibi faturasıyal bilinir. Hiç bir problem yaşamadım godaddy ile sadece DNS Yönetimini kullanmak için dili UK-English olarak değiştirmeniz gerekiyor. Tüm uzantılarda regleme yapmasıbenm için bulunmaz güzellik çoğunlukla com dışında .de .be .nl regliyorum.

    Alastyr hem son kulanıcı müşterilerime host almak hemde com.tr, av.tr gibi domainleri almak için kullanıyorum hiç bir problem yaşamadım bir sıkıntı olursa da hafta sonuda dahil olmak üzere 1 saat içinde sorunu çözüyorlar. Şöyle ki yaşadığım bri olay haftasonu kredikartı ile 2 adet host yeniledim son kullancılar için almıştım. Neyse bankaden 3D geri dönüşü olmadı sayfaya ve fatura ödenmedi göründü, kredi kartı hareketlerinde de paranın çekildiği bilgisini gördüm neyse ticket açtım hafta sonu muhasebe depaertmanlarının çalışmamasına rağmen 1 haftalık hostlar açıldı ve bana Pazartesi günü departman açıldığında ilgileneceklerini belirttiler Pazartes saat 09:00 da işlem onaylanmıştır ticketi aldım.

    Veridyen UFuk GEDİK tarafından kurulmuş yıllar öncesinden tanırım Ufuk GEDİK' i host konusunda teknik bilgisi muazzamdır ayrıca Ufuk adamdır, insandır domain alıp denemedim ama deneyeceğim firmalar arasında :) 

     

    Kısacası godaddy ve alastyr' dan vazgeçmedim şu ana kadar sadece kullanmayı bilmek :) 


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
Toplam Hit: 4066 Toplam Mesaj: 23
godaddy