Godaddy Domainimi Yedi
-
DJ_Alper bunu yazdıscarletbeard bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
yıllara godady den birşey almayın diye anlatmaya çalıştık illa eşofman mı giyelim :)
Tavsiyen nedir hocam tr disi amerikali sirket olacak sekilde
neden tr dışı?
Amerika daha guvenli geliyor bu islerde. Tr de cok macerali gibi
-
Ara hocam, türkçe destek var, anlat derdini çözsünler.
