Gogıl Kırom Os Garipliği
-
g2k bunu yazdı:
-----------------------------
evet benimki de kablosuz ben de onunla ilgili bir osrun olabileceğini düşündüm.
-----------------------------ayarlardan ağ bağdaştırıcsını Bridged Adapter yaptım açıldı ama hiç beğenmedim. şimdi daha çıkmadı neyini beğenmiyorsunuz demeyin az çok beli oluyor. masaüstü diye bişey yok! netbook a kurarım diyodum dama ona da kurmam. insanlar bilgisayarda geçirdiklerini vaktin büyük çoğunluğunda internette de olsalar yıllardır bir masaüstü üzerinden yapıyorlar işlerini. bu kadar köklü bi değişikliğe hazır değiller henüz.
-
FreeBSD yi tanımıyor rene, boşu boşuna stack spoof kastım bende.
Toplam Hit: 6447 Toplam Mesaj: 23
