Gogıl Kırom Os Garipliği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    g2k bunu yazdı:
    -----------------------------

    evet benimki de kablosuz ben de onunla ilgili bir osrun olabileceğini düşündüm.


    -----------------------------

    ayarlardan ağ bağdaştırıcsını Bridged Adapter yaptım açıldı ama hiç beğenmedim. şimdi daha çıkmadı neyini beğenmiyorsunuz demeyin az çok beli oluyor. masaüstü diye bişey yok! netbook a kurarım diyodum dama ona da kurmam. insanlar bilgisayarda geçirdiklerini vaktin büyük çoğunluğunda internette de olsalar yıllardır bir masaüstü üzerinden yapıyorlar işlerini. bu kadar köklü bi değişikliğe hazır değiller henüz.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    FreeBSD yi tanımıyor rene, boşu boşuna stack spoof kastım bende.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
Toplam Hit: 6447 Toplam Mesaj: 23