folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Google Ekibinin Parçası Olun



Google Ekibinin Parçası Olun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    askerden ne ara geldin ajan 


    -----------------------------

    hocam iyi misin (: 9 ay oldu geleli. asıl sen nerelerdesin :)


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    google ın linux a önem vermediğini nasıl söylersin

    chrome zaten chromium ile açık kaynak deilmi ?

    chrome os ?

    android ?

    adamlar bir deneme sürümü üretmiş , şimdilik sadece windows için büyük kullanıcı hala orda zaten , ben mint imden memnunum

    chromium herşeyime yetio daha da hiç çökmedi :D


    ----------------------------- 

    bu açık kaynağa verdiği önemi gösterir. sen yetişemedin herhalde ilk sürümlere çünkü linux sürümü yoktu vindozda çalışıyodu sadece. uzun uzun bekledik linux sürümü için. sallamıyo adamlar linuxu. ve şu an ubuntuda kullandığım chrome binbir türlü dert çıkarıyor. otomatik güncellenmiyor bile düşün. oysa vindozda güncellediğini anlamıyorsun bile o derece iyi.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    boş işler bunlar opera varken ne gereği var?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    biz çökmeden nası daha werimli yaparız dioz adamlar ne dio :D


    -----------------------------

     

    oo neresinden anlamışsın

     

    çökme raporları sayesinde en ideal ayarı bulmaya çalışıyor yani bi adım ilerisnde tarayıcı çöker bi adım gerisinde tam verimle çalışmaz o tarz optimum ayarlar

     

    ayrıca 2 gündür deniyorum ben böyle hızlı tarayıcı görmedim kardeşim  olamaz böyle bişey windows 7 ye ie6 kursam bu kadar hızlı tepki verip açılmaz olağanüstü bir tarayıcı bekliyor bizleri gelecekte firefoxçuyum ama chrome ezip geçecek gibi geliyor... eklenti ve tema kurmadan denemenizi öneririm

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    google ın linux a önem vermediğini nasıl söylersin

    chrome zaten chromium ile açık kaynak deilmi ?

    chrome os ?

    android ?

    adamlar bir deneme sürümü üretmiş , şimdilik sadece windows için büyük kullanıcı hala orda zaten , ben mint imden memnunum

     

    chromium herşeyime yetio daha da hiç çökmedi :D


    -----------------------------

     

    bu açık kaynağa verdiği önemi gösterir. sen yetişemedin herhalde ilk sürümlere çünkü linux sürümü yoktu vindozda çalışıyodu sadece. uzun uzun bekledik linux sürümü için. sallamıyo adamlar linuxu. ve şu an ubuntuda kullandığım chrome binbir türlü dert çıkarıyor. otomatik güncellenmiyor bile düşün. oysa vindozda güncellediğini anlamıyorsun bile o derece iyi.


    -----------------------------

    otomatik güncellenmesin diye ben mint de chromium kurdum hocam , windows da chrome un çökmesinin büyük sebeplerinden biri de o , sen başka bi iş ile uğraşırken arkandan binbir türlü şey yapıo chromium ise google ile alakası yok kendin güncelliyorsun googla a arama sonuçlarını da göndermiyor hata raporlarını da

     

    her firma google kadar açık kaynaga önem gösterseydi şuan linuxlarda ne oyun ne driver ne program nede başka bi dert kalmazdı , zaten windows dan hızlı gelişiyor hızlı güvenli ama eksik o da zamanla çözülür, hangi firma şimdi ilk olarak linux a yatırım yaparki ? bu direk zaman ve para kaybıdır

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    google ın linux a önem vermediğini nasıl söylersin

    chrome zaten chromium ile açık kaynak deilmi ?

    chrome os ?

    android ?

    adamlar bir deneme sürümü üretmiş , şimdilik sadece windows için büyük kullanıcı hala orda zaten , ben mint imden memnunum

     

    chromium herşeyime yetio daha da hiç çökmedi :D


    -----------------------------

     

    bu açık kaynağa verdiği önemi gösterir. sen yetişemedin herhalde ilk sürümlere çünkü linux sürümü yoktu vindozda çalışıyodu sadece. uzun uzun bekledik linux sürümü için. sallamıyo adamlar linuxu. ve şu an ubuntuda kullandığım chrome binbir türlü dert çıkarıyor. otomatik güncellenmiyor bile düşün. oysa vindozda güncellediğini anlamıyorsun bile o derece iyi.


    -----------------------------

    otomatik güncellenmesin diye ben mint de chromium kurdum hocam , windows da chrome un çökmesinin büyük sebeplerinden biri de o , sen başka bi iş ile uğraşırken arkandan binbir türlü şey yapıo chromium ise google ile alakası yok kendin güncelliyorsun googla a arama sonuçlarını da göndermiyor hata raporlarını da

     

    her firma google kadar açık kaynaga önem gösterseydi şuan linuxlarda ne oyun ne driver ne program nede başka bi dert kalmazdı , zaten windows dan hızlı gelişiyor hızlı güvenli ama eksik o da zamanla çözülür, hangi firma şimdi ilk olarak linux a yatırım yaparki ? bu direk zaman ve para kaybıdır


    -----------------------------

    güvenlik asla çözülmez vinzortta :))

Toplam Hit: 2734 Toplam Mesaj: 17