Google Ekibinin Parçası Olun
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
askerden ne ara geldin ajan
-----------------------------hocam iyi misin (: 9 ay oldu geleli. asıl sen nerelerdesin :)
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
google ın linux a önem vermediğini nasıl söylersin
chrome zaten chromium ile açık kaynak deilmi ?
chrome os ?
android ?
adamlar bir deneme sürümü üretmiş , şimdilik sadece windows için büyük kullanıcı hala orda zaten , ben mint imden memnunum
chromium herşeyime yetio daha da hiç çökmedi :D
-----------------------------bu açık kaynağa verdiği önemi gösterir. sen yetişemedin herhalde ilk sürümlere çünkü linux sürümü yoktu vindozda çalışıyodu sadece. uzun uzun bekledik linux sürümü için. sallamıyo adamlar linuxu. ve şu an ubuntuda kullandığım chrome binbir türlü dert çıkarıyor. otomatik güncellenmiyor bile düşün. oysa vindozda güncellediğini anlamıyorsun bile o derece iyi.
-
boş işler bunlar opera varken ne gereği var?
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
biz çökmeden nası daha werimli yaparız dioz adamlar ne dio :D
-----------------------------oo neresinden anlamışsın
çökme raporları sayesinde en ideal ayarı bulmaya çalışıyor yani bi adım ilerisnde tarayıcı çöker bi adım gerisinde tam verimle çalışmaz o tarz optimum ayarlar
ayrıca 2 gündür deniyorum ben böyle hızlı tarayıcı görmedim kardeşim olamaz böyle bişey windows 7 ye ie6 kursam bu kadar hızlı tepki verip açılmaz olağanüstü bir tarayıcı bekliyor bizleri gelecekte firefoxçuyum ama chrome ezip geçecek gibi geliyor... eklenti ve tema kurmadan denemenizi öneririm
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
google ın linux a önem vermediğini nasıl söylersin
chrome zaten chromium ile açık kaynak deilmi ?
chrome os ?
android ?
adamlar bir deneme sürümü üretmiş , şimdilik sadece windows için büyük kullanıcı hala orda zaten , ben mint imden memnunum
chromium herşeyime yetio daha da hiç çökmedi :D
-----------------------------bu açık kaynağa verdiği önemi gösterir. sen yetişemedin herhalde ilk sürümlere çünkü linux sürümü yoktu vindozda çalışıyodu sadece. uzun uzun bekledik linux sürümü için. sallamıyo adamlar linuxu. ve şu an ubuntuda kullandığım chrome binbir türlü dert çıkarıyor. otomatik güncellenmiyor bile düşün. oysa vindozda güncellediğini anlamıyorsun bile o derece iyi.
-----------------------------otomatik güncellenmesin diye ben mint de chromium kurdum hocam , windows da chrome un çökmesinin büyük sebeplerinden biri de o , sen başka bi iş ile uğraşırken arkandan binbir türlü şey yapıo chromium ise google ile alakası yok kendin güncelliyorsun googla a arama sonuçlarını da göndermiyor hata raporlarını da
her firma google kadar açık kaynaga önem gösterseydi şuan linuxlarda ne oyun ne driver ne program nede başka bi dert kalmazdı , zaten windows dan hızlı gelişiyor hızlı güvenli ama eksik o da zamanla çözülür, hangi firma şimdi ilk olarak linux a yatırım yaparki ? bu direk zaman ve para kaybıdır
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
google ın linux a önem vermediğini nasıl söylersin
chrome zaten chromium ile açık kaynak deilmi ?
chrome os ?
android ?
adamlar bir deneme sürümü üretmiş , şimdilik sadece windows için büyük kullanıcı hala orda zaten , ben mint imden memnunum
chromium herşeyime yetio daha da hiç çökmedi :D
-----------------------------bu açık kaynağa verdiği önemi gösterir. sen yetişemedin herhalde ilk sürümlere çünkü linux sürümü yoktu vindozda çalışıyodu sadece. uzun uzun bekledik linux sürümü için. sallamıyo adamlar linuxu. ve şu an ubuntuda kullandığım chrome binbir türlü dert çıkarıyor. otomatik güncellenmiyor bile düşün. oysa vindozda güncellediğini anlamıyorsun bile o derece iyi.
-----------------------------otomatik güncellenmesin diye ben mint de chromium kurdum hocam , windows da chrome un çökmesinin büyük sebeplerinden biri de o , sen başka bi iş ile uğraşırken arkandan binbir türlü şey yapıo chromium ise google ile alakası yok kendin güncelliyorsun googla a arama sonuçlarını da göndermiyor hata raporlarını da
her firma google kadar açık kaynaga önem gösterseydi şuan linuxlarda ne oyun ne driver ne program nede başka bi dert kalmazdı , zaten windows dan hızlı gelişiyor hızlı güvenli ama eksik o da zamanla çözülür, hangi firma şimdi ilk olarak linux a yatırım yaparki ? bu direk zaman ve para kaybıdır
-----------------------------güvenlik asla çözülmez vinzortta :))
