folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Google"A Bedduam (Ya Tutarsa)



Google"A Bedduam (Ya Tutarsa)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    Dün Google'dan bir e-posta geldi bana; Aynen veriyorum...

    Merhaba

    Site(leri)nizdeki Google reklamlarında geçersiz tıklamalar ve/veya
    gösterimler üretildiğini fark ettik. Bu nedenle Google AdSense
    hesabınızı devre dışı bıraktık. Bunun AdWords reklamverenlerinin
    çıkarlarını korumak üzere alınmış gerekli bir önlem olduğunu anlamınızı
    rica ediyoruz.

    Bir yayıncı sitesindeki reklamlarda, aşağıdakiler tarafından
    oluşturulan tıklamalar ve/veya gösterimler dahil ancak bunlarla sınırlı
    olmamak üzere geçersiz tıklamalar veya gösterimler olamaz:

    - bir yayıncı tarafından kendi web sayfalarında
    - başkalarını kendi reklamlarını tıklamaya teşvik eden bir yayıncı
    tarafından
    - otomatik tıklama programları veya aldatmaya yönelik başka yazılımlar
    tarafından
    - reklam kodunun herhangi bir bölümünde değişiklik yapan veya
    reklamların herhangi bir nedenle yerleşimini, davranışını, hedeflerini
    veya dağıtımını değiştiren bir yayıncı tarafından

    Bunlar veya Google AdSense Şartlar ve Koşullarını ve program
    politikalarını ihlal eden bu türden başka etkinlikler hesabınızı devre
    dışı bırakmamıza neden olabilir. Şartlar ve Koşullar belgesi ile
    program politikaları aşağıdaki sayfalarda yer almaktadır:

    https://www.google.com/adsense/localized-terms?hl=tr
    https://www.google.com/adsense/policies?hl=tr

    Geçersiz tıklama gerekçesiyle program dışı bırakılan yayıncılara
    AdSense tarafından daha sonra katılma izni verilmez ve bu yayıncılara
    daha fazla ödeme yapılmaz. Hesabınızdaki kazançlarınız ilgili
    reklamverenlere tam olarak geri ödenecektir.

    Bu kararın yanlışlıkla alındığınızı düşünüyorsanız ve geçersiz
    etkinliğin sizin eylemleriniz veya ihmalinizden ya da sizin
    sorumluluğunuzdaki kişilerin (örneğin, çalışanlarınız veya aile
    bireyleriniz) eylemlerinden veya ihmalinden kaynaklanmadığı konusunda
    iyi niyetle israr ediyorsanız, hesabınızın kapatılmasına itiraz
    edebilirsiniz. Bunun için aşağıdaki formu kullanarak bizimle bağlantı
    kurun:

    http://www.google.com/support/adsense/bin/request.py?contact=invalid_clicks_appeal&hl=tr

    Google itirazınızı değerlendirmeye karar verirse, size kısa sürede
    bilgi vermek için elimizden geleni yapacağız ve gerekli adımları
    atacağız. İtirazınız konusunda bir karara varmadıysak, bunun ardından
    veya tekrar yapılan itirazlar değerlendirmeye alınmayacaktır.

    Saygılarımızla,

    Google AdSense Ekibi
    ______________________________________________________________

    Şimdi bu dallamalar itiraz etmek için "temyiz" diye bi form var onu doldurun dediler,doldurdum gönderdim cevap gelmedi,yani anlayacağınız bizim 180 Doların üstüne yattılar...

    Şimdi Google'a bi tane daha e-posta attım bakalım ne cevap verecekler,e-posta şu şekilde...
    ______________________________________________________________

    Sevgili Google;
    Nasılsın,iyi misin,beni sorarsan çok kötüyüm,sebebi de 180 dolarımın üstüne yatmanız.Neden böyle bir adilik yaptığınızı anlamış değilim,demek bir şirket böyle zengin oluyormuş,size bir Beddualar Metni Hazırladım..Tez zamanda hepsi tutar inşallah...

    *Bütün sistemlerinize virüs bulaşırda antivirüsünü bulamazsınız inşallah(amin)
    *Tüm çalışanlarınız aynı gün cırcır olurda gelir kaybına uğrarsınız inşallah(amin)
    *Borsadaki işlemleriniz tabana vururda benden 180 dolar borç isterseniz inşallah(amin)
    *180 dolarımla aldığınız Kentucky Fried Chickenlar Pizza Hutlar CEO'nuzun boğazında kalırda başsız kalırsınız inşallah(amin)
    *Silikon vadisindeki merkez binasını sular seller fırtınalar götürürde,bilgisayarlarınız kullanılmaz hale gelir,internet kafelerden nete bağlanırsınız inşallah(amin)
    *Arama motorunuz arıza yaparda arama yapamaz hale gelir inşallah(amin)
    *Yüce Mevlam üstünde tüyü bitmemiş öğrencilerin hakkı olan o 180 doları bi tarafınızdan çıkarır inşallah(amin)
    *Banka hesaplarınıza biri girerde tüm paranızı Türkiye Cumhuriyetine Transfer eder inşallah(amin)
    *Şirketin önemli belgelerini taşıyan kuryeniz Newyork'un göbeğinde kapkaca uğrar,motosikletle sizi sürüm sürüm süründürür inşallah(amin)
    *O kapkaç zanlısı içerde sadece 3 ay yatıp çıkarda,sizin içinizde patlar bu olay inşallah(amin)
    _____________________________________________________________
    Bakalım google ne cevap vericek buna;Arkadaşlar sizde beddua ederek katılabilirsiniz..Bi de adamların yaptığı en büyük şerefsizlik ödemeye 1-2 gün kala hesabı kapatmaları...


    Çekil,Önümden Çekil...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpY-EaFw
    SpY-EaFw's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    wallaha güzel olmuş google nin her zaman yapdııı adilik.

    ilk oyu bu sefer ben kullanamadım :Y abi ben kullanmadan oy vermeyin aq
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    :D:D:D:D:D karatahta üzülme ilk sen değilsin sonuncuda sen olmayacaksın a q şerefsizeleri dolandırıpta parayı küt cebe indirmek daha tatlı gelmiştir...

    Living Death
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    ya google da az değil yaw... :]

    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    google ve hizmetleri işte amk..

    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    çok mizahi yazmışın hacı çok beğendim

    kendinize ayığ olunuz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    Gugıl :)) Alışmalısın. Tahribatın nelerine yattı şerefsiz evlatları zamanında..

    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    Ya arkadaşlar insana baya koyuyo be,ödemeye 2 gün kala böyle birşey yapıyolar,nerden baksan 200ytl para,öğrenci için servet demek öğrenim kredisi 150 ytl'yken böyle bi paramız olacaktı..Şerefsizliğin bu kadarı olmaz

    Çekil,Önümden Çekil...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    tahribatta ona yattı bknz google clicker
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    benim 400 dolarımı yedi şerefsizlerr temyiz felan en ettimse olmadı beden bastım bedduayı

    inşallah alexa da 200.000 sırya düşersiniz die :):) 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    orena
    orena's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Google'ın da Türkticaretnetin de, bunları başımıza saranın da... Altavista diyorum başka da bişey demiyorum.


    Hayattan istediklerimi alamadım, çok param yok, onu bırak bir evim bile yok, hatta arabam da yok, zor geçiniyorum, hayat filmlerdeki gibi değil. İki çocuğum var, ihtiyaçlarını zor karşılıyorum babam diyip sarılmasalar hayat hiç çekilmezdi.
Toplam Hit: 3396 Toplam Mesaj: 22