Google"A Bedduam (Ya Tutarsa)
-
Dün Google'dan bir e-posta geldi bana; Aynen veriyorum...
Merhaba
Site(leri)nizdeki Google reklamlarında geçersiz tıklamalar ve/veya
gösterimler üretildiğini fark ettik. Bu nedenle Google AdSense
hesabınızı devre dışı bıraktık. Bunun AdWords reklamverenlerinin
çıkarlarını korumak üzere alınmış gerekli bir önlem olduğunu anlamınızı
rica ediyoruz.Bir yayıncı sitesindeki reklamlarda, aşağıdakiler tarafından
oluşturulan tıklamalar ve/veya gösterimler dahil ancak bunlarla sınırlı
olmamak üzere geçersiz tıklamalar veya gösterimler olamaz:- bir yayıncı tarafından kendi web sayfalarında
- başkalarını kendi reklamlarını tıklamaya teşvik eden bir yayıncı
tarafından
- otomatik tıklama programları veya aldatmaya yönelik başka yazılımlar
tarafından
- reklam kodunun herhangi bir bölümünde değişiklik yapan veya
reklamların herhangi bir nedenle yerleşimini, davranışını, hedeflerini
veya dağıtımını değiştiren bir yayıncı tarafındanBunlar veya Google AdSense Şartlar ve Koşullarını ve program
politikalarını ihlal eden bu türden başka etkinlikler hesabınızı devre
dışı bırakmamıza neden olabilir. Şartlar ve Koşullar belgesi ile
program politikaları aşağıdaki sayfalarda yer almaktadır:https://www.google.com/adsense/localized-terms?hl=tr
https://www.google.com/adsense/policies?hl=trGeçersiz tıklama gerekçesiyle program dışı bırakılan yayıncılara
AdSense tarafından daha sonra katılma izni verilmez ve bu yayıncılara
daha fazla ödeme yapılmaz. Hesabınızdaki kazançlarınız ilgili
reklamverenlere tam olarak geri ödenecektir.Bu kararın yanlışlıkla alındığınızı düşünüyorsanız ve geçersiz
etkinliğin sizin eylemleriniz veya ihmalinizden ya da sizin
sorumluluğunuzdaki kişilerin (örneğin, çalışanlarınız veya aile
bireyleriniz) eylemlerinden veya ihmalinden kaynaklanmadığı konusunda
iyi niyetle israr ediyorsanız, hesabınızın kapatılmasına itiraz
edebilirsiniz. Bunun için aşağıdaki formu kullanarak bizimle bağlantı
kurun:http://www.google.com/support/adsense/bin/request.py?contact=invalid_clicks_appeal&hl=tr
Google itirazınızı değerlendirmeye karar verirse, size kısa sürede
bilgi vermek için elimizden geleni yapacağız ve gerekli adımları
atacağız. İtirazınız konusunda bir karara varmadıysak, bunun ardından
veya tekrar yapılan itirazlar değerlendirmeye alınmayacaktır.Saygılarımızla,
Google AdSense Ekibi
______________________________________________________________Şimdi bu dallamalar itiraz etmek için "temyiz" diye bi form var onu doldurun dediler,doldurdum gönderdim cevap gelmedi,yani anlayacağınız bizim 180 Doların üstüne yattılar...
Şimdi Google'a bi tane daha e-posta attım bakalım ne cevap verecekler,e-posta şu şekilde...
______________________________________________________________Sevgili Google;
Nasılsın,iyi misin,beni sorarsan çok kötüyüm,sebebi de 180 dolarımın üstüne yatmanız.Neden böyle bir adilik yaptığınızı anlamış değilim,demek bir şirket böyle zengin oluyormuş,size bir Beddualar Metni Hazırladım..Tez zamanda hepsi tutar inşallah...*Bütün sistemlerinize virüs bulaşırda antivirüsünü bulamazsınız inşallah(amin)
*Tüm çalışanlarınız aynı gün cırcır olurda gelir kaybına uğrarsınız inşallah(amin)
*Borsadaki işlemleriniz tabana vururda benden 180 dolar borç isterseniz inşallah(amin)
*180 dolarımla aldığınız Kentucky Fried Chickenlar Pizza Hutlar CEO'nuzun boğazında kalırda başsız kalırsınız inşallah(amin)
*Silikon vadisindeki merkez binasını sular seller fırtınalar götürürde,bilgisayarlarınız kullanılmaz hale gelir,internet kafelerden nete bağlanırsınız inşallah(amin)
*Arama motorunuz arıza yaparda arama yapamaz hale gelir inşallah(amin)
*Yüce Mevlam üstünde tüyü bitmemiş öğrencilerin hakkı olan o 180 doları bi tarafınızdan çıkarır inşallah(amin)
*Banka hesaplarınıza biri girerde tüm paranızı Türkiye Cumhuriyetine Transfer eder inşallah(amin)
*Şirketin önemli belgelerini taşıyan kuryeniz Newyork'un göbeğinde kapkaca uğrar,motosikletle sizi sürüm sürüm süründürür inşallah(amin)
*O kapkaç zanlısı içerde sadece 3 ay yatıp çıkarda,sizin içinizde patlar bu olay inşallah(amin)
_____________________________________________________________
Bakalım google ne cevap vericek buna;Arkadaşlar sizde beddua ederek katılabilirsiniz..Bi de adamların yaptığı en büyük şerefsizlik ödemeye 1-2 gün kala hesabı kapatmaları... -
wallaha güzel olmuş google nin her zaman yapdııı adilik.
-
:D:D:D:D:D karatahta üzülme ilk sen değilsin sonuncuda sen olmayacaksın a q şerefsizeleri dolandırıpta parayı küt cebe indirmek daha tatlı gelmiştir...
-
ya google da az değil yaw... :]
-
google ve hizmetleri işte amk..
-
çok mizahi yazmışın hacı çok beğendim
-
Gugıl :)) Alışmalısın. Tahribatın nelerine yattı şerefsiz evlatları zamanında..
-
Ya arkadaşlar insana baya koyuyo be,ödemeye 2 gün kala böyle birşey yapıyolar,nerden baksan 200ytl para,öğrenci için servet demek öğrenim kredisi 150 ytl'yken böyle bi paramız olacaktı..Şerefsizliğin bu kadarı olmaz
-
tahribatta ona yattı bknz google clicker
-
benim 400 dolarımı yedi şerefsizlerr temyiz felan en ettimse olmadı beden bastım bedduayı
inşallah alexa da 200.000 sırya düşersiniz die :):)
-
Google'ın da Türkticaretnetin de, bunları başımıza saranın da... Altavista diyorum başka da bişey demiyorum.
