Google'ın İstanbul Ofisi
-
-
Maslak mi hocam orasi? Adamlar yasiyor :)
-
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Maslak mi hocam orasi? Adamlar yasiyor :)
-----------------------------leventmiş de bende niye gözükmüyor ya resimler ?
-
şu ampüller güzelmiş.

-
bisiklet askısı hoşmuş..çoğaltılabilir bişey bence güzel örnek
-
ecstatic_60 bunu yazdı:
-----------------------------bisiklet askısı hoşmuş..çoğaltılabilir bişey bence güzel örnek
-----------------------------aynisini ben dusunuyordum.
-
vay amk ya :D
-
Bu çalışanlar sadece adwords ve adsense gibi bölümlerlemi ilgililer ?
-
Google ofislerine bayiliyorum. Universite kampusu havasi var
-
aslında çoğu epostalara ve telefonlara cevap veriyor. :)
-
çay bardağına bayıldım:)
Toplam Hit: 2096 Toplam Mesaj: 15
