Görmemişlik Bu Olsa Gerek ..
-
Az önce laptoptan bi kablosuz modemleri aratıp sömüriyim dedim . buldugum 10 agdan 5inin isimleri şöyle Korkma gel. Kablosuz Hayat oh ne rahat. Bizede bekleriz. Airties Kablosuz modem. Kablosuzuz Rahatız. Şimdi bunlara dalsam :D kaç yıl yerim
-
benimkindede tel numaram var lazim olan arasin istesin diye :|
-
benim wireless adım vay amk çünkü sürekli net kesilior ttnetin verdiği modemden dolayı
-
bende var bitane göt gıtmış inadına nah gırersın yazmış yavşak kım merak edıom .d
-
biride Girmeyin yeter a.q yazmış :D Şifre koymamış salak.
-
Benimkide " Bedava mı sandın para verip aldım :D " :D:D
-
hocam onlara görgüsüzlük diyorsun da senin yaptığın ne o zaman?
-
bunlar yine iyi,antalyada kardeşimin apartmanda piçin biri "KÜRDİSTAN" yazmış.Ben ne yapayım o piçe,bir de wpa2 yapmış piç,bu işlerden anlayan biri gibi.Kim olduğunu az çok tahmin ediyorum ama belki sinyali başka yerden alıyor da olabilir...
-
wifi modem bozuldu bluetooth adım. skimitooth
-
walla benim büronunda evinde modemi büronun adı :)
reklamın iyisi kötüsü olmaz dedim ufakdan reklam olsun bedavayı severiz Türk milleti olarak.
nese geçenlerde benim büronun tabelasından benim cebi almış öğrenciler, diyor parasını verelim bizde kullanalım.
ag bizde öğrencilik yaptık ama insan bu devirde tanımadığı insana güvenemiyorki nese dedim ip benim üzerime yasal olarak o ip den ben sorumluyum para mühim değil ama yasal olarak ben sorumlu olduğumdan kimseye vermiyorum şifreyi.
Not: sınırsız ag birde ben öle cimri biri değilim, vermemekde kararlıyım ama yinede vicdan ag hala üzülüyorum neden vermedim diye.
WPA2 bu ibneler sizce kırabilirmi?
Not: bence kırmaya çalıştılar kıramadılar sonra aradılar :) parasını verelim dediler :)
-
En iyisi "Kablosuz Ağ Bulunamadı" yapmak D
