Görmemişlik Bu Olsa Gerek ..
-
Benim SSID gizli pda da falan kendim tanımlıyorum kimsenin girmesi gibi bi rahatsızlığım yok . SSID gizli şifrede yok .
-
voltigore bunu yazdı:
-----------------------------
hocam onlara görgüsüzlük diyorsun da senin yaptığın ne o zaman?
----------------------------- -
bir ara network sniffer olayını denemek için şifreyi kaldırıp kablosuz ağın adını "hacı emin hayratı (10mbit)" diye değiştirmiştim. akşam saatinde 10 kişiyi gördüm. :) genelde msn facebook takılıyorlardı ama https bağlantısı kullanılduığından şifreleri öğrenemedim tabi. :p
-
Benimkinin ismi " Ananın Nikahı " girerken " Ananın Nikahı ile bağlantı kuruldu , Ananın Nikahına bağlanıldı " felan diyor ölüyorum :D
-
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------voltigore bunu yazdı:
-----------------------------
hocam onlara görgüsüzlük diyorsun da senin yaptığın ne o zaman?
-----------------------------
-----------------------------
orasını pek anlamadım abicim aç biraz :| -
Görgüsüzlük kelimesini duyunca aklıma Ali Ağaoğlu geliyo.
-
ne yaratıcı milletiz yaa :D:D isimlere bak :D
-
bizim apartmanda paso ögrenci var, birisinin wireless adı: tülin-esra diğerlerinin tülin sevişelimmi, esra 4.kattayız, kızlar kahve lazımmı falan :)
-
ben yurtta yasarken baglantı adını osmanın taşakları yapmıstım cok gusel oluo baglanırken osmanın tasaklarına baglanıyor dio baglandıgında da osmanın tasaklarına baglandı yazıo tabi bunu yurtta yapınca iş biraz daha komik oluo :D
