Göz Mercegi Kasları (Kızıl Ötesi Görüntü)
-
seytanin bacagini kirmakla kalmadim :D yerine birdaha mote ettim :D
-
Gözleri düşünmek beni evrim teorisinden soğutuyor demişti şerefsiz ingiliz ipnesi darwin denilen köpek, nasıl evrimi savunanlar var halen anlamış değilim,
-
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
göz olayını biliyorum
kola nın filanda arkasını gösteriyodu daha önce denemiştim
hatta kameralardaki otomatik olan kızıl ötesi olayını manuele çevirebilirsek yani kızıl ötesini tam olarak aktif edersek koyu renkli kıyafetleride oldukça şeffaflaşıtırıyor.
bu yüzden bi aralar haberlerde sony kameralar kıyafetin içini gösteriyor diyorlardı.kamerada kızıl ötesini açtığımızda otomatik ayarlıyor kendini.
-----------------------------:D Hocam seffaflik olayi braz acayip :D soyle aciklayayim; Mesela bir web camerasi aldin, web camerasinin ondeki lensini cikartirsan lensin cihaza baglandigi yerde kirmisi yansima yapan bir cam gorursun, bu IR Filtresidir. bunu yerinden sokersen kameran artik IR isinlarini gorme ozelligine sahip olur. koyu renkli cisimlerin icini gorme de soyle oluyor, Gunduz vakti ince siyah bir carsafin altina uzerinde yazilar olan bir kagit koyarsak normal gozumuzle bunun altindaki kagidi goremeyiz. fakat o carsafibn uzerine zaten gunesten gelen bircok IR isigi dusuyor, bunu uzerine de sen IR iluminator kulanirsan onceden hazirladigimiz kamera carsafin altini gorebilecektir. olay gayet basit :) IR isinlari ince ve koyu cisimlerin icinden gecer, sarsafin icinden gecen isin carsafin altindaki kagida yansiyarak tekrar geri doner bunu da IR kameramiz algilar :D
-----------------------------çıplak gösteriyomu peki bu IR filtresini çıkarınca
-
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
göz olayını biliyorum
kola nın filanda arkasını gösteriyodu daha önce denemiştim
hatta kameralardaki otomatik olan kızıl ötesi olayını manuele çevirebilirsek yani kızıl ötesini tam olarak aktif edersek koyu renkli kıyafetleride oldukça şeffaflaşıtırıyor.
bu yüzden bi aralar haberlerde sony kameralar kıyafetin içini gösteriyor diyorlardı.kamerada kızıl ötesini açtığımızda otomatik ayarlıyor kendini.
-----------------------------:D Hocam seffaflik olayi braz acayip :D soyle aciklayayim; Mesela bir web camerasi aldin, web camerasinin ondeki lensini cikartirsan lensin cihaza baglandigi yerde kirmisi yansima yapan bir cam gorursun, bu IR Filtresidir. bunu yerinden sokersen kameran artik IR isinlarini gorme ozelligine sahip olur. koyu renkli cisimlerin icini gorme de soyle oluyor, Gunduz vakti ince siyah bir carsafin altina uzerinde yazilar olan bir kagit koyarsak normal gozumuzle bunun altindaki kagidi goremeyiz. fakat o carsafibn uzerine zaten gunesten gelen bircok IR isigi dusuyor, bunu uzerine de sen IR iluminator kulanirsan onceden hazirladigimiz kamera carsafin altini gorebilecektir. olay gayet basit :) IR isinlari ince ve koyu cisimlerin icinden gecer, sarsafin icinden gecen isin carsafin altindaki kagida yansiyarak tekrar geri doner bunu da IR kameramiz algilar :D
-----------------------------çıplak gösteriyomu peki bu IR filtresini çıkarınca
-----------------------------:D tabikide hayir :D ama gunesli havada X- isini yolarsan beyaz haric herseyin icini gorebilrisin ;)
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------
Gözleri düşünmek beni evrim teorisinden soğutuyor demişti şerefsiz ingiliz ipnesi darwin denilen köpek, nasıl evrimi savunanlar var halen anlamış değilim,
-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=45ZTLdO2pxQ
