GP2X Mi, PSP Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    İkisinden birini alıcam ama karar veremedim.. Öncelikli amacım müzik, film ve oyun olucak. GP2X'de filmleri çevirmeye gerek olmaması her formatı tanıması ve açık kaynak kodlu olması avantaj. PSP'de de oyun zenginliği var ve Sony adı altında..

    Kullanmış olanlardan, kullananlardan kısaca bilgisi olanların yardımını bekliyorum.. şimdiden teşekkürler.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turan-Mete
    Turan-Mete's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    Ben PSP derim...

    Nasıl ki doyurulmayan açlık bir müddet sonra, açlık hissinin iptali ve neticede ölüme yol açıyorsa, okuma ve fikretme davası için de aynı şeyler sözkonusu...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    gp2x çok hoşuma kaçtı :|

    peki PSP nin fiyatı ne , karşılaştırma yapalım.


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    PSP yi 380 e buldum sıfır kılıfı ve 1-2 oyunla birlikte baya uygun fiyatı ama GP2Xlerin fiyatı baha düşük 290 YTL civarı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turan-Mete
    Turan-Mete's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    bende vardı yaz okuluydayken amerikadan getirmiştim

    ama 4 gun once 200 ytl ye sattım

    iPOD tpuch alcam...

    cdleri ama kazık gibi pahalı....


    Nasıl ki doyurulmayan açlık bir müddet sonra, açlık hissinin iptali ve neticede ölüme yol açıyorsa, okuma ve fikretme davası için de aynı şeyler sözkonusu...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    PSP rulz

    ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CRASH
    CRASH's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Kesinlikle PSP...

    The only good is knowledge and the only evil is ignorance.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    bende alıcam da.

    gp2x kullanan var mı?

    psp ve gp2x karşılaştırması?

    başka bu tür oyun konsolları..?


    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    expert
    expert's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2002
    Erkek

    bence de psp ben kullanıorum onu kırdırdıktan sonra çok dha rahat kullanırsın emin olm kırılmış versionlu bi psp alırsan 330 civarı.. yani kopya oyunları kolaylıkla açabilirsin..

     


    la bi git xD çoğu konuyu okurum. çok azına post atarım :D çok önemliyse pm at.. kaanabak kardeşimm, seni unutmayacağım.. :(
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    gp2x ne ki?

    edit: tamam buldum okuyorum wiki den...


    anca gidersin...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Bence PSP .

    Bu arada;

    Yeni 180 Euro'ya yurt dışından psp slim aldım. Final Fantasy XII 10th Anniversary Edition diye sınırlı sayıda satıyorlardı. Firmware versiyonu 3.95 Buna nasıl custom firmware yükleyebilirim, daha doğrusu korsan oyunları nasıl oynayabilirim? Bilen bir arkadaş bana ulaşabilir mi?


    while (1<2)
Toplam Hit: 2724 Toplam Mesaj: 18