GP2X Mi, PSP Mi?
-
İkisinden birini alıcam ama karar veremedim.. Öncelikli amacım müzik, film ve oyun olucak. GP2X'de filmleri çevirmeye gerek olmaması her formatı tanıması ve açık kaynak kodlu olması avantaj. PSP'de de oyun zenginliği var ve Sony adı altında..
Kullanmış olanlardan, kullananlardan kısaca bilgisi olanların yardımını bekliyorum.. şimdiden teşekkürler.
-
Ben PSP derim...
-
gp2x çok hoşuma kaçtı :|
peki PSP nin fiyatı ne , karşılaştırma yapalım.
?
-
PSP yi 380 e buldum sıfır kılıfı ve 1-2 oyunla birlikte baya uygun fiyatı ama GP2Xlerin fiyatı baha düşük 290 YTL civarı
-
bende vardı yaz okuluydayken amerikadan getirmiştim
ama 4 gun once 200 ytl ye sattım
iPOD tpuch alcam...
cdleri ama kazık gibi pahalı....
-
PSP rulz
-
Kesinlikle PSP...
-
bende alıcam da.
gp2x kullanan var mı?
psp ve gp2x karşılaştırması?
başka bu tür oyun konsolları..?
-
bence de psp ben kullanıorum onu kırdırdıktan sonra çok dha rahat kullanırsın emin olm kırılmış versionlu bi psp alırsan 330 civarı.. yani kopya oyunları kolaylıkla açabilirsin..
-
gp2x ne ki?
edit: tamam buldum okuyorum wiki den...
-
Bence PSP .
Bu arada;
Yeni 180 Euro'ya yurt dışından psp slim aldım. Final Fantasy XII 10th Anniversary Edition diye sınırlı sayıda satıyorlardı. Firmware versiyonu 3.95 Buna nasıl custom firmware yükleyebilirim, daha doğrusu korsan oyunları nasıl oynayabilirim? Bilen bir arkadaş bana ulaşabilir mi?
