folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder Gps Li Telefon Arıyon(2.Elde Olur Çin Malıda)



Gps Li Telefon Arıyon(2.Elde Olur Çin Malıda)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    Arkadaşlar uzun zamandır telefonu yenilemeyi düşünüyodum sonunda karar verdim.benim için 3g falan önemli değil dahili gps olsun yeter.internette epey baktım fiyatlar malum biraz yüksek.sizin önereceğiniz dahili gps i olan var mı?marka model fark etmez çin malı varsa onada razzıyım.elinde olup satmayı düşünen varsa temizse alabilirm.tavsiyelerinizi bekliyom.kesin bi bütçe sınırlaması yapamıyom önerilerinizi bekliyom

    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    IPhone 3Gs

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------
    IPhone 3Gs
    -----------------------------

     

    böhöhhhytt 


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=94320 

    bu alet sana uygunsa satabilirim istersen türkçe mobile kurabilirsin ve içine navigasyon yükleyebilirsin

    eğer işini görürse ;) pocket pc sonuçta telefon özelliği de war  :)


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    Addict bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=94320 

    bu alet sana uygunsa satabilirim istersen türkçe mobile kurabilirsin ve içine navigasyon yükleyebilirsin

    eğer işini görürse ;) pocket pc sonuçta telefon özelliği de war  :)


    -----------------------------

     

     

    eğer dahili gps varsa alabilirm.fiyat nedir? 


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    ben dede asus p525 var sırf Gps var die aldım keşke almasaydım aldiğığıma binpişman oldum 2 saate bağlanıo gps . Wi-Fi da yok banada wi-fi ve gps i iyi olan işlemcisi hızlı bir pda önerebilirmisiniz ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    O2 Xda Mini'de gps yoktur.

    Asus P525'de de gps yoktur.

    Bu iki alet senin işini görmez, anca ekstra bir aparat alman lazım o da amaçsız olur.

    Sana tavsiyem Asus P535 al.

    Hem daili gps'i var, hem de araba tutucusu ve şarjınıda beraber verirler.

    Wi-fi vs. ekstra özellikleriyle beraber 520mhz cpu ile seni süründürmez. Hatta overclockla 624 gördüm.

    Aslında iyi bir teklif yaparsan satabilirim bile. Gerekli gps programlarıyla.


    He is finding himself.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    O2 Xda Mini'de gps yoktur.

    Asus P525'de de gps yoktur.

    Bu iki alet senin işini görmez, anca ekstra bir aparat alman lazım o da amaçsız olur.

    Sana tavsiyem Asus P535 al.

    Hem daili gps'i var, hem de araba tutucusu ve şarjınıda beraber verirler.

    Wi-fi vs. ekstra özellikleriyle beraber 520mhz cpu ile seni süründürmez. Hatta overclockla 624 gördüm.

    Aslında iyi bir teklif yaparsan satabilirim bile. Gerekli gps programlarıyla.


    -----------------------------

     

     

    o zaman pazarlık başlasın :D bi araştırayım seninle iletişime geçerim 


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    asus p535 e ne kadar istiyosun. cihazı ne zaman aldın?

    Naber la?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    sanane bunu yazdı:
    -----------------------------
    asus p535 e ne kadar istiyosun. cihazı ne zaman aldın?
    -----------------------------

    Cihazı alalı 2 sene oluyor.

    Ancak bunun 1 senesinde çekmecede temiz temiz bekledi cihaz.

    Evde bilgisayarım olmadığında kullandım daha çok, arabam falan olmadığından da gps'i anca eğlence amaçlı kullandım.

    Aslında satmaya niyetli değilim pek. Sonuçta uzun yolculuklarda, evden uzaklaştığımda falan işimi görüyorum. Arada oyun oynuyorum falan.

    Ancak hem bu aleti öneririm, iyi teklif gelirse satabilirim de.

    Piyasayı araştırıp ona göre teklif yapın işte. 

     


    He is finding himself.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zomby3073
    zomby3073's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    arkadaşım vatan bilgisayar'da N79 var fiyatı piyasaya gore çok uygun hele bide dandik bi hattı turcele tasıyıp onu alırsan yuzde 25 indirim yapıyorlar.ben aldım mukemmel GPSi var nokia maps vardı ben garmin yukledim bi de ikiside canavar gibi çalsıyor(nokia 3 ay sonra para isteyecek onun için diğerini yukledim) al pişman olmassın wi-fi gps 5 mp kamera

    "FeaR oF ThE DarK"
Toplam Hit: 3226 Toplam Mesaj: 16