folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder Gps Li Telefon Arıyon(2.Elde Olur Çin Malıda)



Gps Li Telefon Arıyon(2.Elde Olur Çin Malıda)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    zomby3073 bunu yazdı:
    -----------------------------
    arkadaşım vatan bilgisayar'da N79 var fiyatı piyasaya gore çok uygun hele bide dandik bi hattı turcele tasıyıp onu alırsan yuzde 25 indirim yapıyorlar.ben aldım mukemmel GPSi var nokia maps vardı ben garmin yukledim bi de ikiside canavar gibi çalsıyor(nokia 3 ay sonra para isteyecek onun için diğerini yukledim) al pişman olmassın wi-fi gps 5 mp kamera
    -----------------------------

     

    kampanyalı dediğin bu mu?

     http://www.vatanbilgisayar.com/nokia-nok_n79_black-n79-cep-telefonu-(black--dark-grey)/productdetails.aspx?I_ID=38568


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    zomby3073 bunu yazdı:
    -----------------------------
    arkadaşım vatan bilgisayar'da N79 var fiyatı piyasaya gore çok uygun hele bide dandik bi hattı turcele tasıyıp onu alırsan yuzde 25 indirim yapıyorlar.ben aldım mukemmel GPSi var nokia maps vardı ben garmin yukledim bi de ikiside canavar gibi çalsıyor(nokia 3 ay sonra para isteyecek onun için diğerini yukledim) al pişman olmassın wi-fi gps 5 mp kamera
    -----------------------------

    Katılıyorum. Bugün telefon alacak olsam N79 alırdım.

    Ancak symbian olması sebebiyetiyle ve dokunmatik olmamasından dolayı gps ve wi-fi gibi işlerde windows mobile rahatlığı ve program alternatifi yok.

    İki telefonunda birbirine göre üstünlükleri var. Mesela N79'un kullanımı daha rahattır, kamerası iyidir. Ancak P535 WM olduğundan dolayı esnektir. Herşey bulunur. 

    Ancak sanırım P535'i satarsam gidip N79 alırım :) 


    He is finding himself.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    zomby3073 bunu yazdı:
    -----------------------------
    arkadaşım vatan bilgisayar'da N79 var fiyatı piyasaya gore çok uygun hele bide dandik bi hattı turcele tasıyıp onu alırsan yuzde 25 indirim yapıyorlar.ben aldım mukemmel GPSi var nokia maps vardı ben garmin yukledim bi de ikiside canavar gibi çalsıyor(nokia 3 ay sonra para isteyecek onun için diğerini yukledim) al pişman olmassın wi-fi gps 5 mp kamera
    -----------------------------

     

    dayım kullanıyo bu telefonu epey memnun.symbian olması benim için önemli değil dediğim benim için önemli olan gps

    maddi yeterliliğimi tamamlarsam alabilirm :DDD 


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------

    zomby3073 bunu yazdı:
    -----------------------------
    arkadaşım vatan bilgisayar'da N79 var fiyatı piyasaya gore çok uygun hele bide dandik bi hattı turcele tasıyıp onu alırsan yuzde 25 indirim yapıyorlar.ben aldım mukemmel GPSi var nokia maps vardı ben garmin yukledim bi de ikiside canavar gibi çalsıyor(nokia 3 ay sonra para isteyecek onun için diğerini yukledim) al pişman olmassın wi-fi gps 5 mp kamera
    -----------------------------

     

    dayım kullanıyo bu telefonu epey memnun.symbian olması benim için önemli değil dediğim benim için önemli olan gps

    maddi yeterliliğimi tamamlarsam alabilirm :DDD


    -----------------------------

    Yani dediğim gibi güzel.

    Ancak işte 1 tane gps programı ve haritası var piyasada. Garmin'di galiba. Ona mahkumsun.

    P535'de ise 20 gps programı ve en az 10 tane farklı Türkiye haritası bulursun. 


    He is finding himself.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zomby3073
    zomby3073's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    belki wm için çok farklı şeyler bulursun ama p535 in şarj durumunun n79 kadar olacağını sanmam.telefondan çok memnunum Garmin olduktan sonra başka bi yazılıma da ihtiyaç duyacağını sanmam.bizm evin karsısındaki market bile kayıtlıydı şok oldum

    "FeaR oF ThE DarK"
Toplam Hit: 3228 Toplam Mesaj: 16