

Gps Li Telefon Arıyon(2.Elde Olur Çin Malıda)
-
zomby3073 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşım vatan bilgisayar'da N79 var fiyatı piyasaya gore çok uygun hele bide dandik bi hattı turcele tasıyıp onu alırsan yuzde 25 indirim yapıyorlar.ben aldım mukemmel GPSi var nokia maps vardı ben garmin yukledim bi de ikiside canavar gibi çalsıyor(nokia 3 ay sonra para isteyecek onun için diğerini yukledim) al pişman olmassın wi-fi gps 5 mp kamera
-----------------------------kampanyalı dediğin bu mu?
-
zomby3073 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşım vatan bilgisayar'da N79 var fiyatı piyasaya gore çok uygun hele bide dandik bi hattı turcele tasıyıp onu alırsan yuzde 25 indirim yapıyorlar.ben aldım mukemmel GPSi var nokia maps vardı ben garmin yukledim bi de ikiside canavar gibi çalsıyor(nokia 3 ay sonra para isteyecek onun için diğerini yukledim) al pişman olmassın wi-fi gps 5 mp kamera
-----------------------------Katılıyorum. Bugün telefon alacak olsam N79 alırdım.
Ancak symbian olması sebebiyetiyle ve dokunmatik olmamasından dolayı gps ve wi-fi gibi işlerde windows mobile rahatlığı ve program alternatifi yok.
İki telefonunda birbirine göre üstünlükleri var. Mesela N79'un kullanımı daha rahattır, kamerası iyidir. Ancak P535 WM olduğundan dolayı esnektir. Herşey bulunur.
Ancak sanırım P535'i satarsam gidip N79 alırım :)
-
zomby3073 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşım vatan bilgisayar'da N79 var fiyatı piyasaya gore çok uygun hele bide dandik bi hattı turcele tasıyıp onu alırsan yuzde 25 indirim yapıyorlar.ben aldım mukemmel GPSi var nokia maps vardı ben garmin yukledim bi de ikiside canavar gibi çalsıyor(nokia 3 ay sonra para isteyecek onun için diğerini yukledim) al pişman olmassın wi-fi gps 5 mp kamera
-----------------------------dayım kullanıyo bu telefonu epey memnun.symbian olması benim için önemli değil dediğim benim için önemli olan gps
maddi yeterliliğimi tamamlarsam alabilirm :DDD
-
heza bunu yazdı:
-----------------------------zomby3073 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşım vatan bilgisayar'da N79 var fiyatı piyasaya gore çok uygun hele bide dandik bi hattı turcele tasıyıp onu alırsan yuzde 25 indirim yapıyorlar.ben aldım mukemmel GPSi var nokia maps vardı ben garmin yukledim bi de ikiside canavar gibi çalsıyor(nokia 3 ay sonra para isteyecek onun için diğerini yukledim) al pişman olmassın wi-fi gps 5 mp kamera
-----------------------------dayım kullanıyo bu telefonu epey memnun.symbian olması benim için önemli değil dediğim benim için önemli olan gps
maddi yeterliliğimi tamamlarsam alabilirm :DDD
-----------------------------Yani dediğim gibi güzel.
Ancak işte 1 tane gps programı ve haritası var piyasada. Garmin'di galiba. Ona mahkumsun.
P535'de ise 20 gps programı ve en az 10 tane farklı Türkiye haritası bulursun.
-
belki wm için çok farklı şeyler bulursun ama p535 in şarj durumunun n79 kadar olacağını sanmam.telefondan çok memnunum Garmin olduktan sonra başka bi yazılıma da ihtiyaç duyacağını sanmam.bizm evin karsısındaki market bile kayıtlıydı şok oldum