folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder GTA SA - MP Oynayan ?



GTA SA - MP Oynayan ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mtst
    mtst's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2010
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar, biraz önce torrent'le gta sa indirdim biraz sonra multiplayer'e geçiçem. Var mı içinizde oynayanı ? Oynayan varsa birlikte oynayalım.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Crackli oynayabiliyor muyuz?


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mtst
    mtst's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2010
    Erkek

    gta yüklüyse bilgisayarına mp için dosya indiriyosun onu kurduktan sonra oynayabilirsin

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    noname bunu yazdı

    Crackli oynayabiliyor muyuz?

    evet crackli sa içine http://www.sa-mp.com/download.php bu linkteki programı kurup çalıştırıyorsn direk açılıyor

    ben bi ara bayağı oynuyordum italyalı oyuncularla sonra bıraktım


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Lag olan bir serverde oynuyorsan adeta eziyete dönüşüyor  ama çok güzel zevkli takım olarak oynarsan

    zamanında kendi serverim vardı medit olayı var haritayı filan düzenleyebiliyorsun 

    oyun güzel serverlerde hile olmassa çok güzel ötesi berbat hile hurda olmayan lagsız server bulmak gerek 

    ya da serveri kendi pc ne kur  adı aklıma gelmiyor ağ programı vardı onla oynayın 

    talep çok olursa bir serverde onun için kurulabilir:) 

     

     

    SeRDaR tarafından 12/Şub/14 16:29 tarihinde düzenlenmiştir

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draenei
    Draenei's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    BUNU sevdim. eve geçince deneyecem.


    Her kim ki, göz perdesini bu dünyada sadece kendi çapı kadar aralayabilir ⚡ 🌑
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mtst
    mtst's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2010
    Erkek

    Yükleyin birlikte oynayalım hocalar

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Vice city de multiplayer oynanabiliyor mu?

    Ama yerel bilgisayarlar arası.

    ontedi tarafından 12/Şub/14 17:11 tarihinde düzenlenmiştir

    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    ontedi bunu yazdı

    Vice city de multiplayer oynanabiliyor mu?

    Ama yerel bilgisayarlar arası.

    evet

    http://www.vicecitymultiplayer.com/

    adresteki eklentiyi inidr 2 bilgisayarada kur daha sonra

    http://www.gezginler.net/indir/hamachi.html

    hamaçhi yi de 2 bilgisayara kur ve lan olarak oynamaya başla

    zor gibi görünüyor ama hem program ve eklenti hemde kurması hemde ayar yapması herşey kolay

     not hamaçhi olmadanda oynarsın hocam biriniz 2 kişilik kurun 

    diğer bilgisayardanda sunucular arasından bulun diğer bilgisayarı

    zalimadam tarafından 12/Şub/14 17:42 tarihinde düzenlenmiştir

    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    Lag olan bir serverde oynuyorsan adeta eziyete dönüşüyor  ama çok güzel zevkli takım olarak oynarsan

    zamanında kendi serverim vardı medit olayı var haritayı filan düzenleyebiliyorsun 

    oyun güzel serverlerde hile olmassa çok güzel ötesi berbat hile hurda olmayan lagsız server bulmak gerek 

    ya da serveri kendi pc ne kur  adı aklıma gelmiyor ağ programı vardı onla oynayın 

    talep çok olursa bir serverde onun için kurulabilir:) 

     

     

    türkler genelde italyan serverlerinde buluşuyordular haberleşiyordular

    en stabil çalışan italyan serverlları.

    map düzenlemeside bir harika yapıyor bu italyan ibneleri

     


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Yıllar önce oynardım hilesiz bi server bulursanız gerçekten çok eğlenceli tam bir gangster havasına bürünüp ortalıgın A.koyabilirsiniz(Adını)

Toplam Hit: 1882 Toplam Mesaj: 14