GTA SA - MP Oynayan ?
-
Merhaba arkadaşlar, biraz önce torrent'le gta sa indirdim biraz sonra multiplayer'e geçiçem. Var mı içinizde oynayanı ? Oynayan varsa birlikte oynayalım.
-
Crackli oynayabiliyor muyuz?
-
gta yüklüyse bilgisayarına mp için dosya indiriyosun onu kurduktan sonra oynayabilirsin
-
noname bunu yazdı
Crackli oynayabiliyor muyuz?
evet crackli sa içine http://www.sa-mp.com/download.php bu linkteki programı kurup çalıştırıyorsn direk açılıyor
ben bi ara bayağı oynuyordum italyalı oyuncularla sonra bıraktım
-
Lag olan bir serverde oynuyorsan adeta eziyete dönüşüyor ama çok güzel zevkli takım olarak oynarsan
zamanında kendi serverim vardı medit olayı var haritayı filan düzenleyebiliyorsun
oyun güzel serverlerde hile olmassa çok güzel ötesi berbat hile hurda olmayan lagsız server bulmak gerek
ya da serveri kendi pc ne kur adı aklıma gelmiyor ağ programı vardı onla oynayın
talep çok olursa bir serverde onun için kurulabilir:)
SeRDaR tarafından 12/Şub/14 16:29 tarihinde düzenlenmiştir -
BUNU sevdim. eve geçince deneyecem.
-
Yükleyin birlikte oynayalım hocalar
-
Vice city de multiplayer oynanabiliyor mu?
Ama yerel bilgisayarlar arası.
ontedi tarafından 12/Şub/14 17:11 tarihinde düzenlenmiştir -
ontedi bunu yazdı
Vice city de multiplayer oynanabiliyor mu?
Ama yerel bilgisayarlar arası.
evet
http://www.vicecitymultiplayer.com/
adresteki eklentiyi inidr 2 bilgisayarada kur daha sonra
http://www.gezginler.net/indir/hamachi.html
hamaçhi yi de 2 bilgisayara kur ve lan olarak oynamaya başla
zor gibi görünüyor ama hem program ve eklenti hemde kurması hemde ayar yapması herşey kolay
not hamaçhi olmadanda oynarsın hocam biriniz 2 kişilik kurun
diğer bilgisayardanda sunucular arasından bulun diğer bilgisayarı
zalimadam tarafından 12/Şub/14 17:42 tarihinde düzenlenmiştir -
SeRDaR bunu yazdı
Lag olan bir serverde oynuyorsan adeta eziyete dönüşüyor ama çok güzel zevkli takım olarak oynarsan
zamanında kendi serverim vardı medit olayı var haritayı filan düzenleyebiliyorsun
oyun güzel serverlerde hile olmassa çok güzel ötesi berbat hile hurda olmayan lagsız server bulmak gerek
ya da serveri kendi pc ne kur adı aklıma gelmiyor ağ programı vardı onla oynayın
talep çok olursa bir serverde onun için kurulabilir:)
türkler genelde italyan serverlerinde buluşuyordular haberleşiyordular
en stabil çalışan italyan serverlları.
map düzenlemeside bir harika yapıyor bu italyan ibneleri
-
Yıllar önce oynardım hilesiz bi server bulursanız gerçekten çok eğlenceli tam bir gangster havasına bürünüp ortalıgın A.koyabilirsiniz(Adını)
