GTA SA - MP Oynayan ?
-
çizeyimde bakayım bi :)
-
amaç ne ki multiplayer oyunda? Napıyorsunuz yani
-
Tengri bunu yazdı
amaç ne ki multiplayer oyunda? Napıyorsunuz yani
ne istersen onu yapıyorsun. normal gta'ya nazaran burda herkesle oynuyorsun. çete oluşturup banka soyuyorsun, adam öldürüyosun vs vs..
Toplam Hit: 1880 Toplam Mesaj: 14
