Gul Kurdistan Dedi
-
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, terör örgütü PKK ile mücadelede Irak'ın kuzeyindeki bölgesel yönetimin işbirliğinin önemli olduğunu söyledi. Gül, Kuzey Irak yönetiminden ilk defa "Kürdistan bölgesel yönetimi" olarak bahsetti.
link http://haber.mynet.com/detail_news/?type=Foreign&id=X1237820194531&date=23Mart2009
BUda yetmezmis gibi
Kayseri Alay Komutanı gözaltındaCizre'deki ölüm kuyularında yapılan ve bir miktar buluntuya ulaşılan kazılarla ilgili Kayseri İl Jandarma Alay Komutanı Albay Cemal Temizöz gözaltına alındi.
Eger biraz su ulkede onurlu insan varsa buna dur der. yoksa nediyim. Yarin irak gibi olacagimiz yakindir.Secimler yakin gorcez
-
bop(büyük orta doğu projesi) adım adım ilerliyor
-
kürdisdanı tutana yandaşlarına onların çekip çıkardıklarına medyasına uğruna savaşan dağlara çıkana siyasi partilerine kafam girsin
-
uzlaşmak çözüm olmazmı ? sonuçta ırak Türkiye deil ırak için demiş :)
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
uzlaşmak çözüm olmazmı ? sonuçta ırak Türkiye deil ırak için demiş :)
-----------------------------uzla$cak ülkemi , ırkmı kalmadıda pkk ile uzla$ılıyor! :F
-
Bu noktaya gelinecegini 2002 yilinda soyleyenler ve uyaranlar simdi , ergenekon davasindan icerideler :D
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Bu noktaya gelinecegini 2002 yilinda soyleyenler ve uyaranlar simdi , ergenekon davasindan icerideler :D
-----------------------------programlı bi iş olunca işte böle at koştururlar daha neler görecez hele
-

Osman Baydemir Destekçimiz olmak için destekçi sayfamıza girip "Destekçisi Ol" seçeneğine tıklamanızı bekliyoruz.
http://www.facebook.com/pages/Osman-Baydemir/45373922188bu ne lan :W
-
Seçimlerden sonra bakalım neler olacak
-
CaNNi bunu yazdı:
-----------------------------HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
uzlaşmak çözüm olmazmı ? sonuçta ırak Türkiye deil ırak için demiş :)
-----------------------------uzla$cak ülkemi , ırkmı kalmadıda pkk ile uzla$ılıyor! :F
-----------------------------Uzlaşcak ülkede ırkta kalmadı. Hepsi zaten osmanlıdan sonra ülkelerini kurmuşlar bi şekilde . ermenisiydi , yunanıydı , gürcüsü vs. Kürtler neden kuramadı ya da kurmak istemedi bilemicem , belki de aynı dini paylaştığımız için olabilir. Amına koydğmn çocuklarının dedeleri babaları kurtuluşta çanakkalede şehit olmadı sanki bizim dedelerimizle aynı amaçlar uğruna.
-
Daha önce milletvekiliyken "cumhuriyet döneminin artık sonu geldi" diyen ve daha sonra TC cumhurbaşkanı seçilen birinden bahsediyoruz.
