Güle Güle Şerefsiz 2010
-
-
Arkasından konuşmayalım (: Herkes zıplıyodur şimdi deli dana gibi.ben internetteyim.Ne güzel.
-
2011'e girdik mi ?
Yoksa o mu bize girecek?
Hadi Hayırlısı...
-
aynen ;)
-
ins 2011 daha serefsiz geçmez :D
-
solstice bunu yazdı:
-----------------------------ins 2011 daha serefsiz geçmez :D
-----------------------------
-
ahoasdkhosha güzel hocam güzel herkesin aklına gelmez bu :D
-
solstice bunu yazdı:
-----------------------------
ins 2011 daha serefsiz geçmez :D
-----------------------------öle olursa zaten atlıcam busefer biyerlerden .
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
solstice bunu yazdı:
-----------------------------
ins 2011 daha serefsiz geçmez :D
-----------------------------
----------------------------- -
tranceport bunu yazdı:
-----------------------------
solstice bunu yazdı:
-----------------------------
ins 2011 daha serefsiz geçmez :D
-----------------------------öle olursa zaten atlıcam busefer biyerlerden .
-----------------------------sıkma canını ölede bölede devam
-
2010 bana baya baya bi geçirdi hatta giderken bugünde geçirdi topallamaktayım :D dilerim 2011 herkese en uğurlu yıl olarak gelir ,)
