Güle Güle Şerefsiz 2010
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
2010 bana baya baya bi geçirdi hatta giderken bugünde geçirdi topallamaktayım :D dilerim 2011 herkese en uğurlu yıl olarak gelir ,)
-----------------------------aynen ya banada ii geçirdi sağolsun kardeşimi aldı aq.. inş bu sene mükemmel geçer ya
-
s.ktirgit 2010 dedim saat onikiyi gecince. Mutlu yillar tahribat seviyorum sizi
-
parca guzel respect nilufer
-
Siktirsin gitsin.Yola devam
-
defoldu gitti sonunda,ızdırabını s.tiğimin yılı.
-
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
Siktirsin gitsin.Yola devam
----------------------------- -
ya zikicem yeni yıla diş ağrısı ile girdim ya :S amk böle işin.
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
parca guzel respect nilufer
-----------------------------parca harbiden fena :)
-
tranceport bunu yazdı:
-----------------------------
solstice bunu yazdı:
-----------------------------
ins 2011 daha serefsiz geçmez :D
-----------------------------öle olursa zaten atlıcam busefer biyerlerden .
-----------------------------atlama, rulet oynarız :D samimiyim.
