folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Günümüzdeki Bilim Adamları



Günümüzdeki Bilim Adamları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esquire
    Esquire's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    akıl oyunları filmdeki gibi bu daha açıklayıcı olur herhalde. john nash bir matematik teorisi oluşturuyor,  teori seneler sonra anlaşılıyor ve kullanıyor. şimdi cerndeki  deney' in sonuçlarını önümüzdeki 30 yıl sonunda anca anlamış olur ve deney sonuçların kullanılması 50 yıldan fazla bir zamanda yapılır. belki 2070 yılında bir fizik dersinde bu deneyin sonuçları tartışılıyor ve müfredata koyulmuş olur. 

    haberlerin bu insanların yaptıklarına bir katkı sağlayacanı sanmıyorum. çünkü sokaktaki adam, atomda bulunan bilmem ne taneciğin ne işe yaracağını bilmez ama o taneciği rötgen cihazını daha geliştireceğini söylersen hatta yaparsan anca anlar. çünkü teoriler anlaşılması güç ve bu teoriler nerelerde kullanılacağı bulanık olduğu için dahada anlaşılmaz hale geliyor.   


    boş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Eğer newtoon'un temel kuvvet formülünü daha önce birisi bulsaydı emin ol şimdi de kullanıyor olacaktık.

    Ve ya o temel kuvvet formülü geçen gün bulunmuş olsaydı şimdi yine onu kullanıyorduk. Yani bilimde bazı var olan noktalar var. Daha doğrusu şöyle anlatayım. keşfedilmeyi bekleyen noktalar var. O noktayı bulan bulur. İster m.ö bulsun ister şimdi bulsun. O keşif geçerliliğini belkide sonsuza kadar sürdürecektir.

    Tabii geleceğin bilim adamlarından biri olarak benim görüşüm bu xD Hayvandan da matematikçi olursa vay bilimin haline..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    biraz geç oldu ama neyse

    konu güzel bir konu :D 

    bende cvplayayım

    biz newtonu edisonu  eintaini vsvsvsvs.

     ortaokul liseden beri biliyoruz ve onların yaptıkları bir merdivenin ilk basamakları oluyor.

    şimdi bilimde ve teknikte şöyle bir ilerleme olduğunu düşünürsen

    benim taşımın üstüne bir taş daha koyuyorsun başkası gelip bir taş daha koyuyo sonra bir başkası vsvsvsvs böyle bir kule yapıyorsuz

    buradan yola çıkarsak bizim kuleye kat çıkabilmemiz için haliyle ilk katları da çıkmamız gerekecek şim

     

    newtonu ilk okulda tanıdık

    edison avadagroyu vsvsvsvs (einstain in adını duyduk yani kullemizin bir sonraki katında ne var onu öğrendik)vsvsvsvs orta okulda tanıdık 

    lisede young snell einstain vsvsvs.tanıdık

    üniversitede amperé faraday maxwell leibniz bernoulli vsvsvs yi tanıdık

    şimdi yüksek lisans ta ve doktora seviyesindede emin ol günümüzdende tanıdıkların olacaktır merak etme

    bundan bir kaç yüz sene önce F=ma üniversitede öğretilen bir konuydu bilmem anlatabildimmi 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pasazade
    pasazade's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2008
    Erkek
    Yeni bilimleri ve konuları ders olarak görüp anlayacak kaç hoca veya kaç öğrenci var aceba?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Yok Yok O Kadar da, Karamsar olmamak gerek, Örneğin Şu Parçacık Hızlandırıcısı Deneyini yapan bilim adamları Önemli Bir Keşfe İmza Atarlarsa Görün bakın İsimleri Akılda Kalıyomu Kalmıyomu...

    Çünkü Günümüz Teknolojileri Bilgisayarlardaki Chipler Dahi Önceki Bilim Adamlarının Çalışmalarının Temel Alındığı İlkeler Sayesinde Var Olmuşlardır... O yüzden Şimdiki Bilim adamlarına Bulan değilde Bulunanı Geliştirenler Gözüyle Bakılmaktadır...

    Parçacık Hızlandırıcısı Deneyinde Değişik bir Bilim Ortaya Çıkarsa Aynı Etkiyi Gösterecektir. Yada Mars İlk ayak Basan İnsanda aynı Etkiyi Gösterecektir.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek
    hacı vardır da ismi anılan bilim adamları:) türkiyede nezaman anılmaya başlar belli olmaz:D herşey biraz geç geldiği için anca gelecektir bize bu bilim adamları ve icraatları :D

    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efrasyap
    efrasyap's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    bugün kullandığımız bilimin tabanını  eski bilim adamlar(newton.einstan..vs)attı diğerleri devam etti .eskiden uyuyan dünyanın hayal gücünü zorladılar şimdi insanlar zaten büyük beklentileri olduğugu için yeni buluşlar  geyet dolaymış gibi karşılanıyor.ve bilim adamlarının yaptıkları sıradan insanlar oluyor.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek
    ne varsa eskilerde vardı :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaCiNGeR
    RaCiNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    Kuhn'un Paradigma Teorisi incelenirse bunun nedeni net anlaşılır. Her çağın bir kurtarıcısı vardır..

    dostum , orduya katılma kararı aldım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eselcuker
    eselcuker's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek
    eskler diyoruz ama az sayılacak kişiler değil onlar adamalr bulunabilecen en önemli şeyleri bulmuşlar :D bir insana eletkrikten başka daha iyi ne hediye edebilirsin ? yada lambadan başka ? yada telefondan adamların adlarının sürekli anılmasının sebebi insan yaşamında temel oluşturan şeyleri bulmuş olmaları şimdiki bilim adamlar da çıkmış salyangoz bilmem neyinden sivilce kremi yapıyo :D elektrik nerde lamba nerde telefon nerde :D:D

    AMD Rulezzz =)
Toplam Hit: 8282 Toplam Mesaj: 21