Gürcistan Hakkında Birkaç Şey....
-
tosun bunu yazdıcaldii10 bunu yazdı
hopada en ucuzundan pansiyon tutacaksın. 3 gün sürekli batuma girip çıkacaksın.her girişte 10 şişe votka çıkarabilirsen biraz kar elde edebilirsin. fazla detayı alenen vermek iyi olmaz sanki.
10 şişe votkayı çıkarsın ,50 şişe votka benden tbt ye hediye
Tiflisi gördüm ama gezme konaklama imkanım olmadı.
Gürcistan hakkında her soruya cevap verebilirim.
Sınır kapısı giriş çıkış vs.gümrükten girerken fotoğrafını çekiyorlarmış, birde mesela casinoya falan gittiğinde oralardada fotonu çekiyorlarmış, böyle bir söylenti duydum doğruluk payı varmı hocam?
-
caldii10 bunu yazdı
10 şişe votkayı çıkarsın ,50 şişe votka benden tbt ye hediye
Tiflisi gördüm ama gezme konaklama imkanım olmadı.
Gürcistan hakkında her soruya cevap verebilirim.
Sınır kapısı giriş çıkış vs......................................................................
bunu ben yapıyorum ama o arkadaş yapabilirmi bilemem. benim sorunum ağırlık meselesi. yükü taşımada problem. tek seferde karayolundan .. 10-12 lt garanti çıkarırım. havayoluyla gelirkende 3 lt kargoya 1 lt sırt çantasına 2 lt free shoptan toplam 6 lt çıkarırım. öyle yukardan 50 şişe dağıtmak kolayy.
Söylediklerimi yanlış anlama hocam.Sana karşı kabalık terbiyesizlik yapma gibi bir düşüncem yok.
Hocam gel herkesin önünde iddaya girelim seninle.
Kalk git gürcistana,kapıdan içeri gir.10-12 şişe votkayla kapıdan çık.Çıktığın taktirde;Benden tahribata 50 şişe votka.
Eğer çıkamazsan;
50 şişe gürcü votkası parası 50x15=750 tl lira isterim.
Varmısın yokmusun :) -
Ratbat bunu yazdıtosun bunu yazdıcaldii10 bunu yazdı
hopada en ucuzundan pansiyon tutacaksın. 3 gün sürekli batuma girip çıkacaksın.her girişte 10 şişe votka çıkarabilirsen biraz kar elde edebilirsin. fazla detayı alenen vermek iyi olmaz sanki.
10 şişe votkayı çıkarsın ,50 şişe votka benden tbt ye hediye
Tiflisi gördüm ama gezme konaklama imkanım olmadı.
Gürcistan hakkında her soruya cevap verebilirim.
Sınır kapısı giriş çıkış vs.gümrükten girerken fotoğrafını çekiyorlarmış, birde mesela casinoya falan gittiğinde oralardada fotonu çekiyorlarmış, böyle bir söylenti duydum doğruluk payı varmı hocam?
Kapıdan içeri girdiğinde türk polisler daha sonra gürcü kapısından girersen gürcü polisler fotoğrafını çeker.
Sheraton da çok oyun oynadım,her girişte fotoğrafın çekilir.
İlk girişte siklemezler,ikinci girişte tosun bey hoşgeldiniz bol şans derler. -
tosun bunu yazdıRatbat bunu yazdıtosun bunu yazdıcaldii10 bunu yazdı
hopada en ucuzundan pansiyon tutacaksın. 3 gün sürekli batuma girip çıkacaksın.her girişte 10 şişe votka çıkarabilirsen biraz kar elde edebilirsin. fazla detayı alenen vermek iyi olmaz sanki.
10 şişe votkayı çıkarsın ,50 şişe votka benden tbt ye hediye
Tiflisi gördüm ama gezme konaklama imkanım olmadı.
Gürcistan hakkında her soruya cevap verebilirim.
Sınır kapısı giriş çıkış vs.gümrükten girerken fotoğrafını çekiyorlarmış, birde mesela casinoya falan gittiğinde oralardada fotonu çekiyorlarmış, böyle bir söylenti duydum doğruluk payı varmı hocam?
Kapıdan içeri girdiğinde türk polisler daha sonra gürcü kapısından girersen gürcü polisler fotoğrafını çeker.
Sheraton da çok oyun oynadım,her girişte fotoğrafın çekilir.
İlk girişte siklemezler,ikinci girişte tosun bey hoşgeldiniz bol şans derler.çok enteresan :D amaç ne hocam bu fotoğraf çekmedeki biliyor musun? çok rahatsız edici bir durum bana göre. Kimliğimi vermişim kontrol yapılmış daha ne fotonu çekiyorlar saçmalığa bak.
Yokmu bir yolu bu foto çekilme işinden kaçmanın?
Ratbat tarafından 18/Ara/12 22:47 tarihinde düzenlenmiştir -
casinolarda ve gümrük girişlerinde karayolu ve havayolunda zaten foto çekiliyor. bi şekilde fişleniyorsun.
tifliste radisson otelin casinosunda ilk girişte pasaport kaydı yaptırdıktan sonra diğer seferki girişlerimde soyismimi söyleyip bu ikinci girişim demem yeterli oluyordu.
Gelelim 10 şişe getirme meselesine. belki şansım belki de kurnazlığım. ama ben karayoluyla 10 şişe yada 10 litre garanti getiririm. bunun iddasını da yapmam. yapamayacağım şeyi de öyle ulu orta laf olsun diye anlatmam.
-
caldii10 bunu yazdı
casinolarda ve gümrük girişlerinde karayolu ve havayolunda zaten foto çekiliyor. bi şekilde fişleniyorsun.
tifliste radisson otelin casinosunda ilk girişte pasaport kaydı yaptırdıktan sonra diğer seferki girişlerimde soyismimi söyleyip bu ikinci girişim demem yeterli oluyordu.
Gelelim 10 şişe getirme meselesine. belki şansım belki de kurnazlığım. ama ben karayoluyla 10 şişe yada 10 litre garanti getiririm. bunun iddasını da yapmam. yapamayacağım şeyi de öyle ulu orta laf olsun diye anlatmam.
Hocam ,fazla değil 1 ay önce 100 karton sigara 50 şişe votka , ve daha bir sürü içkiyi sen şansla de ben kurnazlıkla diyim türk topraklarına sokmayı başardım ama 4 gün önce kapıdan çıkarken elimdeki 1 karton sigarayı kaptırdım :)
Belki haberin yoktur ufak ayrıntılardan bahsedeyim sana.
2 ay önce kapıdan giriş yapıp araba içerisinde 2 kişi hiç arabadan inmeden yabancı toprağa girebiliyordu,o sistem artık yok arabada sadece arabanın sahibi olacak.Diğerleri yaya geçecek.
2 ay önce türk kapısından girince tünel gibi bir bölümden geçmiyordun,şimdi upuzun bir tünel inşa etmişler git git bitmiyor,her taraf kamera.
2 ay önce elinde 10 karton sigara ya da 10 şişe viskiyle elini kolunu sallayıp geçebiliyordun.
2 ay önce üst araması yapılmıyordu
2 ay önce x-ray cihazları yoktu. -
şu an maksimum bir kişi kaç şişe votka ve sigara çıkartabilir?
-
LizardKing bunu yazdı
şu an maksimum bir kişi kaç şişe votka ve sigara çıkartabilir?
Gürcistanda 3 gün ve daha fazla kalırsan 1karton sigara ve 1şişe içki geçirme hakkın var.
tosun tarafından 18/Ara/12 23:47 tarihinde düzenlenmiştir
Bunun haricinde hiç bir hakkın yok.ALıp ambara atarlar,ağzını açamazsın.
Aldıkları sigarayı geri almak istersen 1 karton sigara için 120 tl ödemen gerekiyor. -
iki şey biliyorum gürcistan hakkında ; biri tosun sayesinde sigare fiyatları vs, diğeride gürcistandan gelen aile büyükleriyle ilgilenen bi abla var onun getirdiği ev şarabı :D
-
hocam pet şişe içersinde alkol çıkartma şansımız yokmu ? (ben kullanmıyorum)
