folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Gürcistan Hakkında Birkaç Şey....



Gürcistan Hakkında Birkaç Şey....

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ratbat
    Ratbat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2012
    Erkek
    tosun bunu yazdı
    caldii10 bunu yazdı

    hopada en ucuzundan pansiyon tutacaksın. 3 gün sürekli batuma girip çıkacaksın.her girişte 10 şişe votka çıkarabilirsen biraz kar elde edebilirsin. fazla detayı alenen vermek iyi olmaz sanki.

    10 şişe votkayı çıkarsın ,50 şişe votka benden tbt ye hediye

    Tiflisi gördüm ama gezme konaklama imkanım olmadı.
    Gürcistan hakkında her soruya cevap verebilirim.
    Sınır kapısı giriş çıkış vs.

    gümrükten girerken fotoğrafını çekiyorlarmış, birde mesela casinoya falan gittiğinde oralardada fotonu çekiyorlarmış, böyle bir söylenti duydum doğruluk payı varmı hocam?


    Kurallar satranç tahtasındaki kadar kesin olmalı.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    caldii10 bunu yazdı

    10 şişe votkayı çıkarsın ,50 şişe votka benden tbt ye hediye

    Tiflisi gördüm ama gezme konaklama imkanım olmadı.
    Gürcistan hakkında her soruya cevap verebilirim.
    Sınır kapısı giriş çıkış vs.

    .....................................................................

    bunu ben yapıyorum ama o arkadaş yapabilirmi bilemem. benim sorunum ağırlık meselesi. yükü taşımada problem. tek seferde karayolundan   .. 10-12  lt garanti çıkarırım. havayoluyla gelirkende 3 lt kargoya 1 lt sırt çantasına 2 lt free shoptan  toplam 6 lt  çıkarırım.  öyle yukardan 50 şişe dağıtmak kolayy.

     

    Söylediklerimi yanlış anlama hocam.Sana karşı kabalık terbiyesizlik yapma gibi bir düşüncem yok.

    Hocam gel herkesin önünde  iddaya girelim seninle.
    Kalk git gürcistana,kapıdan içeri gir.10-12 şişe votkayla kapıdan çık.Çıktığın taktirde;

    Benden tahribata 50 şişe votka.

    Eğer çıkamazsan;

    50 şişe gürcü votkası parası  50x15=750 tl lira isterim.

    Varmısın yokmusun :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    Ratbat bunu yazdı
    tosun bunu yazdı
    caldii10 bunu yazdı

    hopada en ucuzundan pansiyon tutacaksın. 3 gün sürekli batuma girip çıkacaksın.her girişte 10 şişe votka çıkarabilirsen biraz kar elde edebilirsin. fazla detayı alenen vermek iyi olmaz sanki.

    10 şişe votkayı çıkarsın ,50 şişe votka benden tbt ye hediye

    Tiflisi gördüm ama gezme konaklama imkanım olmadı.
    Gürcistan hakkında her soruya cevap verebilirim.
    Sınır kapısı giriş çıkış vs.

    gümrükten girerken fotoğrafını çekiyorlarmış, birde mesela casinoya falan gittiğinde oralardada fotonu çekiyorlarmış, böyle bir söylenti duydum doğruluk payı varmı hocam?

    Kapıdan içeri girdiğinde türk polisler daha sonra gürcü kapısından girersen gürcü polisler fotoğrafını çeker.
    Sheraton da çok oyun oynadım,her girişte fotoğrafın çekilir.
    İlk girişte siklemezler,ikinci girişte tosun bey hoşgeldiniz bol şans derler.


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ratbat
    Ratbat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2012
    Erkek
    tosun bunu yazdı
    Ratbat bunu yazdı
    tosun bunu yazdı
    caldii10 bunu yazdı

    hopada en ucuzundan pansiyon tutacaksın. 3 gün sürekli batuma girip çıkacaksın.her girişte 10 şişe votka çıkarabilirsen biraz kar elde edebilirsin. fazla detayı alenen vermek iyi olmaz sanki.

    10 şişe votkayı çıkarsın ,50 şişe votka benden tbt ye hediye

    Tiflisi gördüm ama gezme konaklama imkanım olmadı.
    Gürcistan hakkında her soruya cevap verebilirim.
    Sınır kapısı giriş çıkış vs.

    gümrükten girerken fotoğrafını çekiyorlarmış, birde mesela casinoya falan gittiğinde oralardada fotonu çekiyorlarmış, böyle bir söylenti duydum doğruluk payı varmı hocam?

    Kapıdan içeri girdiğinde türk polisler daha sonra gürcü kapısından girersen gürcü polisler fotoğrafını çeker.
    Sheraton da çok oyun oynadım,her girişte fotoğrafın çekilir.
    İlk girişte siklemezler,ikinci girişte tosun bey hoşgeldiniz bol şans derler.


    çok enteresan :D amaç ne hocam bu fotoğraf çekmedeki biliyor musun? çok rahatsız edici bir durum bana göre. Kimliğimi vermişim kontrol yapılmış daha ne fotonu çekiyorlar saçmalığa bak. 

    Yokmu bir yolu bu foto çekilme işinden kaçmanın?

    Ratbat tarafından 18/Ara/12 22:47 tarihinde düzenlenmiştir

    Kurallar satranç tahtasındaki kadar kesin olmalı.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caldii10
    caldii10's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    casinolarda ve gümrük girişlerinde karayolu ve havayolunda zaten foto çekiliyor. bi şekilde fişleniyorsun.

    tifliste radisson otelin casinosunda ilk girişte pasaport kaydı yaptırdıktan sonra diğer seferki girişlerimde soyismimi söyleyip bu ikinci girişim demem yeterli oluyordu. 

    Gelelim 10 şişe getirme meselesine.   belki şansım belki de kurnazlığım. ama ben karayoluyla 10 şişe yada 10 litre garanti getiririm.  bunun iddasını da yapmam. yapamayacağım şeyi de öyle ulu orta laf olsun diye anlatmam.


    Alacakaranlığı hiç sevmem, ya gündüz olmalı ya gece ; kurşun değidiğin ya derinden vurmalı ya namluda kalmalı ; Dost dediğin ya senin gibi olmalı yada hiç olmamalı...!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    caldii10 bunu yazdı

    casinolarda ve gümrük girişlerinde karayolu ve havayolunda zaten foto çekiliyor. bi şekilde fişleniyorsun.

    tifliste radisson otelin casinosunda ilk girişte pasaport kaydı yaptırdıktan sonra diğer seferki girişlerimde soyismimi söyleyip bu ikinci girişim demem yeterli oluyordu. 

    Gelelim 10 şişe getirme meselesine.   belki şansım belki de kurnazlığım. ama ben karayoluyla 10 şişe yada 10 litre garanti getiririm.  bunun iddasını da yapmam. yapamayacağım şeyi de öyle ulu orta laf olsun diye anlatmam.

    Hocam ,fazla değil 1 ay önce 100 karton sigara 50 şişe votka , ve daha bir sürü içkiyi sen şansla de ben kurnazlıkla diyim türk topraklarına sokmayı başardım ama 4 gün önce kapıdan çıkarken elimdeki 1 karton sigarayı kaptırdım :)

    Belki haberin yoktur ufak ayrıntılardan bahsedeyim sana.
    2 ay önce kapıdan giriş yapıp araba içerisinde 2 kişi hiç arabadan inmeden yabancı toprağa girebiliyordu,o sistem artık yok arabada sadece arabanın sahibi olacak.Diğerleri yaya geçecek.
    2 ay önce türk kapısından girince tünel gibi bir bölümden geçmiyordun,şimdi upuzun bir tünel inşa etmişler git git bitmiyor,her taraf kamera.
    2 ay önce elinde 10 karton sigara ya da 10 şişe viskiyle elini kolunu sallayıp geçebiliyordun.
    2 ay önce üst araması yapılmıyordu
    2 ay önce x-ray cihazları yoktu.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    şu an maksimum bir kişi kaç şişe votka ve sigara çıkartabilir?


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    LizardKing bunu yazdı

    şu an maksimum bir kişi kaç şişe votka ve sigara çıkartabilir?

    Gürcistanda 3 gün ve daha fazla kalırsan 1karton sigara ve 1şişe içki geçirme hakkın var.

    Bunun haricinde hiç bir hakkın yok.ALıp ambara atarlar,ağzını açamazsın.

    Aldıkları sigarayı geri almak istersen 1 karton sigara için 120 tl ödemen gerekiyor.

    tosun tarafından 18/Ara/12 23:47 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    iki şey biliyorum gürcistan hakkında ; biri tosun sayesinde sigare fiyatları vs, diğeride gürcistandan gelen aile büyükleriyle ilgilenen bi abla var onun getirdiği ev şarabı :D 


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam pet şişe içersinde alkol çıkartma şansımız yokmu ? (ben kullanmıyorum)


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
Toplam Hit: 5006 Toplam Mesaj: 29