Güvensizlik
-
Az olsun öz olsun.. 2 senedir sevgilim yok. Daha öncede bir sürü kızla çıktım ama hiçbiriyle güven sorunum olmadı. Şu an her ne kadar kafayı yemek üzere olsamda doğru insanı bekliyorum.. Öneririm ;)
Ha ayrıca bu halini kıza çaktırma derim ben. Kendinide fazla üzme..
-
sıkma canını hocam boşver gelip geçici şeyler bunlar üzerinde fazla durdukca daha çok düşünür ben bunları hak edicek ne yaptım diye diye bitirsin kendini boşver eski hayatına bir cizik çek yeniden başla düzeni otutrman biraz zaman alır ama alışırsın zamanla unutursun
-
Bunu Yapan Sen Olamazsın ! Bu Bana Yapılır Mı ? Sen De Mi Brütüs ? Bu Hallere Düşecek Adam Değildim ! Her İlişkinin Ardından Söylenen Adamı .ikip Bırakan Düşünceler. Takma Demekle Olmuyor ama Takmayacaksın. Herkes Kendisi İçin Yaşıyor. Sen De Yaşayacaksın. Ne İstiyorsan Onu Yapacaksın Ve Bağlanmayacaksın. Hayat Bunu Da Öğretiyor İnsana ...
Toplam Hit: 3604 Toplam Mesaj: 24
