Güvercin Beslemek..
-
birinin kuşu kaçar damına gelir. Kuşun kaçar sen birinin damına gidersin. Kaçak görürsün damdan dama dolaşırsın. Hani hastalıkya bu aynı hastalıktan arkadaşlar edinirsin kimi daha farklı düşünür çekemez falan filan. çok büyük paralar da döner ama gel gör ki boş iştir. Bence böyle bir hobi edinene kadar sana birşeyler katacak işlerle uğraşsan daha iyi
-
-
hocam gözünü seviyim başlama bu arkadaşların anlattıklarının hepsi doğru ek olarak fındık fareleri gelmeye başlar bela bişey aq
-
Telekinesis bunu yazdı:
-----------------------------Valla iyice endişelenmeye başladım, önümdeki sınavda KPSS boru değil olmadı vazgeçicem. Yada çok kuş koymam 10 tane felan yeter zaten günde 1 saat uçurup kümeslerine koyarım, istesemde daha uğraşamam zaten arkadaşlar.
-----------------------------Sadece yemlemek için terasa çıktığım, akşama kadar esir kaldığım günleri çok iyi hatırlarım.
Kaçak olur bina etrafında süzülür, daha kümese girmeden 3-5 sahibi çıkar :)
İyi bir çift kuşun olur. Uçurmaya kıyamazsın
İlk zamanlar hevesle beslersin, sonra yanına bir takım, yok o, yok bu derken bir bakmışsın 50-100 takım kuş olmuş :)En sevdiğin kuşların ilk yavrularını alıp uçurmaya başladın mı herşey biter, bağımlı olursun...
-
ileri derecede hastalık :\
-
kuru çek, şarap iç.. güvercinden uzak dur..
-
Eğer kümes yaptıysan başın kavgadan hırsız dan eksik olmaz :D Güvercinin en zevkli olayı çek esrarı çık çatıya onları izle başka bir şey değil Güvercinlere ben çok zulüm ettim ya poşettin içine koyordum basıyordum esrarın dumanını rakı içiriyordum zorla hayvanlara damarı gitsin diye vay aq ne günlerdi hiç bulaşma kardeş
-
Beyler programımı yaptım zaten, akşam üstü uçuracağım için kuşları sınavımı etkilemiyor. Denildiği gibi zaten iş olayı felanda başlarsa beslemeye fırsat kalmıyacak el mahkum dağıtıacaz, o yüzden şuanlık bir problem yok.
Taklacı kuş hastalığı var yanlız bende, yan çatıda bir tane eleman var filosu dehşet uçuyor. :)
-
Müritler aldım kuşları bugün, başladık bizde yapıcak bişey yok. :D
-
Konuyu uplayalım ben çoktan kümesi dağıttım ama, bakalım var mı tbt de besleyenler hala. :)
Özlemedim değil yalan yok..
