folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Güvercin Beslemek..



Güvercin Beslemek..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    birinin kuşu kaçar damına gelir. Kuşun kaçar sen birinin damına gidersin. Kaçak görürsün damdan dama dolaşırsın. Hani hastalıkya bu aynı hastalıktan arkadaşlar edinirsin kimi daha farklı düşünür çekemez falan filan. çok büyük paralar da döner ama gel gör ki boş iştir. Bence böyle bir hobi edinene kadar sana birşeyler katacak işlerle uğraşsan daha iyi

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaylule
    Kaylule's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2012
    Erkek

    http://youtu.be/kloEaHATj7E

     


    komunizm parayı bulunca, feminizm kocayı bulunca, ateizm uçak sallanınca... biter. :-D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    hocam gözünü seviyim başlama bu arkadaşların anlattıklarının hepsi doğru ek olarak fındık fareleri gelmeye başlar bela bişey aq


    Merhabaaaaa
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    Telekinesis bunu yazdı:
    -----------------------------

    Valla iyice endişelenmeye başladım, önümdeki sınavda KPSS boru değil olmadı vazgeçicem. Yada çok kuş koymam 10 tane felan yeter zaten günde 1 saat uçurup kümeslerine koyarım, istesemde daha uğraşamam zaten arkadaşlar.


    -----------------------------

    Sadece yemlemek için terasa çıktığım, akşama kadar esir kaldığım günleri çok iyi hatırlarım.

     

    Kaçak olur bina etrafında süzülür, daha kümese girmeden 3-5 sahibi çıkar :)

     

     

    İyi  bir çift kuşun olur. Uçurmaya kıyamazsın
    İlk zamanlar hevesle beslersin, sonra yanına bir takım, yok o, yok bu derken bir bakmışsın 50-100 takım kuş olmuş :)

    En sevdiğin kuşların ilk yavrularını alıp uçurmaya başladın mı herşey biter, bağımlı olursun...


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    ileri derecede hastalık  :\  


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    kuru çek, şarap iç.. güvercinden uzak dur..


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    Eğer kümes yaptıysan başın kavgadan hırsız dan eksik olmaz :D Güvercinin en zevkli olayı çek esrarı çık çatıya onları izle başka bir şey değil Güvercinlere ben çok zulüm ettim ya poşettin içine koyordum basıyordum esrarın dumanını rakı içiriyordum zorla hayvanlara damarı gitsin diye vay aq ne günlerdi hiç bulaşma kardeş


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Telekinesis
    Telekinesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2010
    Erkek

    Beyler programımı yaptım zaten, akşam üstü uçuracağım için kuşları sınavımı etkilemiyor. Denildiği gibi zaten iş olayı felanda başlarsa beslemeye fırsat kalmıyacak el mahkum dağıtıacaz, o yüzden şuanlık bir problem yok.

    Taklacı kuş hastalığı var yanlız bende, yan çatıda bir tane eleman var filosu dehşet uçuyor. :) 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Telekinesis
    Telekinesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2010
    Erkek

    Müritler aldım kuşları bugün, başladık bizde yapıcak bişey yok. :D 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Telekinesis
    Telekinesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2010
    Erkek

    Konuyu uplayalım ben çoktan kümesi dağıttım ama, bakalım var mı tbt de besleyenler hala. :)
    Özlemedim değil yalan yok..

Toplam Hit: 4214 Toplam Mesaj: 31