Güvercinden Anlayan?
-
bladex38 bunu yazdı:
-----------------------------
Hans bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam kanatlarını bantla sonra biraz sal dolaşsınlar hayvanlar 1 hafta dolaştır 1 hafta sonra sal gitmezler . Her güvercin takla atıcak diye bişi yok ilk resimdekiler tepeli son resimdekiler de güllü çok tatlılar :)
-----------------------------yaw bantları çıkarırken kanatları yolunur yasık :S ayrıca balkonda nerde dolaştırcam :) tepeli derken ? tam olarak cinsi ne özelliği ne falan filan :)
-----------------------------Tepeli : Kafasının arkası kalkık olan
Güllü : Burnun üstünde oyuk gibi olan
Özelligi : Bi özelligi yok hocam güvercin işte :D
-
Hans bunu yazdı:
-----------------------------
bladex38 bunu yazdı:
-----------------------------
Hans bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam kanatlarını bantla sonra biraz sal dolaşsınlar hayvanlar 1 hafta dolaştır 1 hafta sonra sal gitmezler . Her güvercin takla atıcak diye bişi yok ilk resimdekiler tepeli son resimdekiler de güllü çok tatlılar :)
-----------------------------yaw bantları çıkarırken kanatları yolunur yasık :S ayrıca balkonda nerde dolaştırcam :) tepeli derken ? tam olarak cinsi ne özelliği ne falan filan :)
-----------------------------Tepeli : Kafasının arkası kalkık olan
Güllü : Burnun üstünde oyuk gibi olan
Özelligi : Bi özelligi yok hocam güvercin işte :D
-----------------------------:))) çok aydınlatıcı oldu tşkkkk
-
dişi olan süt beyaz erkek olan takkeli süt beyaz
balkonda dursun yemini suyunu ver kümesin içine yuva yapmaları için saman tarzı otlardan koy
bi süre sonra çiftleşirler yumurtlayıncada yavaştan kümesin kapısını aç kümesten çıkmıp balkonda gezmelerine izin ver günlük balkonda bi 10 dk falan dolaşsalar yeterli
yavrular oluncada kuşları yavaştan uçurabilirsin
kuşlara gerekmediği sürece eline alma nazik hayvanlardır çabuk yıpranıyolar
-
dişiyi koy kafase erkeği sal gitsin gelir geri
-
beyaz mardin ikiside. takla atar. kanat uçlarini bantla ikisininde. 1 ay kadar öyle dursun. kümese girsinler çıksınlar. aliştiklarina kanaat getirirsen bantları açarsin. yoksa kaçar avare olurlar:) birde şöyle bir durum var. ben bursaliyim her yörede ayri bir ismi vardir güvercinlerin. mesela arkadasin güllü dedigi güvercine gül perçemli deriz. bunun gibi işte.
-
tepeli beyaz bozala .. iyi döner dagınık ucar genelde pacalı kuslar ya takla atar yada fildir fildir dönerler pırıldak gösterdiginde ..kusda özellik arama 10 güne kadar bantlı tut ardından catıya insin kalksin 2-3 gün sonra ucurabilirsin rahatlikla
-
Hoca Kanatlarını Kes Bi Makasla 1 2 haftaya uzar Yoksa Kaçırırsın Güvercinleri Ayrıca Bu Güvercinlerin Her yörede Adı Farklıdır Ondan Cinslerini Söylemedim
-
Hocam erkek olan arkatepe beyaz dişi olan düz beyaz arkatepekuşlar genelde oyun kuşu olarak kullanılır ki arka tepe oldukları için para etmezler dişi olan düz beyaz para bakımından daha iyidir çok ayrıntılı işler ayrıca kanatlarını kesme çünkü kesdiğin zaman kuşun bi daha uçmasını istiyorsan kanatlarını çekmen gerekir ki tekrar çıksın yoksa tüye girip kendi atana kadar uçamaz beslemek uçurmak istiyorsan kanatlarını çekiceksin bantla vs olmaz zarar görüyo tüyler saçma işdir o iş ayrıca bunları uçurucaksan illaki 4 5 tane daha kuş olması gerekir yerde vs güvercin beslemek zor işdir 10 senemi verdim hastalıkdır ayrıca tadını almadan bırak istersen at önlerine mısırı buğdayı yeter onlara bide balkonda besliceksen sakın bunlar küçük hayvanlar diyip ufacık bi yere sıkışdırma ne yavru alırsın nede besleyebılırsın çok çabuk hasta olan çok nadir hayvanlar bunlar yerleri geniş olması lazım limon kasası en güzel follukdur.
-

guvercını bırak hocam baykus al ben alcam valla bularbılırsem :D
-
bunlar süt gillerden geliyor..
Kafasında şey olan nesquikle iyi anlaşır..dieğri çilekli süt gillerden..:)
saat 6:36 daha fazlasını beklersen benden sana muzlu sütten başka diyecek bişeyim yok sabahın köründe.. :) yatıorum zaten geç oldu..:) yada çok erken :p
