Güzel Bir Soru
-
AydanBatangüneş sandım bi ilk başta :D dedim ne sormuş acaba
-
kutup ayıları fok balıklarını yediği için zaten penguen yemiş kadar olurlar ...
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------ArkiYaN bunu yazdı:
-----------------------------
Kutup ayıları, kuzey kutup dairesi içindeki bölgelerde yaşarlar. Buralarda penguen yoktur
-----------------------------bu kadar çabuk bulcağını hesaba katmamıştım :|
-----------------------------
Penguen yoksa soruda yemez demis, yiyemez olmasi gerekmezmiydi. Olmadigi icin yiyemiyor demekki olsa yermis. Soru yanlis :D -
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------ArkiYaN bunu yazdı:
-----------------------------
Kutup ayıları, kuzey kutup dairesi içindeki bölgelerde yaşarlar. Buralarda penguen yoktur
-----------------------------bu kadar çabuk bulcağını hesaba katmamıştım :|
-----------------------------
Penguen yoksa soruda yemez demis, yiyemez olmasi gerekmezmiydi. Olmadigi icin yiyemiyor demekki olsa yermis. Soru yanlis :D -
Kutup ayıları, kuzey kutup dairesi içindeki bölgelerde yaşarlar. Buralarda penguen yoktur
-
MaviEkran bunu yazdı:
-----------------------------
Bulursa yer. Kim yemez diyo. Sadece bulamıyo garibim.
Şimdi siz ferrari olsa binmez misiniz? Peki neden ferrari kullanmıyorsunuz :) Yokluk işte, böyle birşey ...
-----------------------------:D
-
ToR5 bunu yazdı:
-----------------------------MaviEkran bunu yazdı:
-----------------------------
Bulursa yer. Kim yemez diyo. Sadece bulamıyo garibim.
Şimdi siz ferrari olsa binmez misiniz? Peki neden ferrari kullanmıyorsunuz :) Yokluk işte, böyle birşey ...
-----------------------------:D
-----------------------------ferrariye binilir, penguene binilmez yenilir :)
