Hafıza Kartı Problemi?
-
hocam sen içindekiliri yedekle ondan sonra biçimlendirmeyi yap temizle bi bide bunu dene olur belki bende de olmuştu yaptım düzeldi
-
Delegado_Zero bunu yazdı:
-----------------------------
telefonun kendi yazılımını kur pcye. usbden gir telefonun içine. hafıza kartını da gormuyor mu oyle?????
-----------------------------dostum kendi yazılımını kurmayı bilmiyorum bilsemde telefonun ne usb si nede herhangibir kurulum cd si var yaparsa heralde bu program yapıcak gibi
-
slam44 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam sen içindekiliri yedekle ondan sonra biçimlendirmeyi yap temizle bi bide bunu dene olur belki bende de olmuştu yaptım düzeldi
-----------------------------
dostum hiç bi türlü karta ulasamıyorum ki ama easy recovery adlı program kartı biçimlendirdikten sonra tekrar o bilgileri geri bulumyormus nasıl oluyosa artık arastırıyorum bakalaım -
chaigg bunu yazdı:
-----------------------------
slam44 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam sen içindekiliri yedekle ondan sonra biçimlendirmeyi yap temizle bi bide bunu dene olur belki bende de olmuştu yaptım düzeldi
-----------------------------
dostum hiç bi türlü karta ulasamıyorum ki ama easy recovery adlı program kartı biçimlendirdikten sonra tekrar o bilgileri geri bulumyormus nasıl oluyosa artık arastırıyorum bakalaım
--------------------------Hiç sanmıyorum bulabileceğini ama yinede dene bence bide markası ne kartın
-
slam44 bunu yazdı:
-----------------------------chaigg bunu yazdı:
-----------------------------
slam44 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam sen içindekiliri yedekle ondan sonra biçimlendirmeyi yap temizle bi bide bunu dene olur belki bende de olmuştu yaptım düzeldi
-----------------------------
dostum hiç bi türlü karta ulasamıyorum ki ama easy recovery adlı program kartı biçimlendirdikten sonra tekrar o bilgileri geri bulumyormus nasıl oluyosa artık arastırıyorum bakalaım
--------------------------Hiç sanmıyorum bulabileceğini ama yinede dene bence bide markası ne kartın
-----------------------------
multimedia kart yazıyor üzerinde olmadı ya biraz daha denim pes etmek yok :) -
kerim bunu yazdı:
-----------------------------dur :D bluetooth un varmı ?? eğer dosyalar snn için cok öenmliyse 10 YTL ye bluetooth al tak pc ye
telefonada X-plore diye bi dosya yöneticisi var onu kur rar yapabilme özelliği var
kurtarmak istediğin verileri bi klasöre topla rarla sonra bluetoohla pc ye at ...
istersen upload ederim x-plore yi türkce dil özelliğide var
-----------------------------
dostum dediklerin hepsi varda telefondada aynı muabbeti yapıyo yani direk kart bozuk diyor zaten biçimlendirilsinmi diye soruyor zaten telefona taktıgımda kart yokmus gibi davranıyor -
telefon yere düştü mü yakın zamanda yada darbe aldı mı hiç
-
evet bir kaç kere hemde bu sırada galiba arkadasın dediği recovery my files işe yarıcak fuulll ünü indirim olursa haberdar edicem arkadaslar
-
düştüğü için karta zarar gelmiş olabilir telefonun okuyucu bozulup karta zarar vermişte olabilir bunuda göz önüne al sen kolay gelsin sana
-
maalesef aynı şey başıma gelmişti ve ağlaya ağlaya biçimlemişdim kartı.. bütün hayatım o kartın içindeydi.. yazık oldu.. herhangi bi çözümde oldugunu sanmıyorum çok araştırmıştım çok şey denemiştim...
