Haftaya %40 Daha Zekisiniz!...
-
bunlar oyle cok mucizevi seyler degil zaten. eminim aramizda cogu kisi olmasa da bazi kisiler bunu dogustan gelen bir aliskanlik olarak yapiyordur. hani zevkine ters elle bisiler yapmak, gozleri kapaliyken is yapmak vs. gibi. beyin kendine en kolay buldugu belli yollar secer gunluk hayatta. ve diger yollari yabanci diye kullanmaz. siz gunluk davranislarinizi degisik yollardan yaptikca beyin diger yollari da acar ve daha yuksek verim alirsiniz bu organinizdan. hayalgucu ve degisiklik. iste butun mesele bu -)
-
"Yoga, Pilates ya da meditasyon " bunlar ne lan yiyiliyo mu :P
-
insan bunu yazdı:
-----------------------------
Hacı zekanın ölçüsü ay q mudur? Bu mudur? Zeka neye göre zeka daha doğrusu önce bunları bi ele almak gerek. Binbir çeşit zeka var, toplum önünde takılmadan konuşmak ayrı bir çeşit zeka, matamatik sorusunu rahat çözmek ayrı birşey, bozuk birşeyi tamir etmek ayrı birşey. Iq testi bunların hangi çeşidine bakıyo ki? Zaten iq pskologlar tarafından hala tartışılıyor. Hem alkol zihni açar, rahatlatır kökten yalan bu işler :D.
-----------------------------IQ testi geçerli sayılıyo :) yani psikologlara göre yeterli bişey
-
her hafta bunları mı yapcaz
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Biz cuma gününden yattık hoca :)
Zaten benimkini %40 arttırsam kapasiteyi %135 e cıkarmış olacazki, fazla overclock edilmiş işlemci gibi 2+2=5 demeye başlayabilirim o zaman :))
Bu ayar iyi :D
-----------------------------Kim olursa olsun kimse 100% gibi bir rakama erisemezki sen nasil 135% yapacan? :)
Yanlis hatirlamiyorsam insanlar beynini tek 2% kadar bir degerini kullaniyor.
-
kozanaybar bunu yazdı:
-----------------------------insan bunu yazdı:
-----------------------------
Hacı zekanın ölçüsü ay q mudur? Bu mudur? Zeka neye göre zeka daha doğrusu önce bunları bi ele almak gerek. Binbir çeşit zeka var, toplum önünde takılmadan konuşmak ayrı bir çeşit zeka, matamatik sorusunu rahat çözmek ayrı birşey, bozuk birşeyi tamir etmek ayrı birşey. Iq testi bunların hangi çeşidine bakıyo ki? Zaten iq pskologlar tarafından hala tartışılıyor. Hem alkol zihni açar, rahatlatır kökten yalan bu işler :D.
-----------------------------IQ testi geçerli sayılıyo :) yani psikologlara göre yeterli bişey
-----------------------------Sen bi zekayı tanımla ona göre konuşalım dediğimi okumamış gibi yazmışsın. Belki bilgiyi analiz etme çözüm üretme olarak birşeyler ölçüyor olabilir (ki bunu da bütün psikologların kabul ettiği yanlıştır.) Ama zeka bu mudur diyorum ben sana?
-
G-Turk bunu yazdı:
-----------------------------
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Biz cuma gününden yattık hoca :)
Zaten benimkini %40 arttırsam kapasiteyi %135 e cıkarmış olacazki, fazla overclock edilmiş işlemci gibi 2+2=5 demeye başlayabilirim o zaman :))
Bu ayar iyi :D
-----------------------------Kim olursa olsun kimse 100% gibi bir rakama erisemezki sen nasil 135% yapacan? :)
Yanlis hatirlamiyorsam insanlar beynini tek 2% kadar bir degerini kullaniyor.
-----------------------------hacım kullanılmamıs aLanLarı da isletebiliriz :D rene basarır güvenimiz tam ;) zeki cocuk parlak gelecek vaad ediyor :D
-
alkolsuz ,sigarasız hayatın amk..
-
Pazartesi : 31 çekerken diğer elinizle de test çözmeye çalışın
Salı : yolda hiç tanımadığınız bi adama pandik atıp kaçın
Çarşamba : bisikletle bayır aşağı son hızda gidin ve bisikletten birisinin üstüne atlayın
Perşembe : sınıfta hoca ders anlatırken durup dururken saldırın hocaya.
Cuma : cuma namazına gidin. adam olun
Cumartesi : kendinizi hamile bırakmaya çalışın
Pazar : bir iş bulun. 1 saat çalışın. sonra huzursuzluk çıkarıp kavga başlatın.
kılinik ortamlardaki 100'ü aşkın deney ile kanıtlanmıştır :P
-
balık yok akvaryumdaki balıklara yesem olurmu bu bilim adamının msn si varmı sizde ?
