folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Haftaya %40 Daha Zekisiniz!...



Haftaya %40 Daha Zekisiniz!...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dipLoit
    dipLoit's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    bunlar oyle cok mucizevi seyler degil zaten. eminim aramizda cogu kisi olmasa da bazi kisiler bunu dogustan gelen bir aliskanlik olarak yapiyordur. hani zevkine ters elle bisiler yapmak, gozleri kapaliyken is yapmak vs. gibi. beyin kendine en kolay buldugu belli yollar secer gunluk hayatta. ve diger yollari yabanci diye kullanmaz. siz gunluk davranislarinizi degisik yollardan yaptikca beyin diger yollari da acar ve daha yuksek verim alirsiniz bu organinizdan. hayalgucu ve degisiklik. iste butun mesele bu -)

    bir imzam bile yok
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    "Yoga, Pilates ya da meditasyon " bunlar ne lan yiyiliyo mu :P
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo

    insan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hacı zekanın ölçüsü ay q mudur? Bu mudur? Zeka neye göre zeka daha doğrusu önce bunları bi ele almak gerek. Binbir çeşit zeka var, toplum önünde takılmadan konuşmak ayrı bir çeşit zeka, matamatik sorusunu rahat çözmek ayrı birşey, bozuk birşeyi tamir etmek ayrı birşey. Iq testi bunların hangi çeşidine bakıyo ki? Zaten iq pskologlar tarafından hala tartışılıyor. Hem alkol zihni açar, rahatlatır kökten yalan bu işler :D.
    -----------------------------

    IQ testi geçerli sayılıyo :) yani psikologlara göre yeterli bişey 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    her hafta bunları mı yapcaz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Biz cuma gününden yattık hoca :)

    Zaten benimkini %40 arttırsam kapasiteyi %135 e cıkarmış olacazki, fazla overclock edilmiş işlemci gibi 2+2=5 demeye başlayabilirim o zaman :))

    Bu ayar iyi :D


    -----------------------------

    Kim olursa olsun kimse 100% gibi bir rakama erisemezki sen nasil 135% yapacan? :)

    Yanlis hatirlamiyorsam insanlar beynini tek 2% kadar bir degerini kullaniyor. 


    # Taşı delen suyun kuvveti değil, damlaların sürekliliğidir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeliDumrul
    DeliDumrul's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    kozanaybar bunu yazdı:
    -----------------------------

    insan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hacı zekanın ölçüsü ay q mudur? Bu mudur? Zeka neye göre zeka daha doğrusu önce bunları bi ele almak gerek. Binbir çeşit zeka var, toplum önünde takılmadan konuşmak ayrı bir çeşit zeka, matamatik sorusunu rahat çözmek ayrı birşey, bozuk birşeyi tamir etmek ayrı birşey. Iq testi bunların hangi çeşidine bakıyo ki? Zaten iq pskologlar tarafından hala tartışılıyor. Hem alkol zihni açar, rahatlatır kökten yalan bu işler :D.
    -----------------------------

    IQ testi geçerli sayılıyo :) yani psikologlara göre yeterli bişey


    -----------------------------

     

    Sen bi zekayı tanımla ona göre konuşalım dediğimi okumamış gibi yazmışsın. Belki bilgiyi analiz etme çözüm üretme olarak birşeyler ölçüyor olabilir (ki bunu da bütün psikologların kabul ettiği yanlıştır.) Ama zeka bu mudur diyorum ben sana?  


    Dünya gözümde kerbeladır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kahraman
    Kahraman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    G-Turk bunu yazdı:
    -----------------------------
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Biz cuma gününden yattık hoca :)

    Zaten benimkini %40 arttırsam kapasiteyi %135 e cıkarmış olacazki, fazla overclock edilmiş işlemci gibi 2+2=5 demeye başlayabilirim o zaman :))

    Bu ayar iyi :D


    -----------------------------

    Kim olursa olsun kimse 100% gibi bir rakama erisemezki sen nasil 135% yapacan? :)

    Yanlis hatirlamiyorsam insanlar beynini tek 2% kadar bir degerini kullaniyor. 


    -----------------------------

    hacım kullanılmamıs aLanLarı da isletebiliriz :D rene basarır güvenimiz tam ;) zeki cocuk parlak gelecek vaad ediyor :D


    Bir tek gece vardır insanın hayatında. Ömür boyu sürer nöbeti... Bu da öyleydi. İyi ol... Sağ ol.. Uzak ol... Ama bir daha görme beni!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    alkolsuz ,sigarasız hayatın amk..


    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Pazartesi : 31 çekerken diğer elinizle de test çözmeye çalışın

    Salı : yolda hiç tanımadığınız bi adama pandik atıp kaçın

    Çarşamba : bisikletle bayır aşağı son hızda gidin ve bisikletten birisinin üstüne atlayın

    Perşembe : sınıfta hoca ders anlatırken durup dururken saldırın hocaya.

    Cuma : cuma namazına gidin. adam olun

    Cumartesi : kendinizi hamile bırakmaya çalışın

    Pazar : bir iş bulun. 1 saat çalışın. sonra huzursuzluk çıkarıp kavga başlatın.

    kılinik ortamlardaki 100'ü aşkın deney ile kanıtlanmıştır :P


    sanılanın aksine...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    balık yok akvaryumdaki balıklara yesem olurmu bu bilim adamının msn si varmı sizde ?
Toplam Hit: 3753 Toplam Mesaj: 28