Hakkınızı Helal Edin.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    Yapmadım hocalar eticaret yapıorux


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    karışıklıktır inş .. hocam geçmiş olsun


    BİR TIKLA BE https://www.youtube.com/watch?v=I5DOCwqBuzk
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    geçmiş olsun hocam bişey olmaz sen bile anlamamışsın ne olduğunu

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    Savcı avukat istemiş şimdi de onu bekliyoruz


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    Hocam büyük ihtimal ya memnun olmayan bir müşterin dava etmiştir ya da vergi levhasından dolayıdır.Umarım birşey çıkmaz iyi dileklerimiz seninle

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo

    Hocalar bu arada sorayım dedim bilen vardır belki. Bazı firmalar var yaş baş gözetmeden sanal pos alabiliyoruz. Bu firmalardan alıp e-ticaret sitesi açsak kendi malımızı satmış gibi gösterip kart kullansak nasıl ayıkırlar? Yapacağımdan değil bir kitapta bahsediyordu

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek

    Savcı avukat istiyorsa işin biraz ciddidir. İfadeni ciddi bir şekilde ver. 


    Errare Humanum Est
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    TaRuZ bunu yazdı

    Savcı avukat istiyorsa işin biraz ciddidir. İfadeni ciddi bir şekilde ver. 

    Hocam avukatsız ifade verilmiyor benim bildiğim eğer zanlı bensem? Yanlış mı biliyorum.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı
    TaRuZ bunu yazdı

    Savcı avukat istiyorsa işin biraz ciddidir. İfadeni ciddi bir şekilde ver. 

    Hocam avukatsız ifade verilmiyor benim bildiğim eğer zanlı bensem? Yanlış mı biliyorum.

    Alt sınırı 5 yıl ve üzeri suçlarda zorunlu müdafiilik var. Çocuk suçlarında da. Onun dışında savunmanı kendin yapabileceğin için zorunlu müdafiilik yok.


    Errare Humanum Est
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek

    geçmiş olsun son durum ne 


    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
Toplam Hit: 6334 Toplam Mesaj: 42