folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hala Anlamadınız Mı?



Hala Anlamadınız Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    Tayyip Diyor ki ; Ey benim okuyup araştırmayan halkım :

     (Az önce mail geldi, paylaşmak istedim...)

    1- Şehidinize hakaret ettim, anlamadınız


    2- Ermeni yahudi demeden ülke varlıklarını sattıp, egemenliğimizi
        devrettim, anlamadınız


    3- Kendi ülkemi bölen projenin Eş Başkanı'yım dedim, anlamadınız


    4- Erbakan bile "AKP' yi siyonistler kurdurdu" dedi ki doğru, anlamadınız


    5- Türkiye yi katmerli bir borcun altına soktum, toprakları
        sattım,anlamadınız


    > >6- Barzani ve Talabani ile kolkola girip kendi askerimizi dışladım,
    > >anlamadınız


    > >7- Din, müslümanlık,islam dedik 4 yıl boyunca rekor sayıda kilise açtırdım,
    > >bu nasıl müslümaklık demediniz ve yine anlamadınız.


    > >8- Ogluma acık acık gemi aldım, alenen 4 senede onu da trılyoner yaptım
    > >anlamadınız


    > >9- Malıye bakanıyla ele! le verıp yedı sulalemıze yetecek paraları goturduk
    > >anlamadınız


    > >10- Teroristbasına sayın dedim anlamadınız


    > >11- Ulkeyi en yuksek faizle borçlandırdım anlamadınız


    > >12- 2002 dekı secım oncesi dokunulmazlıkları kaldıracam diye yalan soyleyıp
    > >sonra bı daha lafını bıle etmedım anlamadınız


    > >13- Derdini söyleyen vatandaşa ...iktir çektim anlamadınız Üstüne üstlük
    > >bütün bunları tembel muhalefette size iyi anlatmayınca,
    > >sandıktan hooop ben çıktım. Şimdi bir 5 yıl daha sizleri ben sevmeyim de
    > >kimler sevsin.

    > >Bu 5 yılda da yapacagımı yaparım, ondan sonra ister seeeç ister seçme.
    > >Nasıl olsa kalkıp yüzünüze sövsemde yine %47 alıp hepinize 5 yıl daha kaval
    > >çalmaya devam edeceğim.
    > >Canım koyunlarım benim.


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    ya hoca sen ne diyon allah aşkına yaw burası siyaset arenası mı hem sen nereden biliyorsun bunların doğru olduğunu provokasyon amaçlı yüzlerce mailler dolaşıyor internette ben böyle mailleri direk siler atarım hepsi bazı kişileri baskı altında tutmak için yazılmış şeylerden başka bişey değil maillerinizi copy paste yapmayın burada bi daha her gelen maili burada yayınlasak ohooo

    site kurallarını okursan siyaset yasaktır kolay gelsin.


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    deniz baykal atmıştır bu maili kesin.basbakanı basbakan yapan bu millet iyisine de kotusune de razı olur yada baskasını getirir.siyaset meslek olmaktan çıktı.dünya bizi izliyor ama.ben eksiklikler görüyorum.basın bu ülkeyi yönetiyor.

    basında çıkan haberler yayınlar bu ulkeyi yönetiyor.haberlerde diyorki akp yada xxx partisine herkez oy veriyor.oooo tamam hadi bizde oraya verelim akp yi destekleyen insanların %60 ı akp nin misyonunu vizyonunu bile bilmiyordur.herkes oraya veriyor bende veriyim oyumu. iyi bişeydri heralde...mantığıyla.

     


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rEfLeX
    rEfLeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    ortamı germe.polemik yaratıyorsun burası siyaset meydanı değil git başka biyerde siyasetini yap bunların hiç birine de katılmıyorum.adamın yaptıklarını neden yazmıyorsunuz bak gine sinirlendim a.q


    Forum,Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı... :| 20 senelik hayatımda 15 aylık reklam arasıı...izmirr / gaziemir..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek
    Tamam uzatma. Hepsini g.tümden uydurdum. Amacım propaganda  yapmak değil. Modlardan konuyu kaldırmalarını rica ediyorum... Milletin huzurunu bozmak haddime değil.

    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    bi tanesi cikip desin ki ben koyun degilim desin,

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibosoft
    ibosoft's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    yaşınız başınız kaç hala siyaset hala siyaset çok meraklıysanız okuyun çalışın adam gibi adam olup başbakan cumhurbaşını olup başımaz gelin baştakileri beğenmiyorsanız. Klavye başında propaganda yapmak kolay.

    dizi dizi incisin danalıkta birincisin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------
    bi tanesi cikip desin ki ben koyun degilim desin,
    -----------------------------
    aynen under abi katılıyorum sana :D

    BRK35 arkadaşımız şimdi hepimizi koyun yerine mi koydu aklı sıra çok saçma böyle konuların açılması bile


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YGT45
    YGT45's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2007
    Erkek

    ULAN çakallar yazılanların hangisi yalan tipsiz densiz şerefsiz sen kime sinirlendirme beni diyorsun.her tarafın sınır olsa nolur.sırttan kordalı tropikal hayvan.Yeter lan çıkıpta söle yazılanların hangisi yanlış.Sıktınız annenızıde 3 kg un cuvalına satarsınız sız hobitler


    Sonunda Kader bana da güldü AMA G*tüyle!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    hoca ne alaka?

    yok barzaniyle kol kola girip kendi askerlerimizi falan dışlamak?

    bunu niye yapsın ki? salak mı bu adam? Türkiye'de 70milyon yaşıyor.Olduda böyle bi salaklık yaptı bir daha bu adam sosyal bi ortama çıkabilir mi?

     

    bu pkk sempetizanları beyninizi yıkıyor.duygusal anlamda sizi çökertmeye çalışıyor.Türkiye çok büyük bir ülkedir.Bu dediklerinin olması imkansız..

    Mecliste kaç tane millet vekili var? böyle bir şey olsa düşünsene bunların hiçbiri bunu anlamaz mı, diğerlerine anlatmaz mı?meclis içinde örgütlenme olmaz mı?

     

    Dediğim gibi burası Suriye ya da İran değil ki tek başına yönetilsin..bizim devlet liderimiz yok.

    Burası Türkiye.Burası büyük bir devlet.Erdoğan dediğin adam bile tek başına karar veremez..

     

    abuk sabuk başlıklarla insanın beynini yıkama.! 

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    abi durup dururken nerden çıktı bu şimdi

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
Toplam Hit: 4541 Toplam Mesaj: 35