Hangi Bölümü Seçmeliyim ?
-
Merhaba şuan Ukraynada hazırlık okuyorum.Buraya mimarlık okumak için geldim ama gördüğüm kadarıyla mimarlık bana göre bir meslek değil.
Lise bilişim teknolojileri mezunuyum.Bilgisayarı seviyorum ama hayatımı bilgisayarın başında olan bir meslekle geçirmek istemiyorum.Matematiğim ve matematiksel derslerim 0 ama intermediate pre-intermediate arası bir ingilizcem var hiç bir kursa falan katılmadan kendim geliştirdim.Rusçamda intermediate seviyesine yakın.Seneye burda Almanca-Rusca öğretmenliği okumayı düşünüyorum ama bu bölümü bitirdiğimde tam olarak nasıl bir iş alanım olacağı belli olmadıgından hala kesin karar kılamadım.
Sinema konusunda yetenekli oldugumu düşünüyorum ama bu konuda yapmıs oldugum hiç bir calısma yok.Ve bu konuda da cok iyi olmadan iş bulunamayacağını düşünüyorum.En sevmediğim şey bir mesleğe tam ilgisi olmadan gidip mal gibi o bölümde okuyan kişiler bu yüzden bu konuya bu kadar kasıyorum.
-
haci dil bilgine güveniyosan konferans çevirmenliği mesleği yap ?
türkiye de toplam 100 kişi mi ne yapıyomuş bu işi
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------haci dil bilgine güveniyosan konferans çevirmenliği mesleği yap ?
türkiye de toplam 100 kişi mi ne yapıyomuş bu işi
-----------------------------en iyi tavsiye bu umarım işine yarar hocam
-
Sen halen bölümü seçmedin mi :D geçen turizim okuyacaktın :D diline güveniyorsan gel turizim de infoculuk yap paraya para demezsin
-
по-моему ты можешь учить международные отношения или строительную инженерию. я думаю что в этих работах много хлебов. если ты живёшь в квартире, я могу приехать к тебе в киев чтобы оставаться?
uluslar arası ilişkiler veya inşaat mühendisliği okuyabilirsin. bu işlerde çok ekmek var.
-
Aa orda bayzin var bizim hocam onunla takil
-
ZoRKaYa bunu yazdı:
-----------------------------
Aa orda bayzin var bizim hocam onunla takil
-----------------------------bayzin = u235
-
ZoRKaYa bunu yazdı:
-----------------------------
Aa orda bayzin var bizim hocam onunla takil
-----------------------------tasak gecmis olmalısın :ı
-
DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------ZoRKaYa bunu yazdı:
-----------------------------
Aa orda bayzin var bizim hocam onunla takil
-----------------------------bayzin = u235
-----------------------------
Hastiiiiiir :| nerde bu mk diyodum -
http://www.youtube.com/watch?v=QQ2bQuRPaCs
hacı bu kızlar gibi dünyaya rezil olacak bi iş yapmada :) adamların parası yokmuş günlük çeviri ücreti için öğrenci tutmuşlar :) adamlar dediğimizde koskoca hsyk puhaha :)
yeşil giysili kız çaktırmadan kaçıyor amk kızı nagihan gitme beni bekle diye b*kunu yiyim deyişi muhahaha :)
-
sölediğin bölüme bakıyorum sygnopic
