Hangi Ekran Kartı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    Müridler özellikleri kötü, sümsük mü sümsük bir makineye sahibim. Şu an için sistemi yenileyemem ama ufak tefek değişikliklerle şimdikinden daha iyi bir hale getirmeyi düşünüyorum. Üzerinde GeForce2 -(Yanlış olmasın 2:)- MX440 64MB ekran kartı var. Anakart AGP veriyolunu kullanıyor. Piyasada 100 tl civarı ve altında AGP kartlar mevcut. Bunlardan hangisini önerirsiniz? Önerdiğiniz elbette mükemmeli olmayacak ama en azından şimdikinden iyi olur. Ne pixelshader desteği var ne başka özelliği. Telefonum bile daha fazla oyun çalıştırıyor:|

    Kartlar bunlar:

    http://www.hepsiburada.com/sparkle-nvidia-geforce-fx5500-256mb-128-bit-agp-8x-tv-out-ekran-karti/productDetails.aspx?categoryid=204&productid=bd19935

     

    http://www.hepsiburada.com/pov-nvidia-fx5500-256mb-128bit-ddr-dvi-tvout-agp-8x-ekran-karti/productDetails.aspx?categoryid=204&productid=bd50924

     

    http://www.hepsiburada.com/sapphire-ati-hd-3650-512mb-128bit-gddr2-directx-10.1-agp-8x-ekran-karti-11129-02-20r/productDetails.aspx?categoryid=204&productid=bd52445  

     

    Şimdilik bunları bulabildim. Tavsiyelerinize açığım.


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    tabiki en alttaki zaten agp bari en yüksegi olsun


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    3. şıkkısakın alma kaldırmaz pc bende aynı sorunu yaşadım...

    şimdi bütün pc yi deiştircem :D


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    zengo bunu yazdı:
    -----------------------------

    3. şıkkısakın alma kaldırmaz pc bende aynı sorunu yaşadım...

    şimdi bütün pc yi deiştircem :D


    -----------------------------

     

    Hocam neden kaldırmayacağını açabilir misin? PSU falan mı yetersiz gelir diyorsun nedir?

    @Cia, Hocam bende o şık üzerinde yoğunlaştım. O kartla düşük düzeyde undercover çalıştırdığını iddia edenler var. Fakat zengo kaldırmaz diyince şüpheye düştüm.

     


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek

    zengo bunu yazdı:
    -----------------------------

    3. şıkkısakın alma kaldırmaz pc bende aynı sorunu yaşadım...

    şimdi bütün pc yi deiştircem :D


    -----------------------------

    neden kaldırmaz çünkü sen ne alacağını bilmiyorsun gibi baktığın ürünler birbirinden farklı 2 si agp 1 i pcı slot zengonun yaptığı hatada buydu

    senın slot neyse ona göre seçim yap


    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    fifsonic bunu yazdı:
    -----------------------------

    zengo bunu yazdı:
    -----------------------------

    3. şıkkısakın alma kaldırmaz pc bende aynı sorunu yaşadım...

    şimdi bütün pc yi deiştircem :D


    -----------------------------

     

    neden kaldırmaz çünkü sen ne alacağını bilmiyorsun gibi baktığın ürünler birbirinden farklı 2 si agp 1 i pcı slot zengonun yaptığı hatada buydu

    senın slot neyse ona göre seçim yap


    -----------------------------

    Hocam verdiğim linkleri tekrardan gözden geçirdim. 3'ü de agp ve bana agp lazım. Bilmediğim tek konu bit konusu olabilir. Farklı bit değerleri sorun yaratır mı bilmiyorum.


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    İşlemciyi de ekran kartıyla birlikte değiştirmeye karar verdim. Şimdi bana kesin cevap verebilecek bir mürit lazım.

     

    Kullandığım anakart bu: http://www.gigabyte.com.tr/products/mb/specs/ga-8ir533.html

     

    Takmayı düşündüğüm işlemci bu: http://urun.gittigidiyor.com/P4-2-8-1-533-478-ISLEMCI-TERMAL-MACUN_W0QQidZZ24628140

     

    Takmayı düşündüğüm ekran kartı bu : http://www.sanalmarketim.com/urun/0f61e449c6a9499b943a1aaca851ca36/SAPPHIRE-ATI-HD3650-512MB-DDR2-128Bit-Agp-8x-11129-02-20R

     

    Bu parçalar anakarta uyar mı? Alışverişi internet üstünden yapacağım için kesin hareket etmek istiyorum. Uymadığı taktirde değişim vs gibi sebeplerle uğraşmak istemiyorum. 


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    2. si senin için standart olabilir .


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek

    hoacm benım atı saphıre agp 3650 ekran kartım var  1  bılemedın 2 haftaya sırketten ya laptop gelecek yada ben yenı makına toplayacam.yenı amıkna elıme gecmez satılıga koyacam yenı  alalı 9 10 ay oldu vatan bılgısayardan alındı faturası kutusu her seyı duruyor dusunursen pm at msn vereyım konusalım... 

    Edit: Sanırım İşlemcide alacaksın anakartın kaldırımı bılmıyorum ama benım p4 650 3.4 ghz 800 mhz fsb 2mb  ıslemcı mevcut  :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek

    hocam dıkkatını cektımı bılmıyorum ama senın ana kart agp 4x baktıgın ekran kartları agp 8x

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    256 ekran kartı kalmadı hocam her Bakımdan takma daha Iyı 256 alıcaksan 512 iyi Olur


    Beleş wireless kahramanı.
Toplam Hit: 2202 Toplam Mesaj: 19