Hangi Ekran Kartı?
-
Müridler özellikleri kötü, sümsük mü sümsük bir makineye sahibim. Şu an için sistemi yenileyemem ama ufak tefek değişikliklerle şimdikinden daha iyi bir hale getirmeyi düşünüyorum. Üzerinde GeForce2 -(Yanlış olmasın 2:)- MX440 64MB ekran kartı var. Anakart AGP veriyolunu kullanıyor. Piyasada 100 tl civarı ve altında AGP kartlar mevcut. Bunlardan hangisini önerirsiniz? Önerdiğiniz elbette mükemmeli olmayacak ama en azından şimdikinden iyi olur. Ne pixelshader desteği var ne başka özelliği. Telefonum bile daha fazla oyun çalıştırıyor:|
Kartlar bunlar:
Şimdilik bunları bulabildim. Tavsiyelerinize açığım.
-
tabiki en alttaki zaten agp bari en yüksegi olsun
-
3. şıkkısakın alma kaldırmaz pc bende aynı sorunu yaşadım...
şimdi bütün pc yi deiştircem :D
-
zengo bunu yazdı:
-----------------------------
3. şıkkısakın alma kaldırmaz pc bende aynı sorunu yaşadım...
şimdi bütün pc yi deiştircem :D
-----------------------------Hocam neden kaldırmayacağını açabilir misin? PSU falan mı yetersiz gelir diyorsun nedir?
@Cia, Hocam bende o şık üzerinde yoğunlaştım. O kartla düşük düzeyde undercover çalıştırdığını iddia edenler var. Fakat zengo kaldırmaz diyince şüpheye düştüm.
-
zengo bunu yazdı:
-----------------------------
3. şıkkısakın alma kaldırmaz pc bende aynı sorunu yaşadım...
şimdi bütün pc yi deiştircem :D
-----------------------------neden kaldırmaz çünkü sen ne alacağını bilmiyorsun gibi baktığın ürünler birbirinden farklı 2 si agp 1 i pcı slot zengonun yaptığı hatada buydu
senın slot neyse ona göre seçim yap
-
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
zengo bunu yazdı:
-----------------------------
3. şıkkısakın alma kaldırmaz pc bende aynı sorunu yaşadım...
şimdi bütün pc yi deiştircem :D
-----------------------------neden kaldırmaz çünkü sen ne alacağını bilmiyorsun gibi baktığın ürünler birbirinden farklı 2 si agp 1 i pcı slot zengonun yaptığı hatada buydu
senın slot neyse ona göre seçim yap
-----------------------------Hocam verdiğim linkleri tekrardan gözden geçirdim. 3'ü de agp ve bana agp lazım. Bilmediğim tek konu bit konusu olabilir. Farklı bit değerleri sorun yaratır mı bilmiyorum.
-
İşlemciyi de ekran kartıyla birlikte değiştirmeye karar verdim. Şimdi bana kesin cevap verebilecek bir mürit lazım.
Kullandığım anakart bu: http://www.gigabyte.com.tr/products/mb/specs/ga-8ir533.html
Takmayı düşündüğüm işlemci bu: http://urun.gittigidiyor.com/P4-2-8-1-533-478-ISLEMCI-TERMAL-MACUN_W0QQidZZ24628140
Takmayı düşündüğüm ekran kartı bu : http://www.sanalmarketim.com/urun/0f61e449c6a9499b943a1aaca851ca36/SAPPHIRE-ATI-HD3650-512MB-DDR2-128Bit-Agp-8x-11129-02-20R
Bu parçalar anakarta uyar mı? Alışverişi internet üstünden yapacağım için kesin hareket etmek istiyorum. Uymadığı taktirde değişim vs gibi sebeplerle uğraşmak istemiyorum.
-
2. si senin için standart olabilir .
-
hoacm benım atı saphıre agp 3650 ekran kartım var 1 bılemedın 2 haftaya sırketten ya laptop gelecek yada ben yenı makına toplayacam.yenı amıkna elıme gecmez satılıga koyacam yenı alalı 9 10 ay oldu vatan bılgısayardan alındı faturası kutusu her seyı duruyor dusunursen pm at msn vereyım konusalım...
Edit: Sanırım İşlemcide alacaksın anakartın kaldırımı bılmıyorum ama benım p4 650 3.4 ghz 800 mhz fsb 2mb ıslemcı mevcut :)
-
hocam dıkkatını cektımı bılmıyorum ama senın ana kart agp 4x baktıgın ekran kartları agp 8x
-
256 ekran kartı kalmadı hocam her Bakımdan takma daha Iyı 256 alıcaksan 512 iyi Olur
