Hangi Ekran Kartı?
-
cyrpt bunu yazdı:
-----------------------------
hocam dıkkatını cektımı bılmıyorum ama senın ana kart agp 4x baktıgın ekran kartları agp 8x
-----------------------------Hocam dediğim gibi anakart eski olunca seçim şansım azalıyor. 4X ile 8X in farkı nedir? bilgi verirsen sevinirim. Ayrıca sendeki ekran kartı uyumlu olduktan sonra 2. el de düşünebilirim. Adam gibi çalıştıktan sonra sorun yok.
-
Slot olarak aynı ama hız olarak fark edıyor dıye bılıyorum yanı 8x slotuna takımıssın gıbı performans vermıyor dıye bılıyorum ama yındee bıraz arastır dedıgım gıbı 3650 alacaksan dusunursen 1 2 haftaya satılık kartım olacak ıstersen dusun...
-
cyrpt bunu yazdı:
-----------------------------
Slot olarak aynı ama hız olarak fark edıyor dıye bılıyorum yanı 8x slotuna takımıssın gıbı performans vermıyor dıye bılıyorum ama yındee bıraz arastır dedıgım gıbı 3650 alacaksan dusunursen 1 2 haftaya satılık kartım olacak ıstersen dusun...
-----------------------------Kartın bundan mı? Özellikleri nedir?
http://www1.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=241
Eğer bundansa, kart özelliklerinde 4x/8x yazıyor. Sanırım her ikisine uyumlu.
-
evet ta kendısı vatan bılgısayardan kasım 2008 de aldım. yanı 14 aylık falan dusunursen faturası kutusu hepsı duruyor.
-
cyrpt bunu yazdı:
-----------------------------
evet ta kendısı vatan bılgısayardan kasım 2008 de aldım. yanı 14 aylık falan dusunursen faturası kutusu hepsı duruyor.
-----------------------------Hocam dediğim gibi bahsettiğim anakarta uyum sağladıktan sonra hiç sorun değil 2. el olması. Vatan kazanacağına sen kazan. Hem benim işim görülsün hem sen kazan. Fiyatta anlaşırsak düşünebilirim. Ama birinin çıkıp bu kart bu anakarta olur veya olmaz demesi lazım :|
-
hacı abi :
bi kere p4 3.0 a işlemci deme ondan olsa olsa kuzey köprüsü olur o performansla :D
3650 o işlemciye çok gelecek. ama şu da bir gerçek ki agp de en mantıklı seçim bu fiyata. 100 tl ye de 6600gt bulabilirsin n-vidia...
benim önerime gelirsek...
ikinci el p4 3.0 a herhalde nerden baksak 60 tl ödersin.
130 lira da ekran kartı eder 190 tl.
180 liranı ölü bir sisteme yatırcaksın yarın bi gün sistem yenilicek olsan bunların hiç biri değerinde gitmez.
http://www.exa.com.tr/amd/islemciler_kategorisinde/amd_athlon-340-8758.html 65usd
http://www.exa.com.tr/biostar/anakartlar_kategorisinde/biostar_a760g-328-7697.html 56usd
http://www.exa.com.tr/adata/bellekler_kategorisinde/adata_1-326-9418.html 25usd
eder 258 tl kdv si içinde.
elindeki işlemci anakart ekran kartını ramini satarsın herhalde 70 lira eder 4 parça.
180 tl cebinden çıkmış olur.
a760 anakartlarda almayı düşündüğün 3650 yerine 3200 vardır.
tüm oyunları 1024*768 oynatır. ama anti aliasing açarsan onboard ı sıçar resmen. onun dışında gayet tatmin edicidir.
paranı geliştirebileceğin bi sisteme yatırmış olursun çift çekirdekli 2,8 hgz lik işlemcin olur gül gibi geçinir gidersiniz :D
aynı işlemci benzer board 2gb ram bende 3850 ekran kartı düşmüştü kelepir.. bi tane oynadığım oyun var grid onu da 1680*1050 full detayda oynuyorum sorunsuz.
ayrıca işlemci stok fanıyla ve a760 la çok rahat %25 overclock oluyo. 3,5 ghz kullanman yüksek ihtimaldir 1,38v çekirdek geriliminde...
-
scheitann bunu yazdı:
-----------------------------
hacı abi :
bi kere p4 3.0 a işlemci deme ondan olsa olsa kuzey köprüsü olur o performansla :D
3650 o işlemciye çok gelecek. ama şu da bir gerçek ki agp de en mantıklı seçim bu fiyata. 100 tl ye de 6600gt bulabilirsin n-vidia...
benim önerime gelirsek...
ikinci el p4 3.0 a herhalde nerden baksak 60 tl ödersin.
130 lira da ekran kartı eder 190 tl.
180 liranı ölü bir sisteme yatırcaksın yarın bi gün sistem yenilicek olsan bunların hiç biri değerinde gitmez.
http://www.exa.com.tr/amd/islemciler_kategorisinde/amd_athlon-340-8758.html 65usd
http://www.exa.com.tr/biostar/anakartlar_kategorisinde/biostar_a760g-328-7697.html 56usd
http://www.exa.com.tr/adata/bellekler_kategorisinde/adata_1-326-9418.html 25usd
eder 258 tl kdv si içinde.
elindeki işlemci anakart ekran kartını ramini satarsın herhalde 70 lira eder 4 parça.
180 tl cebinden çıkmış olur.
a760 anakartlarda almayı düşündüğün 3650 yerine 3200 vardır.
tüm oyunları 1024*768 oynatır. ama anti aliasing açarsan onboard ı sıçar resmen. onun dışında gayet tatmin edicidir.
paranı geliştirebileceğin bi sisteme yatırmış olursun çift çekirdekli 2,8 hgz lik işlemcin olur gül gibi geçinir gidersiniz :D
aynı işlemci benzer board 2gb ram bende 3850 ekran kartı düşmüştü kelepir.. bi tane oynadığım oyun var grid onu da 1680*1050 full detayda oynuyorum sorunsuz.
ayrıca işlemci stok fanıyla ve a760 la çok rahat %25 overclock oluyo. 3,5 ghz kullanman yüksek ihtimaldir 1,38v çekirdek geriliminde...
-----------------------------Hocam çok mantıklı söylediklerin tamamen katılıyorum ama:
Şu an kullandığım makinenin özellikleri P4 1.7ghz, 1,25MB RAM, 64MB ekran kartından ibaret. P4 3.0 günümüze göre elbette ki kötü performanslı sayılır ama 1.7 kullanan biri için şahinden inip mercedese binmek gibidir. İleri dönük, upgrade e açık bir sistem kurmayı ben de çok isterim. Fakat aileniz PC nin oyun makinesi olmadığını savunan veya "işini görüyor ya len işte daha ne istiyon?" görüşüne sahip bireylerden oluşuyorsa ileri dönük bir sistem kurma işi hayallerde kalıyor. Bu nedenledir ki makinem 2003 yılında kuruldu ve o zamandan beri üzerine RAM den başka birşey ilave edilmedi. O da arızadan dolayı zorunlu olarak. Şu an maddi olarak bu sistem için 200 tl den 1 kuruş fazla harcama yapamam. Derdim sistemi az da olsa iyileştirebilmek. Daha önce de belirttiğim gibi mükemmeli kurma çabasında değilim. 1-2 sene sonra ztn kendim makinenin tillahını kuracam. Bana, özelliklerini yukarıda linkle verdiğim bu anakartla en fazla ne yapabilirim onu belirtirseniz iyi olur.
-
ekran kartı olrak değildie hepsiburada adlı kazıkçı siteden uzak dur derim
