Hangi Kramponu Alayım ?
-
Beyler bizim burda nike nin kendi mağazasında indirim var sezon sonu olduğu için bütün numaraları bulunmayan halı sahaları satıyorlar.Normalde 80 tlden aşağı değil ama yarın 40 a alıcam.Ben baktım benim ayak numarama göre sunlar var.Sizce hangisini alayım yarın alıcam.
1 NUMARA

2 NUMARA

3 NUMARA

4 NUMARA

5 NUMARA

-
1 numara ben olsam onu alırdım.
-

1 numarayı al kardesim bence :)
-
1 numara çok standart bence.
2 numara al. hem güzel hem farklı.
-
2 NUMARA
-
Açılan konuya bak amk şaka gibi.
Birazdan açacağım konu başlığı: Alafrangaya mı sıçayım alaturkaya mı?
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------
Açılan konuya bak amk şaka gibi.
Birazdan açacağım konu başlığı: Alafrangaya mı sıçayım alaturkaya mı?
-----------------------------Lan arkadaşım , moralin bozuk herhalde arkadaştan çıkarıyosun.Hangi fotoğraf modelini veya laptop önerisi diye konu açılıyoda, Adam neden hangi kramponu alayım diye açmasın? kendine gel!
Ayrıca hanginde rahat ediyosan ona sıç, zevk ve kıç bizim değil.Büyükse Alaturkada denk getirememe gibi ihtimalin var dikkat et ;)
-
Bunu al

-
wking bunu yazdı:
-----------------------------
Açılan konuya bak amk şaka gibi.
Birazdan açacağım konu başlığı: Alafrangaya mı sıçayım alaturkaya mı?
-----------------------------Sen Burayı Galiba Sırlar Dünyası Sanıyosun.
Burda İlim İrfan Kadar Bilgi Ve Öneri,Paylaşımda Yapılır. Akşam Akşam Ne İçtin Bilmiyorum Yada Hangi Kutup Dalgalamasının Fışkırmış Yağmurlarına Çarptın ama Çok Kötü Saçmaladın..
-
4 numara..
-
2 yada 5
