folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hangi Kramponu Alayım ?



Hangi Kramponu Alayım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Beyler bizim burda nike nin kendi mağazasında indirim var sezon sonu olduğu için bütün numaraları bulunmayan halı sahaları satıyorlar.Normalde 80 tlden aşağı değil ama yarın 40 a alıcam.Ben baktım benim ayak numarama göre sunlar var.Sizce hangisini alayım yarın alıcam.

     

     

     

    1  NUMARA

     

     

     

     

    2 NUMARA

     

    3 NUMARA

     

     

     

     

    4 NUMARA

     

     

     

    5 NUMARA

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musty28
    musty28's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek
    1 numara ben olsam onu alırdım.

    Ses Etme Hallederiz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

     

     

     

    1 numarayı al kardesim bence  :)

     

     


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    1 numara çok standart bence.

    2 numara al. hem güzel hem farklı.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    2 NUMARA

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    Açılan konuya bak amk şaka gibi.

    Birazdan açacağım konu başlığı: Alafrangaya mı sıçayım alaturkaya mı?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    wking bunu yazdı:
    -----------------------------

    Açılan konuya bak amk şaka gibi.

    Birazdan açacağım konu başlığı: Alafrangaya mı sıçayım alaturkaya mı?


    -----------------------------

    Lan arkadaşım , moralin bozuk herhalde arkadaştan çıkarıyosun.Hangi fotoğraf modelini veya laptop önerisi diye konu açılıyoda, Adam neden hangi kramponu alayım diye açmasın? kendine gel!

    Ayrıca hanginde rahat ediyosan ona sıç, zevk ve kıç bizim değil.Büyükse Alaturkada denk getirememe gibi ihtimalin var dikkat et ;)


    https://t.me/pump_upp
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    Bunu al 

     


    asdasdsa
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    wking bunu yazdı:
    -----------------------------

    Açılan konuya bak amk şaka gibi.

    Birazdan açacağım konu başlığı: Alafrangaya mı sıçayım alaturkaya mı?


    -----------------------------

    Sen Burayı Galiba Sırlar Dünyası Sanıyosun.

    Burda İlim İrfan Kadar Bilgi Ve Öneri,Paylaşımda Yapılır. Akşam Akşam Ne İçtin Bilmiyorum Yada Hangi Kutup Dalgalamasının Fışkırmış Yağmurlarına Çarptın ama Çok Kötü Saçmaladın..


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    4 numara..

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    2 yada 5

Toplam Hit: 6472 Toplam Mesaj: 31