Hangi Kramponu Alayım ?
-
3 numara güzel duruyor
-
1 yada 5
-
2 derim ben
-
copa mundial al, siktiret bunları
-
Juba bunu yazdı:
-----------------------------
copa mundial al, siktiret bunları
----------------------------- -
5
-
Ayağının üstüyle vuruyorsan 1'i kaçırma , yok diyosan 3'ü al..
-
1 veya 5 kank :)
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------
Açılan konuya bak amk şaka gibi.
Birazdan açacağım konu başlığı: Alafrangaya mı sıçayım alaturkaya mı?
-----------------------------Montla sıç. Nereye sıçıcaksan sıç
____________________________
Kramponlardan 2 nömreyi tavsiye edebilirim
-
Beyler tavsiyeleriniz için teşekkürler az önce 3 numarayı aldım : )
Toplam Hit: 6474 Toplam Mesaj: 31
