Hangi Saddam Öldü
-
evet saddam ölmeden önce 3 saddam var diolardı hangi saddam idam edildi :S
uzun süredir kafam karışıyodu ta öldüğünden beri yeni yazdım
-
ben 5 dublörü var diye biliyorum
-
ölen ölsün abd düşünsün derslere çalışmak varken elin bklu saddamın neyini merak ediyon ya.
-
allah askına neyını merak edersın.
töbe töbe
-
3.sü öldü diye biliyorum :)
-
Saddam Saddamdır.İster 2. olsun ister 3.. Sonuçta hepsi Saddam.Mühim olan insanın içindeki Saddam.Aslında herkes bir Saddamdır.
-
Adamın ölmediği ispat edilse kaos çıkar dünyada
Amerika nın zaten Irak a niye girdiği belliydi
iyice ispatlanmış olur
Amerika ırak a girdiğinde hani cumhuriyet muhafızları falan çıkacaktı karşıları na hepsi eridi mi ne bunlara
-
bence harbici saddam savaştan önce öldü ama amerika kolpa saddamı yakalayıp asarak artislik yaptı...
-
Sonunda Oda öLecektir :|
-
a.q kürtlerini dümdüz eden saddamı asan abd nin de a.q. (ne biçim cümle oldu bu ya)
-
fuhrer bunu yazdı:
-----------------------------
a.q kürtlerini dümdüz eden saddamı asan abd nin de a.q. (ne biçim cümle oldu bu ya)
-----------------------------Senin zihniyetine sokayım....
Toplam Hit: 2366 Toplam Mesaj: 20
