folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hangi Saddam Öldü



Hangi Saddam Öldü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    fuhrere katılıyorum.. saddam o oçlarını dümdüz etmeseydi aq pkk sı daha da bi güçlüydü şimdi..

    nese konuya gelelim, bence gerçek saddam öldü, çünkü saddam artık amerikanın işine yaramaz, turşusunu kuracak deil :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    silenceb
    silenceb's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Fuhrer doğru söylüyor ipneleri iyiki kesti..


    Ne Mutlu Türküm Diyene...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Fuhrer doğrudur bencede Saddamın sade insanları öldürmesi belki yalnış ama pkk lı kesimi öldürmüştür daha çok şimdi saddam olmasa hergün daha çok şehit vericektik...Hackman adam görüşünü söylemiş sana katılmıyo diye kimseye hakaret edemezsin.la

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adige
    adige's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Dişi
    ahmet kayaylada ilgili böle bi muhabbet çıkmıştı benzeri öldü felan diye

    buzzzzzzzzzzzzzzzzzz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    Böle söylentiler hep cıkar 2Pac için, Elvis için, Ahmet Kaya için cıkmıştır ve cıkmaya devam edecektir... :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    la o kürtlere lafını deiştir

    biraz kurdugunuz cümlelere dikakt edin lan

    forumda kürt arkadaslarımızda var

    sölediign söz cok kişiye dokunuo !

    beyninin %1 ini calıstırsan anlarsın onuda

    sen % -0.1 ini calıstırıyon sanırım !


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    la o kürtlere lafını deiştir

    biraz kurdugunuz cümlelere dikakt edin lan

    forumda kürt arkadaslarımızda var

    sölediign söz cok kişiye dokunuo !

    beyninin %1 ini calıstırsan anlarsın onuda

    sen % -0.1 ini calıstırıyon sanırım !


    -----------------------------

    Buna katılıyorum kürt olan müritler var ve hiçbir zaman pkk yı savunurken görmedim böyle bişey olucağını da düşünmüyorum...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    POLECAT
    POLECAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    semihsenturk1 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Adamın ölmediği ispat edilse kaos çıkar dünyada

    Amerika nın zaten Irak a niye girdiği belliydi

    iyice ispatlanmış olur

    Amerika ırak a girdiğinde hani cumhuriyet muhafızları falan çıkacaktı karşıları na hepsi eridi mi ne bunlara

     


    -----------------------------
    aynen kardeş süper bişi dedin ipneler diyolardı işte amerika ülkeye girince şöle savuncaz böle savuncaz cumhuriyet muhafızlarımız var cart curt amerika ırağa bi girdi ortada ne muhafız ne başka bişey herkes eline beyaz renkli ne geçtiyse kaldırıyo utanmasalar amerika hoşgeldiniz dicekler yaa böyle vatanseverlikmi olur.

    "" Cümleler Doğrudur Sen Doğru İsen, Doğruluk Bulunmaz Sen Eğri İsen. P.S
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    çeşitli söylentilere göre

    saddam iran ırak savaşı sonunda kanserden öldü, ondan sonrakiler dublördü 

Toplam Hit: 2365 Toplam Mesaj: 20