Hangi Saddam Öldü
-
fuhrere katılıyorum.. saddam o oçlarını dümdüz etmeseydi aq pkk sı daha da bi güçlüydü şimdi..
nese konuya gelelim, bence gerçek saddam öldü, çünkü saddam artık amerikanın işine yaramaz, turşusunu kuracak deil :)
-
Fuhrer doğru söylüyor ipneleri iyiki kesti..
-
Fuhrer doğrudur bencede Saddamın sade insanları öldürmesi belki yalnış ama pkk lı kesimi öldürmüştür daha çok şimdi saddam olmasa hergün daha çok şehit vericektik...Hackman adam görüşünü söylemiş sana katılmıyo diye kimseye hakaret edemezsin.la
-
ahmet kayaylada ilgili böle bi muhabbet çıkmıştı benzeri öldü felan diye
-
Böle söylentiler hep cıkar 2Pac için, Elvis için, Ahmet Kaya için cıkmıştır ve cıkmaya devam edecektir... :D
-
la o kürtlere lafını deiştir
biraz kurdugunuz cümlelere dikakt edin lan
forumda kürt arkadaslarımızda var
sölediign söz cok kişiye dokunuo !
beyninin %1 ini calıstırsan anlarsın onuda
sen % -0.1 ini calıstırıyon sanırım !
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------la o kürtlere lafını deiştir
biraz kurdugunuz cümlelere dikakt edin lan
forumda kürt arkadaslarımızda var
sölediign söz cok kişiye dokunuo !
beyninin %1 ini calıstırsan anlarsın onuda
sen % -0.1 ini calıstırıyon sanırım !
-----------------------------Buna katılıyorum kürt olan müritler var ve hiçbir zaman pkk yı savunurken görmedim böyle bişey olucağını da düşünmüyorum...
-
semihsenturk1 bunu yazdı:
-----------------------------Adamın ölmediği ispat edilse kaos çıkar dünyada
Amerika nın zaten Irak a niye girdiği belliydi
iyice ispatlanmış olur
Amerika ırak a girdiğinde hani cumhuriyet muhafızları falan çıkacaktı karşıları na hepsi eridi mi ne bunlara
-----------------------------
aynen kardeş süper bişi dedin ipneler diyolardı işte amerika ülkeye girince şöle savuncaz böle savuncaz cumhuriyet muhafızlarımız var cart curt amerika ırağa bi girdi ortada ne muhafız ne başka bişey herkes eline beyaz renkli ne geçtiyse kaldırıyo utanmasalar amerika hoşgeldiniz dicekler yaa böyle vatanseverlikmi olur. -
çeşitli söylentilere göre
saddam iran ırak savaşı sonunda kanserden öldü, ondan sonrakiler dublördü
