Hangi Uydu Alıcısını Almalıyım?
-
slm müridler samsung 40R81B LCD aldım 1 hafta içinde tv yi kurmaya gelcekler bu lcd ye uygun fiyatla kaliteli görüntüyü sağlamak için hangi uydu alıcısını almam gerekir? biraz araştırdım kafam cok karıstı HD formatlı yayın izlemem için ne gerekir önerileriniz nelerdir .
-
hocam next star , gold master , sunny hepsı aynı bokun farklı renklerı hepsı aynı fırma tarafından uretılıyor sadece kapları farklı bırde model adları... bunların dısnda alacaksan bılemem...
-
next iyidir ama paran varsa humax var çok iyi dir ama biraz tuzlu diğerlerinin nerdeyse 2 katı filan.
http://www.humaxdigital.com/
burdan inceleyebilirsin
-
hoca vestel almada ne alırsan al
kullananlardan duyduğum kadarıyla beko iyi diyorlar
-
kendi çanağını kullanacaksan mesele yok ama ortak çanak kulanıyosan eğer benim başıma geldi çoğu yani ucuz olanlar çekmiyo bunların içinde tuner denen bi şey varmış (sharp en iyisiymiş tuner olarak) o çok etkiliyomuş demişlerdi ben tam 3 tane değiştirdim en son next çalıştı o yüzden dikkat et hocam benim gibi uğraşma.
edit: eğer next almayı düşünüyosan d-smart olan cihazları yeni modelleri 250 ytl ye doğubanktan bulabilirsin ben ordan next d-smart aldım gayet iyi bi sroun yok
-
next next star en iyisi diye biliyorum bide gold master var üçüncü olarak ta sunny iyiymiş bende de sunny var iyi yani bi şikayetim yok görüntü
baya bi iyi çekmemezlik te yapmıyo hiç yağmur da yağsa çekiyo
-
next güseldir.gerçi bizde bi modeli war uyuz oluyom bbna kalsa penceredn dışarı atcam ama peder sert çıkışır :P
-
yetri gelmişken söliim aman ha sakın sakın digiturk plus almayın mal babam 1 milyardan fazla vrmiş bir receivera 160 gb hafıza kayıt güzel amamenü görsellik sıfır menü tuşuna basıyom 2 sanitye sonra kanal listesi geliyo tavsiye etmiom iğrenç bişi :S
-
yazılım desteği olan bir cihaz alman senini yararına olur çünkü uydu şifreleme sistemleri çok çabuk değişir ve can sıkıntısına yol açar o yüzden gold master yazılım bakımından en iyi cihaz diyebilirim next ve sunnyde iyidir tabi istediğin özelliğe göre cihaz fikrin değişebilir örneğin bi kanal vardır nextte çekmez ama hiç adı duyulmamış bi cihazda o kanalı seyredersin gidersin o cihazı alırsın ancak çoğu zaman pişmanlık olur o konudada dikkat etmeni tavsiye ederim
-
öncelikle yazılım desteği olun HD tv içinde cihazda HDMI girişli olmasında yarar var
-
ya beyler bizde uydu kanalı var. seks kanallarını geçin, arap, rus, alman, fransız kanallarını falan geçin. geriye bir avuç kanal kalıyor onlardan da doğru düzgün bir şey çıkmıyor.
en iyisi digitürktü be. sitede şahsi uyduya izin yok ama. digiturk aylık verdiğiniz paranın karşılığını veriyor bence.
