folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Hangi Uydu Alıcısını Almalıyım?



Hangi Uydu Alıcısını Almalıyım?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    POLECAT
    POLECAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    slm müridler samsung 40R81B LCD aldım 1 hafta içinde tv yi kurmaya gelcekler bu lcd ye uygun fiyatla kaliteli görüntüyü sağlamak için hangi uydu alıcısını almam gerekir? biraz araştırdım kafam cok karıstı HD formatlı yayın izlemem için ne gerekir önerileriniz nelerdir .


    "" Cümleler Doğrudur Sen Doğru İsen, Doğruluk Bulunmaz Sen Eğri İsen. P.S
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    hocam next star , gold master , sunny hepsı aynı bokun farklı renklerı hepsı aynı fırma tarafından uretılıyor sadece kapları farklı bırde model adları... bunların dısnda alacaksan bılemem...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    next iyidir ama paran varsa humax var çok iyi dir ama biraz tuzlu diğerlerinin nerdeyse 2 katı filan.

    http://www.humaxdigital.com/

    burdan inceleyebilirsin 


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    hoca vestel almada ne alırsan al

    kullananlardan duyduğum kadarıyla beko iyi diyorlar

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    kendi çanağını kullanacaksan mesele yok ama ortak çanak kulanıyosan eğer benim başıma geldi çoğu yani ucuz olanlar çekmiyo bunların içinde tuner denen bi şey varmış (sharp en iyisiymiş tuner olarak) o çok etkiliyomuş demişlerdi ben tam 3 tane değiştirdim en son next çalıştı o yüzden dikkat et hocam benim gibi uğraşma.

    edit: eğer next almayı düşünüyosan d-smart olan cihazları yeni modelleri 250 ytl ye doğubanktan bulabilirsin ben ordan next d-smart aldım gayet iyi bi sroun yok 


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    next next star en iyisi diye biliyorum bide gold master var üçüncü olarak ta sunny iyiymiş bende de sunny var iyi yani bi şikayetim yok görüntü

    baya bi iyi çekmemezlik te yapmıyo hiç yağmur da yağsa çekiyo  


    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek
    next güseldir.gerçi bizde bi modeli war uyuz oluyom bbna kalsa penceredn dışarı atcam ama peder sert çıkışır :P

    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    yetri gelmişken söliim aman ha sakın sakın digiturk plus almayın mal babam 1 milyardan fazla vrmiş bir receivera 160 gb hafıza kayıt güzel amamenü görsellik sıfır menü tuşuna basıyom 2 sanitye sonra kanal listesi geliyo tavsiye etmiom iğrenç bişi :S
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    yazılım desteği olan bir cihaz alman senini yararına olur çünkü uydu şifreleme sistemleri çok çabuk değişir ve can sıkıntısına yol açar o yüzden gold master yazılım bakımından en iyi cihaz diyebilirim next ve sunnyde iyidir tabi istediğin özelliğe göre cihaz fikrin değişebilir örneğin bi kanal vardır nextte çekmez ama hiç adı duyulmamış bi cihazda o kanalı seyredersin gidersin o cihazı alırsın ancak çoğu zaman pişmanlık olur o konudada dikkat etmeni tavsiye ederim

    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    öncelikle yazılım desteği olun HD tv içinde cihazda HDMI girişli olmasında yarar var

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek

    ya beyler bizde uydu kanalı var. seks kanallarını geçin, arap, rus, alman, fransız kanallarını falan geçin. geriye bir avuç kanal kalıyor onlardan da doğru düzgün bir şey çıkmıyor.

    en iyisi digitürktü be. sitede şahsi uyduya izin yok ama. digiturk aylık verdiğiniz paranın karşılığını veriyor bence.


    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
Toplam Hit: 9780 Toplam Mesaj: 32