

Hangisini Öneriyorsunuz? [CASPER CPT420-3E05] Vs [HP Pavilion Dv2-1020Et]
-
CaNeR1907 bunu yazdı:
-----------------------------Geenmeboo bunu yazdı:
-----------------------------usta bak burda güzel bilgisayarlar war ucuza şu an stokta yok ama yetkililerle iletişime geçersen bişeyler ayarlarlar heralde
beyaz ve syah seçenekleri war
http://www.fokusbilgisayar.com/asp/listgroup.asp?group=UPM12
-----------------------------hocam herşey iyi hoş da markaya güvenebilir miyim?
-----------------------------walla büyük konuşuo bu elemanlar usta sağlam bilgisayarlar kendileri topluyolar garanti şartlarına falan bak istersen ya da kendileriyle görüş ama çoğu kişi bilir yani monster ı
-
http://www.fokusbilgisayar.com/asp/show_stock.asp?product=UN751ACE35
Oyun çok fazla kastırmıçaksa bu senin işini fazlasıyla görür aynı modele başka yerlerdede bak en uygun yerden al focus bilgisayar sağlam yerdir bu arada.
-
venom88 bunu yazdı:
-----------------------------http://www.fokusbilgisayar.com/asp/show_stock.asp?product=UN751ACE35
Oyun çok fazla kastırmıçaksa bu senin işini fazlasıyla görür aynı modele başka yerlerdede bak en uygun yerden al focus bilgisayar sağlam yerdir bu arada.
-----------------------------hocam 16" cok büyük kaçar [ben 12.1" istiyorum =)] ama şu üstteki monster marka olana biraz sıcak bakmaya başladım...
-
CaNeR1907 bunu yazdı:
-----------------------------
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------Dostum
Hp cihaz tek cekirdekli cok dusuk performansı olan AMD işlemcili bir cihaz.Cıkalı tam 29 gün oldu.Cok detaylı yorumu yok.
T4200 iyi bir işlemcidir.Tam ne kadar paran var söylersen pc önerebilirim.
-----------------------------max 1800 tl
mümkünse işlemcisi atom olmasın =)
ekran boyutu 12.1" +-0.2" =)
sağlam olsun
bide hızlı olsun...
-----------------------------Ne için kullanacağına bağlı hoca atom işlemcinin nesi varmış hem :)) ben kullanıyorum gayet güzel tavsiye edebilirim. Ofice uygulamaları + online için gayet keyfi bi makina... Ürünü hiç yakından inceleme fırsatın oldu mu bilmiyorum ama bi bak derim.
-
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------Ne için kullanacağına bağlı hoca atom işlemcinin nesi varmış hem :)) ben kullanıyorum gayet güzel tavsiye edebilirim. Ofice uygulamaları + online için gayet keyfi bi makina... Ürünü hiç yakından inceleme fırsatın oldu mu bilmiyorum ama bi bak derim.
-----------------------------atom işlemciyi araştırmadım hiç araştırsamda anlamam zaten sadece sağdan soldan atom olmasın ii değil falan dediler o yüzden yani
nası kullanıcağıma gelirsek tam senin anlattıın gibi office + online bide bulduum programı kurarım programları kurduktan sonra fazla kasmayacak bi alet olsun istiom... ama kesinlikle oyun için değil =)
-
CaNeR1907 bunu yazdı:
-----------------------------
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------Ne için kullanacağına bağlı hoca atom işlemcinin nesi varmış hem :)) ben kullanıyorum gayet güzel tavsiye edebilirim. Ofice uygulamaları + online için gayet keyfi bi makina... Ürünü hiç yakından inceleme fırsatın oldu mu bilmiyorum ama bi bak derim.
-----------------------------atom işlemciyi araştırmadım hiç araştırsamda anlamam zaten sadece sağdan soldan atom olmasın ii değil falan dediler o yüzden yani
nası kullanıcağıma gelirsek tam senin anlattıın gibi office + online bide bulduum programı kurarım programları kurduktan sonra fazla kasmayacak bi alet olsun istiom... ama kesinlikle oyun için değil =)
-----------------------------http://www.mavibilgisayar.com/ud/13402
O halde aradığın ürün bu hoca... Ama en iyisi kendi inceleme + test yapmandır. Teşhir ürünleri olan bi satış mazasına gidip photoshop benzeri bi program kurup aç yandan ofice i, msn, ie hafifte bi müzik ver :) şöyle bi bak işte içine sinerse al çık zaten ;) Almayı düşündüğün casper hp ile bu ürünü karşılaştırırken mutlaka fiyatıda göz önünde de bulundur ama. Sonuçta üçte bir fiyatı var...
-
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
CaNeR1907 bunu yazdı:
-----------------------------
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------Ne için kullanacağına bağlı hoca atom işlemcinin nesi varmış hem :)) ben kullanıyorum gayet güzel tavsiye edebilirim. Ofice uygulamaları + online için gayet keyfi bi makina... Ürünü hiç yakından inceleme fırsatın oldu mu bilmiyorum ama bi bak derim.
-----------------------------atom işlemciyi araştırmadım hiç araştırsamda anlamam zaten sadece sağdan soldan atom olmasın ii değil falan dediler o yüzden yani
nası kullanıcağıma gelirsek tam senin anlattıın gibi office + online bide bulduum programı kurarım programları kurduktan sonra fazla kasmayacak bi alet olsun istiom... ama kesinlikle oyun için değil =)
-----------------------------http://www.mavibilgisayar.com/ud/13402
O halde aradığın ürün bu hoca... Ama en iyisi kendi inceleme + test yapmandır. Teşhir ürünleri olan bi satış mazasına gidip photoshop benzeri bi program kurup aç yandan ofice i, msn, ie hafifte bi müzik ver :) şöyle bi bak işte içine sinerse al çık zaten ;) Almayı düşündüğün casper hp ile bu ürünü karşılaştırırken mutlaka fiyatıda göz önünde de bulundur ama. Sonuçta üçte bir fiyatı var...
-----------------------------bu da çok küçük yaf =)
-
WooPeRHacK bunu yazdı:
-----------------------------Gide gide nerden buluyorsunuz bunları hele casper alanın aklından şüphe ederim.Hocam hiç casper alınırmı donanımının yarı performansını bile alamazsın.Hp desen ağrızadan ananı ağlatır.
Asus toshiba acer bak derim.
-----------------------------Güzel Acerin Monitörü Tutan Bacağı Hiç Patlamamış Sende herhalde :)
Arkadaşlar Acer Kesinlikle Almayın Kasayla Monitör Arasında Tutan Bacaklardan Sol Taraftaki Belli Bi Süre Sonra Sebepsiz Patlıyor 10 15 Kere Gördüm ve Teknik Servisede Getiren Bi Ton Adam Oldu. Laptop Diyosan Sony, Apple, Toshiba Şaşmayacaksın. Hp Hakkında Pek Bi Bilgim Yok Ama Uğraşmadım Hiç Hp İle Dv5000 Modeli İle Uğraştım Oda Ne İyi Ne Kötü Ama HDX 9450ET Çok Manyak Bi Alet Diyorlar Araştırmadım Araştıracam
-
moonster çok sağlam dır ya ondan bi şüphen olmasın
-
arkadaşım yazmıssın etmıssın güzel bende dünya kadar arzalı pavilion modelı gordüm bugun arkadaş yazdım mustafa durduk yere toshibanın lcd gıtmış apple sözum yok :W toshiba sevise giden leptop a 5 dolarlık dvd rw takıor sony nın dispiratör servisine giden leptop dondugunde 4 vida eksik geldı he dıceksın hangısı ıyı ben kendım Lenova Y530 kullanıorm leptop 1 inci kattan yere düştü hiç bir problemi ok titanyum kasa hadı bunlarıda geçtım servis ine gelınce pek bir bilgim yok ama leptop tam puan verıyorum .. acer alcaktım bir cok kişiden kötu yorum ladıgı için vaz geçtım