folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Hangisini Öneriyorsunuz? [CASPER CPT420-3E05] Vs [HP Pavilion Dv2-1020Et]



Hangisini Öneriyorsunuz? [CASPER CPT420-3E05] Vs [HP Pavilion Dv2-1020Et]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4snake
    4snake's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek

    lenova bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşım yazmıssın etmıssın güzel bende dünya kadar arzalı pavilion modelı gordüm bugun arkadaş yazdım mustafa durduk yere toshibanın lcd gıtmış apple sözum yok :W  toshiba sevise giden leptop a  5 dolarlık   dvd rw takıor sony nın dispiratör servisine giden leptop dondugunde 4 vida eksik geldı he dıceksın hangısı ıyı ben kendım  Lenova Y530 kullanıorm  leptop 1 inci kattan yere düştü  hiç bir problemi ok titanyum kasa hadı bunlarıda geçtım servis ine gelınce pek bir bilgim yok ama leptop tam puan verıyorum .. acer alcaktım bir cok kişiden kötu yorum ladıgı için vaz geçtım


    -----------------------------

     Arkadaşım bnm test ettiğim ürünler bunlar. servisini gidip test etmedimki sen orjinl servisine göndermeyip kazım amca computer apple servis v.b. sallama servislere götürürsen mac proyu mac olarak alırsın orası çok ayrıntılı bi konu ben burda laptopların genel özelliklerinden bahsettim bunlar bnm tecrübelerim herkezin tecrübesi eminim farklıdır. Yazmışssın Hp de bi ton hata Gördüm Diyede Al Şu Modele Bi Bak HDX 9450 ET Fazla Söze Gerek Yok Sanırım...


    Kavanoz dipli dünya
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    casper la hp yi kıyaslamam büyük yanlış. hp nin kalitesini ve namını casperla kıyaslayarak düşürmeyin lütfen. ben bizzat bu işi yapıyorum. müşterilerimin çoğu laptopu geri getiriyo casper olanları. bu alet işe yaramaz diye. adam istediği performansı alamıyo. ama hp laptoplardan daha 1 tane şikayet almadım bende kullanıyorum ve gayet iyi. Ayrıca laptop alacaklar bana sormadn laptop almasın. Kayseride laptopu en ucuza satan yerlerden biriyiz. bazen geliş fiyatına bile veriyoruz. yeni açıldık ve kendimizi tanıtmak istiyoruz. o yuzden.

    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    Dell den başkası yalan

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
Toplam Hit: 6636 Toplam Mesaj: 24