Harddisk Sorunum Var
-
arkadaskar biri bana yardım etsin harici kullandıgım bi hardiskim var içinde 7 bin tane fot var dun calısıyordu ama bugun o hafızaya gordıgımde dosya veya dizin bozuk okunamaz durumda dıyor içindekı cogu belegeri görebiliyorum ama hiç birsey sılemıyorum ve fotograf arsıvımde gıtmıs klasorun ıcıne de gırmıyor butun musterılerımızın resımlerı gıttı. napmam lazım
-
Valla abicim anladığım kadarıyla bir takım dosyalar silinmiş ben onu anladım :)
http://www.recovermyfiles.com/downloads/RecoverMyFiles-Setup.exe
Serial:
Name:John Arbuckle
Code:8365-4878-DC45-0388-0BE9-E2C8-284E-0109-DB76-4AB4Program ingilizce kullanarak geriye getirebilirsin dosyaları.
Sistem Geri Yüklemeyi Denedin mi acaba?
-
hocam belgelerin üstünde sağ tıkla özellikle- güvenlik-ekle ye gir. Gelişmiş- şimdi bul a gir. oradan everyone seç ve yetkilerine full kontrol ver. Senin yetkilerde sorunun var. administratora ve senin kullandığın kullanıcıya da full kontrol ver...
-
harddiskini söküp başka bir makinaya bağla ne var ne yok al kapat çık.
Bitti.
-
blmrt bunu yazdı:
-----------------------------arkadaskar biri bana yardım etsin harici kullandıgım bi hardiskim var içinde 7 bin tane fot var dun calısıyordu ama bugun o hafızaya gordıgımde dosya veya dizin bozuk okunamaz durumda dıyor içindekı cogu belegeri görebiliyorum ama hiç birsey sılemıyorum ve fotograf arsıvımde gıtmıs klasorun ıcıne de gırmıyor butun musterılerımızın resımlerı gıttı. napmam lazım
-----------------------------Adam görebiliyorum ama üstünde işlem yapamıyorum diyor. Ne geri alması ne sökmesinden bahsediyorsunuz hocam ?
-
'dosya veya dizin bozuk okunamaz durumda'
Yetki ile ilgili bir hata windows ekranına bu şekilde gelmez. Böyle bir sorun genelde donanımsal sorunlardan kaynaklanır. Sistem açmıyorsa hard diski söküp başka bir makinaya takarak almak en doğru yoldur.
-
mesala bilader ben kalasörün üstüne geldigimde boş gösteriyo onemlı olanı ıcıne zaten gıremıyorum dıger belkegelerın ıcıne gırıyorum ama hiçbir dosya sılemıyorum recoveryden arattım dosyaları buluyo ama 25 30 bin tane dosya var nasıl ayır edeyım bu neden boyle oldu baska makınede calısmıyor
-
Arkadaşım işletim sistemin xp pro mu?
-
Aynı sorun 1 ay önce bana da oldu. Bir türlü resimler müzikleri alamıyorum "dosya veya dizin bozuk okunamaz durumda" sorunu çıkıyor. Hatta sanada sormusdum hocam hatırlarsın belki. izinlerden hallettim sorunu.
Zaten başka bir bilgisayara da taksa büyük ihtimalle o bilgilerin üzerinde işlem yapamaz, kopyalayamaz.
-
yok degil ya ben mesela onemlı olan klasore grmeye calıstıgımda dizin veya dosya bozuk okunamaz durumda dıyor dıger kalasorlerrın ıcıne gırıyo ama o klasoru bos gosterıyor recovery den arattımı buluyor ama bınlerce dosyam var bide hdd den hiçbirsey sılemıyorum bide disk birleştirici yaptıgım zaman bana soyle bır ıletı verıyor " Dİsk birlerştiricisi asagıdakı bozukluk oldugundan on taramaya devam edemıyor : J:Recycled J: OLan hdd yanı
-
Administrator olarak giriş yap full yetki vardır zaten herşeyi alırsın.
Fakat hard diski söküp başka bir makinaya takarsan zaten öyle bir hata almazsın hard disk harici olacağı için yetki problemi falan olmaz.
Bana verdiği tam hata mesajını yollayabilirmisin?
EmiRReiS hoca o mesajı anlamadım ben
